Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-16@03:56:24 GMT

برپایی جشن پیوند آسمانی 120 زوج نزاجا در زاهدان

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۱۱۰۶۶

برپایی جشن پیوند آسمانی 120 زوج نزاجا در زاهدان

با هدف تشویق به امر مقدس ازدواج آسان مراسم بیش از 120 زوج نزاجا از کارکنان و فرزندان کارکنان ارتش در سیستان و بلوچستان برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصرهامون، اهدای یک شاخه گل قرمز به زوج های جوان در بدو ورود و سپری کردن دقایقی شاد برای افرادی که قرار است زندگی مشترک خود را با توسل به ائمه و الگو پذیری از وصلت حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) عالی ترین الگو برای تشکیل خانواده در جامعه اسلامی آغاز کنند زیباترین قسمت برگزاری نهمین جشن ازدواج آسان برای عده ای از کارکنان و فرزندان کارکنان ارتش در سیستان و بلوچستان بود که ظهر امروز در قالب طرح پیوندهای آسمانی به وقوع پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



میزبانان این مراسم برای زوج های جوان تعدادی از خانواده‌های معظم شهدای ارتش، ایثارگران، جانبازان و مدافعان حرم سیستان و بلوچستان بودند که امروز را برایشان در تقویم خوش روزهای زندگی به یادماندنی کردند.

امیر مهدی معمار باشی، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق نیروی زمینی ارتش در حاشیه این مراسم معنوی به خبرنگار ما گفت: نهمین جشن ازدواج آسان جوانان در نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران و برای اولین بار در استان سیستان و بلوچستان در قالب طرح لبیک یا خامنه‌ای با هدف ترویج فرهنگ ازدواج آسان با حضور بیش از120زوج جوان برگزار شد.

به گفته وی، برگزاری مراسم‌های ازدواج به صورت ساده و آسان یکی از بهترین روش‌های تشویق و ترغیب جوانان به امر مقدس و سنت نبوی ازدواج در جامعه است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق نیروی زمینی ارتش یکی  ازاهداف اصلی این برنامه را ترویج ازدواج آسان عنوان کرد و افزود: در این مراسم چهار قلم کالای ایرانی به همت فرمانده نیروی زمینی و بنیاد اکرام نزاجا به این زوج‌ها اهدا شد.

معمارباشی هدف دیگر این طرح را تشویق و ترغیب به تولید کالای ایرانی و خرید آن عنوان کرد و ادامه داد: این طرح در راستای تحقق ازدواج آسان که از تأکیدات مقام معظم رهبری است برای کارکنان جوان و فرزندان شاغلین در نظر گرفته شده است.
 
انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۱۱۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابلاغ پیام امام خامنه‌ای به خانواده‌های ناوگروه ۸۶ + تصاویر

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: در شرفیابی که محضر حضرت آقا رسیدم، فرمودند سلام من را به یکایک خانواده کارکنان برسانید. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بند‌رعباس، امیر دریادار شهرام ایرانی ‌در جمع خانواده کارکنان ناوشکن تمام ایرانی دنا در بندرعباس با بیان اینکه مادامی که کارکنان نیروی دریایی ارتش در طوفان‌ها و موج‌ها از منافع ملی حراست می‌کنند، همسران همرزمانم از حدود خانواده جانانه صیانت می‌کنند، اظهار داشت: در شرفیابی که محضر حضرت آقا رسیدم، فرمودند سلام من را به یکایک خانواده کارکنان برسانید.

وی با بیان اینکه تمام تلاش خود را بر این گذاشته‌ایم تا واقعه تاریخی ماموریت ناوگروه 86 به یادگار بماند و مطالبات مقام عظمای ولایت در حوزه تبیین ناوگروه 86 به ثمر بنشیند، افزود: نقش مادران در خانواده بسیار حیاتی است و بزرگی و اهمیت صبر و بردباری همسران همرزمانم قابل توصیف نسبت و بی‌مثال است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش در بیان خاطره ای از ناوگره 86 تصریح کرد: یکی از خانواده‌های همرزمم در ناوگروه 86 گفت که من در مدت ماموریت متوجه شدم که خانواده شهدا چگونه ایام را پشت سر می‌گذارند و ما در قبال شهدا و خانواد شهدا هیچ کاری نکرده‌ایم.

امیر دریادار ایرانی خاطرنشان کرد: همه قدرت‌های دریایی، به چشم ابر‌قدرت به نیروی دریایی ارتش نگاه می‌کنند و به این مهم در مجامع و رزمایشات بین‌المللی اذعان دارند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تأمین جهیزیه به ارزش ۴ میلیارد تومان برای ۲۲۰ زوج بوشهری
  • توسعه سیستان و بلوچستان مدیرانی با عزم پولادین می‌خواهد
  • اذعان قدرت‌های دریایی به ابرقدرتی نیروی دریایی ارتش ایران
  • قدرت‌های دریایی به ابرقدرتی نیروی دریایی ارتش ایران اذعان دارند
  • هشدار نظامی نزاجا به دشمنان: نیروهای مسلح ایران پشیمانتان می‌کنند
  • اذعان قدرت های دریایی به ابرقدرتی نیروی دریایی ارتش ایران
  • رهبر انقلاب چه پیامی به خانواده‌های ناوگروه ۸۶ ارتش فرستادند؟
  • قدرت های دریایی به ابرقدرتی نیروی دریایی ارتش ایران اذعان دارند
  • ابلاغ پیام رهبر انقلاب به خانواده‌های ناوگروه ۸۶
  • ابلاغ پیام امام خامنه‌ای به خانواده‌های ناوگروه ۸۶ + تصاویر