Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس با اشاره به سود سد معشوره برای شهرستان‌های مجاور گفت: سهم لرستان در تخصیص آب به‌صورت عادلانه داده شود. ۰۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۲ استانها لرستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کوهدشت، الهیار ملکشاهی ظهر امروز در مراسم افتتاح طرح آب‌رسانی به شهر کوهدشت اظهار داشت: کوهدشت یکی از شهرستان‌های پرتنش در خصوص آب است و با افتتاح پروژه آبرسانی بخشی از آب شرب مردم تأمین شد، ما الان مشکل بی‌آبی بالفعل در این شهر نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تقدیر از مدیران شرکت‌های زیرمجموعه وزارت نیرو افزود: ما در سال‌های گذشته دغدغه داشتیم که اگر باد و بارانی می‌آمد به‌صورت خودکار برق هم قطع می‌شد، اما امروز این مشکلات نیست و همه‌چیز پایدار شده‌است. الان مشکل بی‌آبی بالفعل نداریم.

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه متأسفانه نظام ما مظلوم است، عنوان کرد: امروز بیش از 30 میلیارد تومان در کوهدشت افتتاح پروژه شد، بیش از80 میلیاردتومان هم شروع‌شده و پیمانکار آن نیز تعیین شده‌است، هم‌چنین در زیرمجموعه وزارت نیرو بیش از2هزار میلیارد تومان پروژه در استان لرستان در حال هزینه است، خواهش داریم خدمات نظام، دولت و به‌ویژه افتتاح پروژه‌ها گفته شود تا مردم هم امیدوار شوند.

وی بیان کرد: خواسته اصلی بحث تخصیص آب لرستان بوده این استان به‌صورت یک واحد و قسمتی از کشور عزیزمان است، ما خواهش داریم در این تخصیص‌ها واقعاً دقت شود و سهم لرستان به‌صورت عادلانه نیز داده شود.

جزئیات تخصیص آب برای کشت تابستانه کشاورزان اصفهانی؛ زمان رهاسازی آب اعلام می‌شوداصفهان| تخصیص آب برای کشت تابستانه ضرر کشاورزان و محیط زیست را کاهش می‌دهدپیگیری تخصیص آب برای 100 هزار هکتار از اراضی کشاورزی کردستان

ملکشاهی با تأکید بر اینکه قسمتی از مسئله تخصیص آب لرستان مربوط به سد معشوره است، خطاب به وزیر نیرو گفت: همه اطراف این سد و زیرمجموعه حق‌آبه آن‌ها دیده شود، حق آنها لحاظ  و نیز به کوهدشت توجه شود.

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس سورای اسلامی خاطرنشان کرد: اگر سد معشوره با آن ظرفیت و کیفیتی که طراحی شده‌بود و همه کارهای آن انجام شود قطعاً پلدختر، معمولان، چگنی، نورآباد، کوهدشت و همه منتفع می‌شوند، چون یک میلیارد و 200میلیون مترمکعب مخزن این سد است، ما واقعاً باید کاری برای همه استان کنیم.

ملکشاهی با بیان اینکه مهار آب سیل یکی از مهم‌ترین هدف‌های احداث سد است، اظهار داشت: برداشت 200 میلیون مترمکعب آب از سد سیمره که مصوبه دولت را دارد برای شهرستان رومشکان و بخش‌های طرهان و کوهنانی لحاظ شود.

وی خطاب به وزیر نیرو بیان  کرد: خواهش اصلی ما در کوهدشت تخصیص معشوره، تخصیص آب از رودخانه سیمره و پشت سد سیمره است.

انتهای پیام/ش

R41450/P/S6,72/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۱۱۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ۶.۶ میلیارد ریال وام به نیازمندان شهرستان جم

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر از تخصیص ۶.۶ میلیارد ریال وام به نیازمندان در بخش‌های تسهیلات ضروری، وام کارگشایی و تسهیلات مسکن در شهرستان جم خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرستان جم، اکبر پورات ظهر امروز در جلسه با مسئولان شهرستان جم با اشاره به ایجاد میز خدمت همراه با کاروان خدمت مسئولان در این شهرستان اظهار داشت: در میز خدمت شهرستان جم همراه با کاروان خدمت مسئولان به این شهرستان با 173 نفر از مردم با حوزه معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر دیدار چهره به چهره انجام شد.

وی ادامه داد: کاروان خدمت مسئولان استان بوشهر در سفر شهرستانی به شهرستان جم، ضمن دیدارهای چهره به چهره با مردم، بخشی از طرح‌های عمرانی و اقتصادی این شهرستان مورد بازدید و بررسی قرار گرفت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌های دولت مردمی آیت‌الله رئیسی رفع دغدغه‌ها در دیدار چهره به چهره با مردم و محرومین است، تصریح کرد: برپایی این چنین برنامه‌هایی در قالب میز خدمت اقدام بسیار با ارزشمندی است تا بتوانیم با مردم دیدار چهره به چهره داشته باشیم.

وی از اختصاص 365 میلیون تومان وام قرض‌الحسنه به خانواده‌های کم‌بضاعت و 45 میلیون تومان مساعدت مالی بلاعوض به افراد نیازمند خبر داد و عنوان کرد: همچنین به سه نفر وسایل و خدمات توانبخشی اختصاص داده شد و فاکتورهای درمانی و کمک درمانی افراد محروم این شهرستان توسط هلال احمر استان تقبل هزینه شد.

پورات از تخصیص 6.6 میلیارد ریال وام به نیازمندان در بخش‌های مختلف خبر داد و گفت: در این دیدار با مردم شهرستان جم، 255 میلیون تومان تسهیلات ضروری، 110 میلیون تومان وام کارگشایی و 300 میلیون تومان تسهیلات مسکن به افراد مختلف در این شهرستان تخصیص یافت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر یادآور شد: در این دیدارها مهمترین موضوع متقاضیان در حوزه تسهیلات بانکی، اشتغال، اجرا طرح هادی، مشکلات ایثارگران و بنیاد شهید، منابع طبیعی، ثبت و اسناد و اداره کل ورزش و جوانان بوده است.

انتهای پیام/190

  

دیگر خبرها

  • تخصیص ۶.۶ میلیارد ریال وام به نیازمندان شهرستان جم
  • ضرورت توزیع عادلانه اعتبارات برای شهرستان‌های بهار و کبودراهنگ
  • تخصیص ۲۵۰۰ میلیارد تومان در طرح‌های آموزشی بوشهر
  • سازمان مدیریت اعتبار پروژه بیمارستانی کوهدشت را پرداخت نکرده است
  • اراده مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان برای پیروزی فلسطین و جایگزینی نظامی عادلانه در جهان قطعاً محقق خواهد شد
  • برخورد قضایی با متخلفان انتخاباتی در لرستان
  • آب‌های کردستان، به کام دیگران
  • اعتبار تکمیل مخزن ۲۰۰۰ متر مکعبی بندر امام حسن تخصیص یافت
  • موضع امت اسلامی زمینه‌ساز نظم عادلانه جهانی خواهد شد
  • تخصیص‌های بودجه‌ پیش از تصویب جداول به صورت علی‌الحساب است