Web Analytics Made Easy - Statcounter

برانکو در مصاحبه جدیدش نکته ای را گفته است که که می تواند برای پرسپولیسی ها نه از جهت امکان بازگشت پروفسور ، لااقل از بحث حقوقی ماجرا ، موجبات برخی امیدواری ها باشد.

برانکو ایوانکوویچ سرمربی فصل گذشته پرسپولیس که قرار است به زودی با الاهلی عربستان قرارداد ببندد، در مصاحبه‌ای که سه شنبه داشته در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است با شکایت پرسپولیس، از انجام فعالیت در فوتبال تعلیق شود؟

برانکو اما در پاسخ نکته ای را گفت که می تواند برای پرسپولیسی ها نه از جهت امکان بازگشت پروفسور ، لااقل از بحث  حقوقی ماجرا ، موجبات برخی امیدواری ها باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برانکو گفته است :

«اینکه پرسپولیس چه می‌کند یا اعتراض آن‌ها ارتباطی به من ندارد. گفته‌اند که به فیفا شکایت می‌کنند در حالی که هنوز قرارداد رسمی بین من و الاهلی روی نداده و چیزی به دست آن‌ها نرسیده است. هر چه تا امروز روی داده تنها در حد حرف بوده است. من یک مربی آزاد هستم، اما آن‌ها را ترک کردم، چون به بعضی از بخش‌ها و شروط قرارداد من احترام نگذاشتند.»

صحبت‌های برانکو می تواند از این جهت مهم باشد که نشان می دهد که گویا او هنوز قرارداد رسمی نبسته و منتظر فسخ قراردادش با پرسپولیس به صورت رسمی است.

اگر این فرضیه درست باشد ( با توجه به منتشر نشدن متن قرارداد برانکو که برای همه رسانه ها هیچ چیز به صورت قطعی مشخص نیست ) احتمال دارد بستن قرارداد جدید با یک سرمربی جدید هم برای پرسپولیسی ها در دعوای حقوقی با برانکو مشکل ساز شود.

از همین رو پرسپولیسی ها هم باید حواسشان به این موضوع باشد.

ارسال بلیت برای برانکو ، برای محکم کردن مدارک

از سوی دیگر ، هر چند احتمال بازگشت برانکو ایوانکوویچ به ایران بسیار ضعیف و شاید بتوان گفت غیرممکن است اما پرسپولیس برای اینکه روال قانونی را طی کرده باشد و بعدها در مراجع بین‌المللی اسناد و مدارک کافی برای طرح دعوا را داشته باشد، اقدام به ارسال بلیت هواپیما برای سرمربی سابق خود کرده است.

همانطور که در بالا اشاره شد ، برانکو اعلام کرده که هنوز قرارداد رسمی نبسته است . حقیقت این است که باشگاه الاهلی خوب می‌داند اگر پیش از فسخ قرارداد برانکو با پرسپولیس، قرارداد او را ثبت کند، با خطر محرومیت از دو پنجره نقل و انتقالاتی فیفا و پرداخت خسارت به سرخپوشان به مبلغ یک و نیم برابر مبلغ قرارداد برانکو محکوم خواهد شد.

جالب‌تر اینکه طی روزهای گذشته وکیل کروات برانکو چندین و چند بار به سرخپوشان نامه نوشته و تقاضای فسخ دو طرفه قرارداد را کرده است. البته روز پنج شنبه هفته پیش برانکو طی نامه‌ای به پرسپولیس به صورت یک‌طرفه قرارداد خود را فسخ کرده است اما این فسخ از موارد فسخ غیرموجه محسوب می‌شود زیرا او در مهلتی که طبق آئین‌نامه نقل و انتقالات فیفا داشته یعنی ۱۵ روز پس از انجام آخرین بازی پرسپولیس که ۱۲ خرداد بود، این کار را نکرده است.

پی نوشت : رسانه های ایرانی همه امیدوارند در این دعوای حقوق پرسپولیسی ها به عنوان یک تیم ایرانی موفق باشد ، اما ای کاش باشگاه پرسپولیس خود را محق می داند ، متن قرارداد برانکو را منتشر می کرد و یا شفافیت بیشتری نشان می داد تا لااقل هوادار متوجه شود که در این حوادث منجر به جدایی برانکو ،مدیران باشگاه مقصر نیستند یا تقصیری کمتر از آنچه هوادار می پندارد ، متوجه آنهاست !/

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۱۱۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک پرسپولیسی: جواب استقلالی‌ها را ندهید!

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم مرتضی کرمانی‌مقدم، درباره برد پرسپولیس برابر ملوان اظهار داشت: فکر می‌کنم پرسپولیس مثل بازی‌های گذشته نبود، ولی مهم این بود که سه امتیاز را بگیرد و خوشبختانه این اتفاق رخ داد. هر چند پرسپولیس نمایش خوب بازی‌های قبلی را نداشت، اما این را هم باید در نظر گرفت که برابر حریف پرقدرتی مثل ملوان قرار می‌گرفت. ملوان هم انگیزه زیادی داشت تا در این بازی امتیاز بگیرد، ولی در نهایت پرسپولیس توانست در این مقطع حساس برنده شود تا همچنان در تعقیب استقلال باشد.

مهاجم پیشین پرسپولیس در مورد عملکرد خوب اوسمار در این تیم خاطر نشان کرد: اوسمار تا اینجا نتایج خوبی گرفته است و در همان بازی با آلومینیوم اراک هم که پرسپولیس شکست خورد، بهترین بازی را انجام داد و مستحق باخت نبود. من به قهرمانی پرسپولیس حتی بیشتر از سال گذشته امیدوارم و مهم این است که بازیکنان با تمرکز بالا به روند فعلی ادامه داده و در بازی‌های باقیمانده با کمترین اشتباه ممکن بازی کنند.

کرمانی‌مقدم راجع به مصاحبه‌های برخی از بازیکنان و مربیان استقلال علیه پرسپولیس تصریح کرد: بازیکنان ما نباید جواب استقلالی‌ها را بدهند، چون مهم این است که پرسپولیس مثل فصل گذشته با تمرکز بالا، فقط در زمین مسابقه حرفش را بزند. بازیکنان ما آنقدر حرفه‌ای هستند که جواب استقلالی‌ها را ندهند. پرسپولیس در این سال‌ها حرفش را در زمین زده است و امیدوارم امسال هم قهرمان لیگ شویم.

وی در مورد اینکه شانس کدام تیم برای قهرمانی بیشتر است،گفت: شانس هر دو تیم استقلال و پرسپولیس برابر است، ولی من امیدوارم در نهایت پرسپولیس جام را بالای سر ببرد.

کد خبر 844346 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • عکس‌| آقای گل پرسپولیسی‌ها مهمان علی دایی شد
  • شوک بزرگ به پرسپولیس
  • شوک بزرگ به پرسپولیس؛ ۱۱ بازیکن در آستانه جدایی!
  • شوک بزرگ به پرسپولیس در پایان فصل
  • تمرین خاص پرسپولیسی ها با یک میهمان ویژه
  • غرورانگیز‌ ترین برد پرسپولیس با برانکو
  • نیمکت‌نشینی عجیب سرباز پرسپولیسی‌ها
  • اوسمار از یحیی جلو زد/ در پرسپولیس کسی دلتنگ گل‌محمدی نیست!
  • یک پرسپولیسی: جواب استقلالی‌ها را ندهید!
  • پرسپولیسی‌ها برای رسیدن به گل، ۱۲ پاس به هم دادند