Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمایندگان لیگ و باشگاه‌های NBA کاهش تعداد بازی‌های فصل عادی و برگزاری تورنومنت‌های میان فصلی را بررسی می‌کنند.

طرفداری - در جلسه‌ای که به تازگی میان برگزارکنندگان NBA و نمایندگان تیم‌های صورت گرفت، کاهش تعداد بازی‌های هر تیم از 82 به 58 مورد بررسی قرار گرفت. همچنین، مقامات لیگ قصد دارند ایده‌های سرگرم‌کننده دیگری را نیز اجرایی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گزارش کوین آرنوویتز از ESPN، نمایندگانی از طرف لیگ و تیم‌های حاضر در NBA در ارتباط با ایجاد تغییرات در ساختار اصلی فصل مسابقات مذاکره کرده‌اند. این تغییرات شامل کاهش تعداد 82 بازی فصل عادی و اضافه شدن تورنومنت‌های میان‌فصلی به رقابت‌ها می‌شود. بر اساس گفته‌های منابعی که از مذاکرات مطلع بوده‌اند، هرگونه طرح نهایی ابتدا به صورت آزمایشی اجرا خواهد شد. آرنوویتز می‌گوید NBA در ابتدا این فرصت را خواهد داشت که هر قانون جدید را به صورت آزمایشی اجرا کند تا میزان موفقیت آن طرح در بلندمدت را ارزیابی نماید.

در این گزارش آمده است برنامه پیشنهادی برای فصل عادی از 58 بازی تشکیل می‌شود. این درحالیست که نمایندگان تیم‌ها ابتدا در نظر داشتند تعداد بازی‌های فصل عادی بیش از این کاهش پیدا کند. برخی بر این عقیده‌اند که کوتاه‌تر شدن فصل عادی NBA، واکنشی افراطی به مصدومیت کوین دورانت و کلی تامپسن در فینال مسابقات امسال است. هرچند، در سالهای اخیر گزارشاتی مبنی بر بالا رفتن شمار مصدومیت‌ها به دلیل افزایش تقاضای توان جسمانی از بازیکنان منتشر شد. کوای لنارد اخیرا اعلام کرد اگر کادر فنی تورنتو رپترز زمان حضور وی در زمین در طول فصل را مدیریت نکرده بود، این بازیکن نیز نمی‌توانست تا انتهای فصل در بالاترین سطح بازی کند.

NBA در ماه آگوست 2018 برنامه لیگ را به منظور افزایش زمان استراحت تیم‌ها بین بازی‌هایشان تغییر داد. پس از آن تعداد بازی‌های پشت سرهم تیم‌ها کاهش پیدا کرد و دیگر لازم نبود یک تیم در بازه زمانی پنج شب پیاپی، چهار بازی انجام دهد. در مذاکره اخیر مقامات لیگ به دنبال بکارگیری ایده‌های جدیدتر بودند. آدام سیلور، رییس هیأت برگزاری مسابقات NBA، اخیرا راجع به احتمال برگزاری یک تورنومنت میان‌فصلی صحبت کرده بود. برای طرفداران تیم‌‌هایی که مشغول بازسازی خود هستند، یک رقابت مجزا در طول فصل می‌تواند هیجان بیشتری نسبت به بازی‌های فصل عادی ایجاد کند. عدم راهیابی نیویورک نیکس، کلیولند کاوالیرز و فینیکس سانز - بدترین تیم‌های فصل اخیر - به مرحله پلی‌آف تقریبا از همان ابتدای فصل مسجل شده بود. در صورت برگزاری یک تورنومنت حذفی شاید چنین تیم‌هایی فرصت بهتری برای خودنمایی پیدا کنند.

لازم به ذکر است فرآیند تغییر قوانین NBA هنوز در مراحل ابتدایی به سر می‌برد و در قالب گفتگو مطرح شده، برای اجرایی شدن این تغییرات باید چندین گام دیگر برداشته شود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۱۱۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری جلسات کمیته فنی برای انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال

به گزارش خبرنگار مهر، تعیین تکلیف سرمربی تیم ملی بسکتبال مهمترین ماموریت کمیته فنی فدراسیون در سال جاری است. به همین منظور در نخستین نشست این کمیته در سال جاری که شنبه هفته جاری (اول اردیبهشت) برگزار شد، این موضوع مطرح و مورد بحث قرار گرفت.

همچنین در این نشست که در حضور جواد داوری رییس فدراسیون برگزار شد، گزینه های خارجی و داخلی موردنظر برای هدایت تیم ملی و رزومه آنها ارائه شد. هاکان دمیر که اردیبهشت سال گذشته هدایت تیم ملی بسکتبال را بر عهده گرفت نیز یکی از گزینه های خارجی موردنظر است.

به منظور تسریع روند تصمیم گیری برای انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال، دومین نشست کمیته فنی به فاصله چهار روز بعد از نشست اول، روز چهارشنبه (4 اردیبهشت) برگزار خواهد شد.

قرار است در این نشست، هر یک از اعضای کمیته فنی در مورد خارجی یا داخلی بودن سرمربی تیم ملی اعمال نظر کرده و سپس بر اساس جمع بندی حاصل شده، گزینه های خارجی و داخلی موردنظر مورد بررسی قرار بگیرند.

کد خبر 6086272

دیگر خبرها

  • پیگیری جلسات کمیته فنی برای انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال
  • ایران با ۳۱ سهمیه المپیک در مسیر المپیک پاریس
  • وسط آتش سوزان خاورمیانه؛ عربستان و اسرائیل یک گام تا عادی‌سازی؟
  • عربستان و اسرائیل یک گام تا عادی‌سازی؛ بایدن چه خوابی برای ریاض دید؟
  • بسکتبال NBA | اسامی نامزدهای نهایی جوایز فصل عادی
  • شاگردان هاشمی در یک قدمی فینال لیگ بسکتبال
  • کاهش ۳۰ درصدی تعداد شعب اخذ رأی شمیرانات در مرحله دوم انتخابات
  • وال‌استریت‌ژورنال: دولت بایدن ملتمسانه به‌دنبال منصرف‌کردن ایران از حمله به اسرائیل بود
  • وضعیت دفن زباله در اردستان مناسب نیست
  • نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال/ جدال دوم شهرداری گرگان با مهرام تهران فردا در خانه