Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@06:07:02 GMT

مراسم گرامیداشت شهدای هفتم تیر در رودسر برگزار شد

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۱۱۲۲۸

مراسم گرامیداشت شهدای هفتم تیر در رودسر برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر پنجشنبه مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر به ویژه چهار شهید گیلانی این حادثه تروریستی در مسجد صاحب الزمان شهرستان رودسر برگزار شد.

یکی از قضات دادگستری رودسر در این مراسم با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی شهید آیت الله بهشتی، اظهار کرد: عدالت مداری یکی از مهمترین ویژگی‌های شهید بهشتی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام عظیم ابراهیمی با بیان اینکه واقعه هفتم تیر سبب شد تا نهال نوپای انقلاب اسلامی با سرعت و شتاب بیشتری به حیات خود ادامه دهد، افزود: شهید بهشتی از چهره‌های برجسته و ارزشمند انقلاب اسلامی و نظام بود و در دفاع از حقانیت دین اسلام و نظام اقدامات بسیاری انجام داد و در نهایت در مسیر تحقق عدالت اجتماعی به شهادت رسید.

وی با تاکید بر اینکه اجرای عدالت فقط مختص دستگاه قضائی نیست، گفت: قوه قضائیه یکی از ارکان‌های اجرای عدالت در اجتماع است اما به بر اساس قرآن همه باید برای ایجاد عدالت تلاش کنند.

ابراهیمی با بیان اینکه در صورت تحقق عدالت در جامعه شاهد ایجاد تعادل، ثبات و پویایی خواهیم بود، تصریح کرد: امروز به برکت وجود ولایت فقیه عدالت به معنای واقعی در جامعه احیای شده البته هنوز تا رسیدن به مطلوب فاصله داریم.

وی با اشاره به اینکه شهدا جان خود را برای حفظ ارزش‌های انقلاب و نظام فدا کردند، اظهار کرد: خون شهدای هفت تیر سند مظلومیت و حقانیت نظام جمهوری اسلامی است.

کد خبر 4652548

منبع: مهر

کلیدواژه: شهدای هفتم تیر رودسر آیت الله بهشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۱۱۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم شهدای امنیت در یزد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، مراسم گرامیداشت شهدای امنیت حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان با حضور خانواده‌های معظم شهدا و اقشار مختلف مردم در یزد برگزار شد.


در این مراسم حجت‌الاسلام دهقان چناری با اشاره به مقام شهدا از خود گذشتگی و ایمان به خدا را از ویژگی شهدا دانست. 


روایت گری این حادثه تروریستی توسط فقیه از جانبازان این حادثه، مداحی مداحان اهل البیت (ع)، قرائت مجلسی قرآن کریم و سخنرانی از دیگر برنامه‌های جانبی این مراسم بود که با همکاری کانون بسیج مداحان شهرستان یزد، ناحیه مقاومت بسیج شهید منتظر قائم و پایگاه و قرارگاه اسلامی حضرت بقیت الله (عج) در حسینیه سید گلسرخ یزد برگزار گردید.

دیگر خبرها

  • گرامیداشت یاد و خاطره سردار سرلشکر حجازی در مهاباد
  • گرامیداشت شهید حبیبی فر در گلزار شهدای زاهدان
  • شهدا عزت کشور و نظام جمهوری اسلامی هستند
  • فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید گلستانی دیدار کرد/ حامل سلام رهبر معظم انقلاب هستم
  • نواختن زنگ حماسه و ایثار در مدرسه ای در روستای چاه ملک خوروبیابانک
  • دورهمی هنرمندان به مناسبت گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی + فیلم
  • مراسم یادبود ۱۱۶ شهید امدادگر استان سمنان برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم شهدای امنیت در یزد
  • گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی در یاسوج
  • بزرگداشت شهید حسین انتظاریان اردکانی در عقدا