Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@12:24:08 GMT

صادرات بیش از ۱۸ هزار تن کالا از راه‌آهن آستارا

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۱۱۳۹۱

صادرات بیش از ۱۸ هزار تن کالا از راه‌آهن آستارا

امیدی از صادرات ۱۸ هزار و ۹۰۸ تن کالا به خارج از کشور از طریق راه‌آهن بندر آستارا خبر داد.

«رسول امیدی» با اعلام این خبر به خبرنگار خبرگزاری شبستان در آستارا گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۸ هزار و ۹۰۸ تن کالا به ارزش چهار میلیون و ۳۰ هزار دلار با ۳۰۷ واگن به خارج از کشور صادر شد.

 

مدیرکل گمرک بندر آستارا با اشاره به اینکه کلینگر، سیمان و کاشی و سرامیک از جمله کالاهایی هستند که از راه آهن آستارا به خارج از کشور صادر شد، افزود: این کالاها به کشورهایی همچون روسیه، گرجستان، اوکراین و قزاقستان صادر شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان‌اینکه در سه ماه سال جاری ۶۲ هزار و ۱۲۵ تن کالا به راه‌آهن آستارا وارد شد،تصریح‌کرد: این مقدار کالا با ۹۹۲ واگن وارد بارانداز راه‌آهن شد که ارزش ریالی آن، ۱۸ میلیون و ۳۹۸ هزار و ۶۴ دلار است.

 

این مقام مسئول اظهارکرد: چوب و تخته، غلات و ام‌دی‌اف عمده کالاهایی هستند که از کشورهای روسیه و آذربایجان و از طریق راه‌آهن آستارا وارد کشورمان شد.

 

امیدی گفت: همچنین در این مدت، ۲ هزار و ۸۱۳ تن کالا با ۹۶ واگن به ارزش هشت میلیون و ۲۵ هزار و ۴۵۱ دلار حمل و نقل شد.

پایان پیام/163

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت مجلس اوقات فراغت کانون های فرهنگی هنری مساجد غنی سازی اوقات فراغت طرح اوقات فراغت اردبیل خبرگزاری شبستان کانون مساجد دولت صادرات کالا بندر آستارا راه آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۱۱۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۱۸ هزار تن کالا از مرز مهران به عراق صادر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سهراب کمری اظهار کرد: بیش از ۲۱۸ هزار تن انواع کالا، فروردین ماه سال جاری از طریق مرز بین‌المللی مهران به عراق و سایر کشورها صادر شده است.

وی بیان کرد: این میزان کالا ارزشی بالغ بر ۹۲ میلیون و۳۲۰ هزار دلار داشته است.

کمری افزود: عمده کالاهای صادراتی از مرز مهران شامل انواع محصولات کشاورزی، محصولات پتروشیمی، تجهیزات نیروگاهی، مصالح ساختمانی، کاشی و سرامیک، مصنوعات فلزی و پلاستیکی است.

سرپرست گمرکات ایلام اظهار داشت: تعداد پروانه‌های خروج موقت صادرشده در این مدت رشد ۵۶۵ درصدی را داشته است.

کمری همچنین به آمار تردد مسافر از مبادی ورودی و خروجی مرز مهران در فروردین ماه اشاره و گفت: تشریفات گمرکی کالاهای همراه بیش از ۳۶۰ هزار نفر مسافر در کمترین زمان توسط کارکنان گمرک ایلام دراین بازه انجام گرفته که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۴۲ درصدی را نشان می‌دهد.

کد خبر 6088335

دیگر خبرها

  • مبادله تجاری ۱۱ میلیون دلاری گمرکات مازندران و پاکستان
  • ۲۱۸ هزار تن کالا از مرز مهران به عراق صادر شد
  • افزایش صادرات از گمرک شهرصنعتی کاوه
  • انتقاد رییس اتاق بازرگانی تهران از دلار ۴۰ هزار تومانی: دولت هم چوب را می‌خورد هم پیاز را/ دود این سیاستها به چشم صادر کننده‌ها می‌رود
  • افزایش صادرات غیر نفتی در هرمزگان
  • تجارت گمرکات مازندران و پاکستان از مرز ۱۱ میلیون دلار گذشت
  • تجارت گمرکات مازندران و پاکستان از مرز ۱۱ میلیون و ۷۰۰ هزار دلار گذشت
  • رشد صادرات غیر نفتی در هرمزگان
  • رشد ۱۰ درصدی صادرات ایران به چین از ابتدای ۲۰۲۴
  • تکذیب ادعای یک نماینده مجلس درباره عدم تخصیص ارز به واردات مواد اولیه