Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، نشست تخصصی تبیین نقش و تعیین وظایف جامعه دانشگاهی در اجرای مفاد بیانیه گام دوم انقلاب با حضور محمدرضا مردانی سرپرست دفتر انتصابات دانشگاه آزاد اسلامی، سید مجید موسوی رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی، ‌محمود هاشمی رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی، حسین نصیرزاده مدیرکل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی و مدیران و کارکنان بسیج دانشگاه آزاد در سالن همایش های مجتمع امامت مشهد مقدس آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/

167 / 320 نشست تخصصی تبیین نقش جامعه دانشگاهی تعیین وظایف جامعه دانشگاهی بیانیه گام دوم

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: نشست تخصصی بیانیه گام دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۱۱۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبیین آخرین دستورالعمل های مرتبط با حوزه عفاف و حجاب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ همچنین در این نشست تعدادی از دستگاه‌ها گزارش کار و اقدامات خود را در این حوزه بیان کردند
باقری مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مرکزی در این نشست گفت: در ارتباط با نکاتی که جمع زیادی از مردم در خصوص رعایت هنجار‌های شرعی و اجتماعی در ایام ماه مبارک رمضان مطرح شد نکات مورد نظر به همه دستگاه‌ها اعلام و ابلاغ شد و با تصمیماتی که در این جلسه اتخاذ شد امیدواریم ظرف یکی دوروز اینده نتاتیج آن را در سطح جامعه بصورت محسوس و ملموس شاهد باشیم.
او افزود: در خصوص عدم رعایت برخی هنجار‌های شرعی و اجتماعی که مقاومت شود قطعا دست اندرکاران و عوامل اجرایی بصورت جدی موضوع را پیگیری خواهند کرد و با متخلفان برخورد جدی خواهد شد.

دیگر خبرها

  • نشست تبیین شعار سال ۱۴۰۳ در مشهد برگزار شد
  • اهمیت زبان هنر در تبیین ارزش‌های انقلاب اسلامی
  • نشست تبیین شعار سال با حضور مشاور رئیس جمهوری در مشهد
  • جذب هسته‌های فناور جدید در دانشگاه آزاد تربت‌حیدریه
  • راهکارهای شش‌گانه مشارکت مردم در تحقق جهش تولید
  • بنیان رژیم صهیونیستی بر خشونت گذاشته شده است
  • نشست تخصصی «الگوی مردم پایه مشاغل برتر» برگزار می‌شود
  • تحقق شعار سال با به‌روزرسانی فناوری‌ و تجهیزات بخش تولید
  • نشست تشکل‌های کشاورزی با منتخبان مردم در مجلس شورای اسلامی
  • تبیین آخرین دستورالعمل های مرتبط با حوزه عفاف و حجاب