Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@19:35:18 GMT

مدیرعامل نفت سپاهان تغییر کرد

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۱۱۵۰۸

مدیرعامل نفت سپاهان تغییر کرد

محمد ابراهیمی مدیر عامل شرکت نفت سپاهان در حالی از این مجموعه جدا می شود که در سال ۹۴ این شرکت را با سود ۱۱۵ میلیارد تومانی تحویل گرفت و پس از حدود دو سال و نیم فعالیت این شرکت را با سود خالص ۱۰۰۰ میلیارد تومانی تحویل عباس بنی شریف می‌دهد. ۰۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۷ اقتصادی نفت و انرژی نظرات - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمد ابراهیمی مدیر عامل شرکت نفت سپاهان از بزرگترین زیرمجموعه‌های صندوق بازنشستگی کارکنان نفت در حالی فردا از این مجموعه جدا می شود که در سال 94 این شرکت را با سود 115 میلیارد تومانی تحویل گرفت و پس از حدود دو سال و نیم فعالیت این شرکت را با سود خالص 1000 میلیارد تومانی تحویل عباس بنی شریف مدیر عامل جدید این مجموعه می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در حالی سکان هدایت نفت سپاهان را به ارزش بازار 4,750 میلیارد تومان به مدیر عامل جدید می سپارد که در سال 95 این شرکت بورسی را به ارزش 780 میلیارد تومان تحویل گرفته بود.

گفتنی است، نفت سپاهان در پایان سال 94 میزان فروش 1200 میلیارد تومانی را ثبت کرده بود که این رقم در سال 97 به 3,000 میلیارد تومان افزایش یافت.

نفت سپاهان با عملکردی قابل قبول طی 30 ماه گذشته توانسته بود بیشترین میزان رشد سودآوری را در میان دیگر تولیدکنندگان شرکت‌های روانکار بدست آورد.

انتهای پیام/

R1010113/P/S7,80/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۱۱۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران‌چک 500 هزار تومانی در بازار؟! + عکس

به گفته مدیر روابط عمومی بانک مرکزی، این بانک برنامه‌ای برای انتشار قطوع (دنو) پنج میلیون ریالی ندارد.

مصطفی قمری‌وفا، مدیر روابط عمومی بانک مرکزی با اعلام این خبر اظهار داشت: روابط عمومی ‎بانک مرکزی در همین باره مجددا از اصحاب رسانه درخواست می‌کند ضمن دقت‌نظر در انتشار مطالب، اخبار موثق، رسمی و صحیح را از این مرجع دریافت و منتشر کنند و از اعلام و انتشار اخبار حساس مربوط به حوزه پولی و بانکی به نقل از منابع و مراجع ناشناس و غیررسمی در فضای مجازی به شدت خودداری کنند.

صبح امروز برخی رسانه‌های غیررسمی مدعی انتشار ایران‌چک ۵۰۰ هزار تومانی توسط بانک مرکزی شده بودند.

چک 500 هزار تومانی چک پول 500 هزار تومانی چک پول 500 هزار تومانی جدید چک پول جدید

دیگر خبرها

  • انتقاد پیشکسوت استقلال از مدیر عامل پرسپولیس
  • ایران‌چک ۵۰۰ هزار تومانی در بازار؟! + عکس
  • ایران‌چک 500 هزار تومانی در بازار؟! + عکس
  • همراهی بانک ها در تامین مالی پروژه‌ها و طرح‌های توسعه شرکت مس
  • واکنش بانک مرکزی به چاپ ایران چک ۵۰۰ هزار تومانی/ مدیرعامل اسبق بانک صادرات: ارز باید تک نرخی شود/ معاون رئیس جمهور: تلاش دولت این است که شاهد کاهش بیشتر در نرخ تورم باشیم
  • تغییر جایگاه مردان و زنان در اتوبوس‌های بی.آر.تی
  • تغییر محل نشستن مردان و زنان در اتوبوس‌های بی.آر.تی/ علت: به زنان در قسمت جلو بیشتر آسیب وارد می‌شد
  • تغییر محل نشستن مردان و زنان در اتوبوس های بی.آر.تی
  • ذوب‌آهن، عامل سقوط تراکتور به رتبه چهارم!
  • تحویل ۴ هزار واحد مسکونی بنیاد مسکن قم تا پایان سال