Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فرانسه، ۱۱۶ عضو این مجمع مستقر در استراسبورگ چهارشنبه در مقابل ۶۲ رای مخالف، به بازگشت اختیارات هیات روسیه رای مثبت دادند و تلاش‌های اوکراین برای متوقف کردن بازگشت روسیه ناکام ماند. اولین رای‌گیری دوشنبه شب به نفع بازگشت روسیه تمام شد.

حق رای هیات روسیه در هیات حقوق بشری اروپایی از سال ۲۰۱۴ پس از آنکه شبه جزیره کریمه را از خاک اوکراین به اراضی خود ملحق کرد، گرفته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازگشت این حق رای اولین نشانه از کاهش تحریم‌های بین‌المللی است که علیه مسکو اعمال شده است.

هیات‌های اوکراین و گرجستان در جریان رای‌گیری چهارشنبه به نشانه اعتراض محل را ترک کردند و تعلیق مشارکت خود را در این جلسه مجمع اعلام کردند. اعضای هیات‌های اوکراین، گرجستان، استونی، لتونی، لیتوانی، لهستان و اسلواکی در بیانیه مشترکی هشدار دادند: این گام پیام بسیار اشتباهی به کشوری منتقل می‌کند که تخاصم مسلحانه را احیا کرد، افراد را مسموم می‌کند، حقوق بشر شهروندانش را رعایت نمی‌کند و نه تنها قصد ارتقا ندارد بلکه برای تضعیف دموکراسی‌های سراسر اروپا تلاش دارد.

واکنش مسکو به این تحولات اما بسیار مثبت بود. کنستانتین کوساچف، رئیس کمیته روابط خارجی مجلس علیا روسیه تاکید کرد: حقوق روسیه کاملا احیا شد. اکنون زمان بالا زدن آستین‌ها و کار کردن و مقابله با روس‌ هراس‌های اروپایی است.

310311

کد خبر 1274298

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: روسیه اوکراین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۱۱۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حقوق فروردین ماه بازنشستگان بر چه اساسی پرداخت می شود؟

به گزارش همشهری آنلاین، جعفر امیرآبادی‌زاده با اعلام این خبر افزود: حقوق بازنشستگان با هماهنگی سازمان برنامه و بودجه و خزانه‌داری کل و پیگیری‌های صورت گرفته براساس تصویب‌نامه ۱۴ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ هیات وزیران امروز (چهارشنبه ۲۹ فروردین‌ماه) و تا ساعاتی دیگر پرداخت می‌شود.

براساس اعلام اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل صندوق بازنشستگی کشوری، امیرآبادی‌زاده تاکید کرد: پیگیری و هماهنگی‌های زیادی انجام شد تا افزایش مصوب هیات وزیران که در زمان صدور احکام حقوق امسال محاسبه شده بود، در زمان واریز حقوق‌ها نیز عملیاتی شود که خوشبختانه این مهم انجام شد.

کد خبر 845298 منبع: ایسنا برچسب‌ها حقوق و دستمزد خبر مهم بازنشستگی

دیگر خبرها

  • کارشناسان آمریکایی: اوکراین و اسراییل تبدیل به آزمایشگاه های جنگی روسیه و ایران شده اند
  • کرملین : تماس‌ها با ایران و اسرائیل سازنده است
  • کرملین: تماس‌ها با ایران و اسرائیل سازنده است
  • ابراز رضایت رئیس هیئت مدیره استقلال از واگذاری به هلدینگ خلیج فارس
  • حقوق فروردین ماه بازنشستگان بر چه اساسی پرداخت می شود؟
  • جزئیات واریز حقوق بازنشستگان
  • مدودف: آمریکا در اعتراضات گرجستان دست دارد
  • در حاشیه جلسه هیات دولت
  • واریز حقوق بازنشستگان تا ساعاتی دیگر
  • مشت نماینده مجلس گرجستان بر صورت رهبر حزب حاکم: ای آشغال روس پرست! (فیلم)