Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از فدراسیون والیبال، قرعه کشی رقابت‌های قهرمانی نوجوانان پسر جهان برگزار و تیم ملی ایران والیبال کشورمان با چک، ایتالیا، بلغارستان و کلمبیا همگروه شد.

گروه بندی رقابت‌ها به شرح زیر است:

گروه یک: تونس، برزیل، کوبا، چین تایپه، بلاروس گروه دوم: ایران، جمهوری چک، ایتالیا، بلغارستان، کلمبیا گروه سوم: ژاپن، مصر، آرژانتین، آلمان، مکزیک گروه چهارم: روسیه، کره جنوبی، آمریکا، نیجریه، دومنیکن

به این ترتیب تیم ایران در گروه دوم با جمهوری چک نایب قهرمان اروپا، ایتالیا سوم اروپا، بلغارستان ششم اروپا و کلمبیا سوم آمریکای جنوبی مصاف خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/

آخرین اخبار از والیبال ایران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون والیبال اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۱۱۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرسنال، اتریشی ها را راهی جام باشگاه های جهان کرد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما،در ادامه رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا تیم فوتبال آرسنال مقابل بایرن شکست خورد و از رسیدن به نیمه نهایی باز ماند و به همین دلیل تیم سالزبورگ اتریش موفق شد در جواز حضور در جام باشگاه‌های جهان را دریافت کند.

تیم‌های پورتو و بنفیکای پرتغال نیز از ۱۲ تیم اروپایی هستند که در جام باشگاه‌های جهان که سال آینده در آمریکا برگزار می‌شود حضورر خواهند داشت.

پیش از این آرسنال تنها نامزد حضور در این رقابت‌ها برای سهمیه آخر بود، اما باید در لیگ قهرمانان به نیمه نهایی می‌رسید و با شکست مقابل بایرن جای خود را به تیم سالزبورگ اتریش داد.

­چلسی، منچسترسیتی، رئال مادرید، اتلتیکو مادرید، بایرن، دورتموند، پی اس جی، اینتر، یوونتوس هم در این بازی‌ها حضور خواهند داشت و بارسلونا غایب بزرگ این جام خواهد بود.

مسئولان فیفا در نظر دارند هر ۴ سال یکبار این رقابت‌ها را برگزار کنند و شکل آن شباهت زیادی به جام جهانی فوتبال دارد و تیم‌ها در ۸ گروه ۴ تیمی با هم رقابت خواهند کرد و از سوی دیگر آزمونی برای آمریکا به جهت میزبانی جام جهانی ۲۰۲۶ خواهد بود.

دیگر خبرها

  • ساحلی‌بازان به کشور بازگشتند
  • نیکان قهرمان والیبال نوجوانان دختران آذربایجان شرقی
  •  واکنش ایران به بیانیه‌ سران اروپا و گروه هفت علیه ایران
  • اگر اعضای گروه هفت دنبال ثبات هستند، با تجاوزها مقابله کنند
  • آرسنال، اتریشی ها را راهی جام باشگاه های جهان کرد
  • قهرمانی نمایندگان مریوان در رقابت‌های فوتسال نونهالان و نوجوانان
  • سرمربی تیم ملی والیبال ایران در کره تیم گرفت!
  • هشدار ایران به گروه ۷
  • ایتالیا: اتحادیه اروپا بر سر تحریم ایران به اجماع رسیده است
  • همدان، میزبان مسابقات وزنه برداری دختران کشور