Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@21:20:28 GMT

زیر ساخت های گردشگری در کرمان تقویت شود

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۱۱۵۶۲

زیر ساخت های گردشگری در کرمان تقویت شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مهدی زاهدی پیش از ظهر پنجشنبه در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی بیان داشت: برای تقویت حوزه گردشگری باید سفارتخانه‌ها و نمایندگی‌ها پای کار بیایند.

وی افزود: عدم هماهنگی و انسجام بین دستگاه‌های مختلف مرتبط با بحث گردشگری مهم است و باید کارگروهی که تشکیل می‌شود و به نتیجه واحدی برسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: باید پیگیری کنیم آنچه را در جهت موفقیت برخی استان‌ها در جذب گردشگر اتفاق افتاده ما برای کرمان هم استفاده کنیم.

زاهدی تصریح کرد: یکی از عوامل بازدارنده عدم حضور گردشگر خارجی در کرمان حضور اتباع بیگانه در کرمان است؛ علی الخصوص اخباری که مبنی بر ناامن کردن آنها وجود دارد که باید در این زمینه فکری شود.

کد خبر 4652524

منبع: مهر

کلیدواژه: گردشگران گردشگران خارجی محمد مهدی زاهدی مجمع نمایندگان استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۱۱۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت پنج شهرک انرژی خورشیدی

  به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان ،معاون برنامه‌ریزی شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمان گفت: تفاهم‌نامه احداث پنل‌های خورشیدی در راین، رفسنجان، بافت، بردسیر و کرمان منعقد شده و در برخی از آن‌ها این طرح در حال اجراست.

حمید نمکیاظهار کرد: سالانه ۱۲ هزار مگاوات کمبود برق در کشور داریم که در این موضوع بهترین روش تأمین برق، استفاده از انرژی‌های تجدیدپذیر و اجرای طرح پنل‌های خورشیدی است.

وی افزود: در این راستا در تعدادی از شهرک‌های صنعتی شهرستان‌های استان کرمان از جمله بردسیر و قلعه گنج طرح انرژی‌های تجدیدپذیر با ظرفیت چهار تا پنج مگاوات را اجرا کردیم و در پنج شهرک صنعتی یعنی بردسیر، بافت، راین، کبوترخان، رفسنجان و کرمان تفاهم‌نامه اجرای این طرح را امضا کردیم که امیدواریم با اجرای این طرح بتوان از ظرفیت تابش نور خورشید در جهت تأمین برق بهره‌ مند شد.

نمکی گفت: در راستای اجرای این طرح کمک دانشگاه‌ها را می‌طلبیم تا از طریق روش‌های علمی بتوان میزان برق بیشتری تولید و به مدار مصرف برسانیم و البته کمک به سزایی هم به حوزه برق کشور خواهد شد.

دیگر خبرها

  • شورای توسعه گردشگری استان را تقویت می‌کنیم
  • ضرورت برپایی هفته‌های گردشگری در استان کرمانشاه
  • از برگزاری رویدادهای گردشگری شناسنامه‌دار در کرمانشاه حمایت می‌کنیم
  • ساخت کمپینگ گردشگری غارسهولان مهاباد
  • ساخت کمپینگ گردشگری غار سهولان مهاباد
  • زیرساخت های توسعه ای استان کرمان باید تقویت شود
  • ساخت کمپینگ گردشگری غار سهولان مهاباد در دستور کار
  • انتصاب دبیر شورای راهبردی اقوام، مذاهب و ادیان ریاست‌جمهوری
  • معرفی ظرفیت‌های گردشگری کرمان در شبکه‌های تلویزیونی روسیه
  • ساخت پنج شهرک انرژی خورشیدی