Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون آموزشی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: ۳ رشته روانشناسی صنعتی سازمانی، بازرسی مواد و فلسفه تعلیم و تربیت به لیست رشته‌های تحصیلی دانشگاه شهید چمران اهواز اضافه شده است.

علیرضا جلیلی فر، معاون آموزشی دانشگاه شهید چمران اهواز در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو در خصوص رشته‌های جدید این واحد دانشگاهی گفت: امسال سه رشته جدید به لیست رشته‌های تحصیلی دانشگاه شهید چمران اهواز اضافه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جلیلی فر اظهار کرد: رشته روانشناسی صنعتی سازمانی در مقطع دکتری و رشته بازرسی مواد (گرایش خوردگی و حفاظت از مواد) در مقطع کارشناسی ارشد و رشته فلسفه تعلیم و تربیت (گرایش آموزش فلسفه به کودکان و نوجوانان) در مقطع کارشناسی ارشد به لیست رشته‌های تحصیلی این دانشگاه اضافه شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه شهید چمران اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۱۱۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوارکاری به مجموعه ورزش باشگاه صنعت مس رفسنجان اضافه می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، باتوجه به سیاست های شرکت ملی صنایع مس و باشگاه صنعت مس رفسنجان و پتانسیل قابل توجه شهرستان رفسنجان در زمینه سوارکاری همچنین وجود سوارکاران با استعداد و مهیا بودن بستر مناسب و استقبال قابل توجه از این رشته ورزشی، باشگاه صنعت مس رفسنجان در فصل جدید تصمیم دارد رشته سوارکاری را به مجموعه ورزشی خود اضافه کند.

طی جلسه ای که صبح امروز سه شنبه بین حسین پورمحمدی مدیرعامل باشگاه صنعت مس رفسنجان با رییس و اعضا هیات سوارکاری شهرستان برگزار گردید مقرر شد تا رشته بومی سوارکاری نیز در کنار سایر تیم های ورزشی مورد حمایت قرار گرفته و از ظرفیت سوارکاران بومی و وجود بیش از هفت هزار راس اسب شهرستان در این زمینه استفاده شود.

کد خبر 6079825

دیگر خبرها

  • بررسی ادامه تحصیل از کارشناسی به دکتری علوم آزمایشگاهی در کمیته‌های تخصصی
  • ببینید | موتور گلزنی طارمی باز هم روشن شد؛ اضافه شدن یک قربانی جدید به لیست مهدی
  • زمین چمن مصنوعی مدرسه ماندگار شهید چمران افتتاح شد
  • چرا نام سردار شهید حجازی در لیست ترور اسرائیل بود؟! + فیلم
  • زمان انتخاب رشته‌های تحصیلی آزمون ورودی دوره دکتری ۱۴۰۳
  • علوم پزشکی کردستان در مقطع دکترای پزشکی مولکولی دانشجو می‌پذیرد
  • رشته سوارکاری به مجموعه ورزش باشگاه صنعت مس رفسنجان اضافه می‌شود
  • اخذ مجوز راه‌اندازی کارشناسی ارشد رشته اخلاق پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی قم
  • اعلام زمان انتشار کارنامه نتایج اولیه و زمان انتخاب رشته‌های تحصیلی آزمون ورودی دوره دکتری «P.h.D» سال ۱۴۰۳
  • سوارکاری به مجموعه ورزش باشگاه صنعت مس رفسنجان اضافه می شود