Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-19@22:47:35 GMT

۱۷۰۰ مددجوی بهزیستی نیازمند مسکن هستند

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۱۱۵۹۴

۱۷۰۰ مددجوی بهزیستی نیازمند مسکن هستند

عرب نژاد گفت: در حال حاضر حدود ۱۷۰۰ مددجوی تحت پوشش اداره کل بهزیستی خراسان جنوبی نیازمند مسکن هستند.

«علی عرب نژاد» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند با بیان اینکه در حال حاضر حدود ۲ هزار و ۲۵۰ مددجوی این سازمان به واسطه تسهیلات بهزیستی صاحب خانه شدند، گفت: حدود 1700 مددجوی تحت پوشش بهزیستی در استان نیازمند مسکن هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه بهزیستی از 10 هزار واحد مسکونی محرومان، هر تعدادی که دارای شرایط باشند را معرفی خواهد کرد، گفت: امید است با مسکن محرومان که طرح بسیار خوبی است، در روستاها مددجوی فاقد مسکن مقاوم نداشته باشیم.

 

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی افزود: در شهرهای زیر 25 هزار نفر حتی با اجرای طرح 10 هزار واحدی مسکن محرومان، هنوز هزار مددجوی فاقد مسکن باقی می مانند.

 

طرح مسکن محرومان که تفاهم نامه ای مشترک بین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و سازمان برنامه و بوجه کشور است، قرار است 10 هزار خانوار روستایی و شهرهای زیر 25 هزار نفر را که فاقد مسکن مقاوم و یا مسکن هستند، صاحب منزل مستحکم کند که از این تعداد 5 هزار واحد فقط سهمیه کمیته امداد است و مابقی واحدها با اولویت بهزیستی سهم سایر محرومان است.

 

 

پایان پیام/404

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت مجلس اوقات فراغت مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد روزنامه ها خبرگزاری شبستان روزنامه کانون مساجد ظریف شهرک بهزیستی مسکن مقاوم عرب نژاد مسکن محرومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۱۱۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخذ حدود یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال جریمه از مشاوران املاک متخلف زاهدان


ابوالفضل مهدیار  گفت: جریمه های مذکور از ۷۲ پرونده معرفی شده به تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان اخذ شده که بیشترین این تخلفات شامل اخذ حق الزحمه مشاور املاک بیش از قیمت مصوب ابلاغی اتحادیه و تنظیم قرارداد خارج از سامانه است.

وی بیان کرد: مشاوران املاک متخلف بعد از محرز شدن تخلف علاوه بر استرداد وجه اضافی به شاکی، به پرداخت جزای نقدی محکوم می شوند.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان تاکید کرد: مسکن جزو کالاهای ضروری زندگی محسوب می‌شود نمی‌توانیم اجازه دهیم برخی با اقدامات غیرقانونی خود موجب اخلال در بازار مسکن و اجحاف در حق شهروندان را فراهم کنند.

وی خاطرنشان کرد: ضمن حمایت از کاسبان خوش انصاف با مشاورین املاکی که به جهت دریافت سهم بیشتری از معامله اقدام به سوداگری، قیمت سازی و گرانفروشی می کنند به صورت قاطعانه و بدون هیچ مسامحه ای برخورد خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • اخذ حدود یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال جریمه از مشاوران املاک متخلف زاهدان
  • ۱۸۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان در البرز احداث می‌شود
  • قدردانی آیت الله نورمفیدی از تلاش‌ها و خدمات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان 
  • اجرای عملیات آبخیزداری نیازمند حدود ۳.۵ همت اعتبار است
  • تحقق شعار سال نیازمند انسجام دستگاه‌های مربوطه تولید است
  • بررسی روند ساخت مسکن مددجویی در شاهیندژ
  • آغاز ساخت ۴۴ واحدی مسکن محرومان در شهر منظریه شهرضا
  • ادامه طرح ویژه کالابرگ الکترونیکی نیازمند تصمیم مجدد است
  • ثبت نام ۹۸۹ مددجوی کمیته امداد البرز در دوره‌های سوادآموزی
  • ساخت و تعمیر ۲۶۰ واحد مسکونی محرومان در لرستان