Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ از سوی دبیرخانه هفتین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر، اسامی فیلم‌های راه‌یافته به بخش مسابقه جشنواره اعلام شد.

سیاوش سرمدی، محمدعلی فارسی و محسن یزدی، اعضای هیأت انتخاب بخش فیلم‌های مستند بودند که از بین فیلم‌های مستند رسیده به دبیرخانه جشنواره، ١٦ مستند کوتاه و نیمه بلند و ٧ مستند بلند را شایسته حضور در بخش مسابقه دانستند که «ملوانان تنها به دریا نمی‌روند» ساخته الله‌کرم رضائی‌زاده از استان گیلان در میان فیلم‌های انتخاب شده در بخش مستند بلند قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در خصوص موضوع فیلم مستند «ملوانان تنها به دریا نمی‌روند» آمده: یک شهر، یک عشق، یک تیم. این فیلم با اشاره به افتخارات تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در طول تاریخ شکل‌گیری، روایتگر دلبستگی و همدلی کم‌نظیر مردم شهر بندرانزلی از هر قشر و شغلی به این تیم محبوب و ریشه‌دار است. ضمن آنکه به فراز و نشیب‌های این تیم طی سالیان اخیر اشاره شده است.

عوامل تولید این فیلم عبارتند از: تهیه‌کننده و کارگردان: الله‌کرم رضائی‌زاده، تحقیق و پژوهش: الله‌کرم رضائی‌زاده، همایون رضائی‌زاده، تدوین: حمید نجفی‌راد، مدیر تصویربرداری: صادق سوری، صدابردار: پارسا کریمی، صداگذار: عرفان ابراهیمی، موسیقی: صبا ندایی، مدیر تولید: همایون رضائی‌زاده، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: شهریار رضائی‌زاده، نویسنده گفتار متن: الهه اذکاری، گفتار متن: محمّدرضا فتحی، عکاس: حسام جمشیدی‌فلاح، رنگ آمیزی تصاویر: حمید فطوره چی، سین دخت رحیمیان، تهیه شده در: مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی سازمان امور سینمایی.

 «الله‌کرم رضایی‌زاده» فارغ‌التحصیل رشته تدوین و کارگردانی سینما از مرکز اسلامی آموزش فیلمسازی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی (باغ فردوس) و از موسسان و بنیانگذاران کانون فیلم انزلی در دهه ٦٠ است و در کارنامه فیلمسازی او آثاری چون تولدی در آتش، رسم عاشقی همینه، اینجا خورشید می‌درخشد، بر آستان نجابت دریا و… به چشم می‌خورد.

هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر از ٢٦ تا ٣١ تیرماه جاری توسط موسسه تصویرشهر با شعار «شهروند مسوول، شهر سالم» و به دبیری هاشم میرزاخانی در پردیس سینما گالری ملت تهران برگزار می‌شود.

علاقمندان می‌توانند برای دریافت آخرین اخبار جشنواره فیلم شهر به وب سایت رسمی آن به نشانی www.shahrfilmfest.com مراجعه نمایند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جشنواره بین المللی فیلم رنگ آمیزی عشق موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۱۱۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال همگروهی ایران و استرالیا در مرحله نهایی راه‌یابی به جام جهانی

ایران شاید با استرالیا در راه جام جهانی همگروه شود

طرفداری | ایران با کره جنوبی و ژاپن همگروه نخواهد شد.

تیم ملی ایران در مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ با تیم‌های قدرتمند همگروه نخواهد شد.

بر این اساس ایران با تیم‌های ژاپن، کره‌جنوبی همگروه نمی شود.

با این حال، حریفان ایران از بین تیم‌های سید سوم شامل استرالیا، قطر، ازبکستان، امارات و عراق انتخاب خواهند شد. به این ترتیب، احتمال همگروهی ایران با یکی از تیم‌های قدرتمند قطر یا ازبکستان وجود دارد.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • احتمال همگروهی ایران و استرالیا در مرحله نهایی راه‌یابی به جام جهانی
  • برگزاری دوّمین جشنواره قرآنی درارومیه
  • درخشش یک مازندرانی در جشنواره ملی کتاب و رسانه
  • پیروزی تیم‌های گیلانی در لیگ دسته یک فوتبال
  • گنج یابی که به گنج نرسید
  • راهیابی آثار ۵ سینماگر ایرانی به جشنواره هات داکس
  • کسب مدال برنز «دلبسته» در «گلوبال موزیک اِواردز»
  • «دلبسته» مدال برنز در مسابقات بین‌المللی موسیقی «گلوبال موزیک اِواردز» را کسب کرد
  • آثار برگزیده اولین جشنواره ملی راوی خورشید اعلام شد
  • شعرخوانی شاعر گیلانی در وصف «مادر»