Web Analytics Made Easy - Statcounter

با بروز آتش سوزی در یکی از تصفیه‌خانه‌های اصلی آب شرب تهران، احتمال بروز افت فشار در شبکه آب جنوب شرق تهران طی ساعات آتی وجود دارد. ۰۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۵ اقتصادی نفت و انرژی نظرات - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، با بروز آتش سوزی در تصفیه خانه هفتم آب تهران به عنوان یکی از تصفیه‌خانه‌های اصلی آب شرب تهران، احتمال بروز افت فشار در شبکه آب جنوب شرق تهران طی ساعات آتی وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدرضا بختیاری مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران با بیان این‌که آتش‌سوزی ناشی از اتصال شبکه برق در تصفیه‌خانه هفتن آی تهران مهار شده است، گفت: در حال حاضر تصفیه‌خانه هفتم تهران به حالت عادی برگشته است و به صورت کامل در مدار قرار دارد.

وی ادامه داد: دیشب حوالی ساعت 10:30، برق یکی از مناطق قطع شده بود که همکاران هنگام واردکردن دیزل ژنراتور به مدار متوجه شدند تعدادی از تابلوهای برق تصفیه‌خانه دچار اتصالی و آتش سوزی شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اضافه داد: خوش‌بختانه همکاران ما بلافاصله وارد عمل شدند و تا ساعت 24 این آتش‌سوزی را مهار کردند و با تلاش این همکاران از دیشب تا صبح دیزل ژنراتور وارد مدار شده است. 

بختیاری درباره قطع یا کاهش فشار آب در شرق استان تهران، خاطرنشان کرد: ما در تهران به دلیل وجود مخازن مشکلی نداریم اما ممکن است در ساعات آینده شاهد کاهش فشار آب در پاکدشت باشیم که تا نیمه امشب این کاهش فشار آب نیز برطرف می شود.

انتهای پیام/

R32317/P/S7,80/CT1 واژه های کاربردی مرتبط شرکت آب وفاضلاب

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شرکت آب وفاضلاب شرکت آب وفاضلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۱۱۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار در مورد احتمال آتش سوزی جنگل‌ها در مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران- منطقه نوشهر دریاره گرمای هوا و احتمال آتش سوزی جنگل‌ها هشدار داد.


در این هشدار آمده است: با توجه به افزایش محسوس دما و شدت باد گرم در ارتفاعات از مسافران و گردشگران درخواست می‌شود از روشن کردن آتش در حاشیه جنگل‌ها و مراتع خودداری و حتی وارد منطقه جنگلی نشوند.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی مازندران- منطقه نوشهر گفت: درخواست ما از شهروندان و طبیعت دوستان این است که نکات ایمنی و مراقبت‌های لازم در پیشگیری از وقوع آتش‌سوزی در شرایط گرمای هوا را رعایت و از روشن کردن آتش، رها کردن سیگار، چوب کبریت و استفاده از هر وسیله قابل اشتعال دیگری در طبیعت خودداری کنند

سرهنگ محسن مرادی صادق از شهروندان خواست: با مشاهده آتش سوزی، مراتب را به ادارات منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ها، محیط بانی، شورا‌های اسلامی شهر‌ها و روستا‌ها و دهیاری‌ها یا به شماره تلفن‌های رایگان امداد جنگل به شماره‌های ۱۵۰۴ و ۱۳۹ اطلاع دهند.


او از مسافران و گردشگران هم خواست بدلیل خشکی هوا از روشن کردن آتش خودداری کنند.

دیگر خبرها

  • بهبود طعم و بوی آب همدان بر عهده آبفا و آب منطقه‌ای است
  • اولتیماتوم یک ماهه به تکمیل تصفیه خانه پساب مشگین شهر
  • مبلغ ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای طرح های آبفا درمازندران
  • هشدار در مورد احتمال آتش سوزی جنگل‌ها در مازندران
  • هشدار آتش سوزی در جنگل های مازندران
  • بزرگ‌ترین پروژه بازآفرینی شهری پایتخت به کجا رسید؟
  • روزنامه‌نگاران رکن اصلی جهاد تبیین هستند
  • پیشرفت ۷۵ درصدی بزرگ‌ترین پروژه بازآفرینی شهری پایتخت
  • افزایش احتمال بروز پوکی استخوان و بیماری‌های قلبی با مصرف نوشابه
  • از سرگیری فعالیت یک واحد تولید کاغذ در فیروزکوه