Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - دفاع چپ فرانسوی تیم رئال مادرید در شرف عقد قراردادی قرضی با روسونری قرار دارد. ۰۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۰ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رئال مادرید آماده شده تا تئو هرناندس را به صورت قرضی به تیم میلان بدهد. طبق گزارش شبکه اسکای اسپورت ایتالیا باشگاه رئال مادرید در بخشی از پروژه فروش بازیکنان مازاد خود برای پوشش مخارج خرید بازیکنان جدیدش، پذیرفته که دفاع چپ فرانسوی خود را به صورت قرضی با امکان تبدیل شدن او به فروشی قطعی به میلان بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گویا تئو هرناندس سه روز پیش در منطقه تفریحی ایبیسا در یک جلسه با پائولو مالدینی، مدیرفنی باشگاه میلان رؤیت شده و تمام منابع خبری حاکی از علاقه او به بازی در سن‌سیروست.

تئو هرناندس با پایان حضور قرضی‌اش در رئال سوسیه‌داد به رئال مادرید برگشته است، اما زین‌الدین زیدان، سرمربی کهکشانی‌ها برای او در تیمش جایی ندارد. به گزارش اسکای اسپورت ایتالیا، رئال مادرید پذیرفته است که هرناندس را به میلان قرض بدهد و در گزینه‌ او بندی برای انتقال قطعی‌اش در ازای 18 تا 20 میلیون یورو بگنجاند.

فوتبال جهان| کروس: رفتن رونالدو از رئال مادرید همه را خوشحال کرد/ تصمیم بایرن مونیخ برای فروش من اشتباه بود

 

در همین حال گزارش‌های دیگری منتشر شده مبنی بر اینکه شانس باشگاه میلان برای خرید اوزام کاباک، مدافع تیم فوتبال اشتوتگارت بسیار کم شده است، چرا که او ترجیح می‌دهد به بایرن مونیخ برود. برخی منابع خبری در آلمان و ترکیه مدعی شده‌اند که نمایندگان بایرن مونیخ با مدیربرنامه‌های کاباک ملاقاتی داشته‌اند و روند مذاکرات پیشرفتی قابل قبول داشته است. غرامت فسخ قرارداد کاباک 19 ساله با اشتوتگارت 15 میلیون یوروست.

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط آ ث میلان بایرن مونیخ رئال مادرید

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آ ث میلان بایرن مونیخ رئال مادرید آ ث میلان بایرن مونیخ رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۱۱۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استون ویلا جواب بایرن مونیخ را داد

به گزارش "ورزش سه"، نتایج ضعیف کسب شده توسط بایرن مونیخ در طول این فصل باعث شد که مدیران این باشگاه تصمیم به قطع همکاری با توخل بگیرند و این مربی آلمانی در پایان فصل جاری و با اتمام مسابقات از هدایت این تیم کنار خواهد رفت. 

جست‌وجو و همچنین گمانه‌زنی درباره سرمربی بعدی بایرن مونیخ از همان زمان آغاز شد و همچنان ادامه دارد. در طول این مدت نام مربیان بزرگی از سوی رسانه‌ها مطرح شد و حتی گفته شده بود که شاید یولیان ناگلزمان پس از یورو 2024 به تیم برگردد که این بحث با تمدید قرارداد او با فدراسیون فوتبال آلمان تا جام جهانی 2026 منتفی شد. 

دو روز پیش روزنامه ورزشی بیلد مدعی شد که اونای امری که این فصل عملکرد درخشانی روی نیمکت استون ویلا داشته و حتی در مقطعی این تیم را در کمال ناباوری به صدر جدول رقابت‌های لیگ برتر انگلیس هم رساند به گزینه اصلی بایرن مونیخ برای فصل آینده تبدیل شده است. 

پاسخ استون ویلا به بایرن ولی قاطع بود، اینکه امری با باشگاه تمدید خواهد کرد. طبق گزارش دیوید اورنشتاین از سایت اتلتیک، سرمربی اسپانیایی قرارداد خود را با ویلا تا سال 2027 تمدید خواهد کرد و استون ویلا کاملا از داشتن این مربی اسپانیایی رضایت دارد.

ویلا با 66 امتیاز و دو بازی بیشتر از تاتنهام 62 امتیازی در رده چهارم قرار دارد و از شانس های مسلک کسب سهمیه لیگ قهرمانان است.

دیگر خبرها

  • موسیالا: بی‌صبرانه منتظر بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در برنابئوی افسانه‌ای هستم
  • رانگنیک به نیمکت بایرن مونیخ نزدیک شد
  • استون ویلا جواب بایرن مونیخ را داد
  • آغاز مذاکرات بایرن مونیخ با رالف رانگنیک
  • برتری 1-0 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ با گل کریم بنزما (لیگ قهرمانان اروپا - 2014/4/23) / فیلم
  • رئال مادرید ۱ - بارسلونا ۱ / گزارش لحظه به لحظه
  • تمایل رئال مادرید برای جذب رایگان آلفونسو دیویس در سال 2025 / فابریتزیو رومانو
  • مجسمه «بکن باوئر» در محوطه آلیانتس آرنا نصب می شود
  • علاقه بایرن مونیخ به فرلاند مندی؛ افزایش احتمال معاوضه بازیکن فرانسوی با آلفونسو دیویس
  • مجسمه بکن‌باوئر در محوطه ورزشگاه بایرن نصب می‌شود