Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا بختیاری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این شهروندان این مقدار آب را که حجم بالایی به خود اختصاص داده است را صرف استخر، آبیاری باغ‌ها و سایر موارد می‌کنند.

وی افزود: این شهروندان تقیدی برای مقدار مصرف آب ندارند که این امر باعث مصرف بی رویه شده است.

مدیرعامل آب و فاضلاب استان تهران با اشاره به اینکه حدود ۲۰ درصد از شهروندان در تراز نورمان آب مصرف می‌کنند گفت: حدود ۱۵ درصد از شهروندان نیز مصرف بالای نسبت به الگوی مصرف دارند و حدود ۶۰ درصد از شهروندان زیر الگوی مصرف و کم آب مصرف می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: هم اکنون تعداد مشترکان فعال آب در استان تهران یک میلیون و ۷۹ هزار و ۳۳۴ رشته است که به صورت میانگین شهروندان تهرانی در یک روز بیش از سه میلیون مترمکعب آب مصرف می‌کنند.

بختیاری خاطر نشان کرد: آبفای استان تهران برای برخورد با مشترکان پرمصرفی که بیش از سه برابر میانگین جهانی آب مصرف می‌کنند تمهیداتی در نظر گرفته است تا در صورت نیاز به طور موقت آب آنها قطع شود.

وی با تاکید بر اینکه باید فرهنگ استفاده بهینه مورد توجه شهروندان قرار گیرد گفت: با شدت یافتن گرمای هوا و نیز احتمال طولانی‌تر بودن روزهای گرم مردم باید نسبت به مدیریت مصرف آب برنامه ریزی کنند.

مدیرعامل آب و فاضلاب استان تهران ابراز داشت: آبفای استان تهران در راستای فرهنگ سازی استفاده درست از آب برنامه‌های مختلفی از جمله تبلیغات محیطی، برنامه‌های فرهنگی و آموزشی ویژه اقشار مختلف جامعه از جمله بانوان، آموزش در مهدهای کودک و فرهنگسراها، سخنرانی در مساجد، سرای محلات و مسابقه پرسش و پاسخ را برگزار می‌کند.

تهرام/۸۱۳۸//‏۶۱۳۹

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آب و فاضلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۱۱۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۵۰۰ نفر در تصادفات سفر‌های نوروزی جان باختند

فرمانده پلیس راه کشور که برای بازدید از محور‌های ارتباطی حادثه خیز آذربایجان غربی به این استان سفر کرده بود در گفتگو با خبرنگاران تعداد فوتی‌های سفر‌های نوروز در کشور را ۵۱۰ نفر اعلام کرد و افزود: بیشترین تصادفات منجر به فوت در استان‌های کرمان، فارس، اصفهان و سیستان بلوچستان اتفاق افتاده است.

سردار حسن مومنی افزود: در این مدت ۱۳ هزار و ۵۰۰ نفر مجروح و مصدوم شدند که ۱۵ تا ۲۰ درصد این افراد معلول خواهند شد.

وی ۴۴ درصد علت تصادفات را عدم توجه به جلو عنوان کرد و گفت: استفاده از تلفن همراه به هنگام رانندگی از دلایل اصلی عدم توجه به جلو می باشد.

وی همچنین ۳۰ درصد علت تصادفات را نیز سرعت غیر مجاز و به تبع آن واژگونی خودرو عنوان کرد.

فرمانده پلیس راه کشور از سبقت غیر مجاز و‌ا نحراف به چپ به عنوان علت بیشترین تصادفات در آذربایجان غربی نام برد و گفت: این دو عامل ۶ درصد از میانگین کشوری بالاتر است.

سردار مومنی از کاهش ۳۳ درصدی تصادفات منجر به فوت و کاهش ۲۲ درصدی تعداد فوتی‌ها در جاده‌های آذربایجان غربی خبر داد و تصریح کرد: با وجود کاهش تصادفات جاده‌ ای در این استان، بازهم محورهای ارتباطی استان نیازمند ایمن سازی بیشتر است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • نارضایتی شهروندان تهرانی از لایه روبی نشدن مسیل رودبار + فیلم
  • چه پروژه‌ هایی در سال ۱۴۰۲ برای تهرانی ها افتتاح شد؟
  • شهروندان گوشت را فقط از مراکز عرضه مجاز تهیه کنند
  • افزایش خدمات بهداشتی و درمانی به شهروندان تهرانی
  • ممنوعیت تردد از مرزن آباد به تهران از ساعت ۱۳ امروز
  • هشدار به تهرانی ها؛ وزش باد شدید در پایتخت
  • بیش از ۵۰۰ نفر در تصادفات سفر‌های نوروزی جان باختند
  • جان باختن بیش از ۵۰۰ تن در تصادفات سفر‌های نوروزی
  • امروز برگزار می شود؛ جشن با کیک ۲۰۰ متری و ۲ تنی برای تهرانی ها
  • شهروندان و مسافران از اسکله‌های مجاز در بوشهر استفاده کنند