Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-03-28@15:18:47 GMT

مرگ نوزاد 4 ماهه به علت خفگی

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۱۲۲۶۰

مرگ نوزاد 4 ماهه به علت خفگی

مدیر اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان تویسرکان گفت: سقوط رختخواب بر روی نوزاد ۴ ماهه مرگ وی را رقم زد.

امین مالمیر  با بیان اینکه ریزش رختخواب بر روی دختر ۴ ماهه در تویسرکان موجب مرگ این کودک شد، گفت: نیروهای امداد جاده ای ولاشجرد تویسرکان نوزاد خفه شده را به بیمارستان منتقل کردند.

وی با بیان اینکه نوزاد پس از سقوط رختخواب بر روی وی دچار آمفیزم ریوی و ترکیدگی ریه شده بود، گفت: طبق گزارش اورژانس نوزاد در این اتفاق دچار ایست قلبی تنفسی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان تویسرکان با بیان اینکه پس از سقوط رختخواب بر روی نوزاد و مطلع شدن خانواده وی از این اتفاق؛ همراهان نوزاد وی را سوار بر خودرو کرده و راهی مرکز درمانی می شوند، گفت: نیروهای اورژانس جاده ای ولاشجرد با اعزام آمبولانس در سر مسیر بیمار را از همراهان وی تحویل می گیرند اما سی پی آر هم نتیجه نمی دهد ولی به علت دگرگون بودن احوال همراهان مریض نوزاد را به بیمارستان منتقل می کنند اما نوزاد علائم حیاتی نداشته است.

فرمانده انتظامی تویسرکان نیز بابیان اینکه عصر دیروز اهالی یک خانواده تویسرکانی در حالی که داخل حیاط منزل مسکونی نشسته بودند نوزاد را داخل خانه و کنار رختخواب رها کرده بودند، افزود: این نوزاد با کشیدن پارچه روی لحاف و تشک‌های چیده شده در گوشه اتاق موجب سقوط آنها بر روی خود شده است.

سرهنگ محمد معصومی اضافه کرد: این اتفاق منجر به خفه شدن نوزاد ۴ ماهه شد./ مهر

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۱۲۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ خفگی چوپان همراه با ۱۰۰ گوسفندش در کابین تریلی

نبود روزنهٔ ورود هوا در کابین تریلی منجر به خفه شدن چوپان به همراه 100 گوسفندش شد.

دریافت 3 MB

دیگر خبرها

  • انتقال ۵ کولبر مصدوم بر اثر سقوط در ارتفاعات مرزی پاوه
  • آخرین خبر از وضعیت ۵ کولبر سقوط کرده در کوه «ژالانه» پاوه
  • پلمب غذاخوری‌های غیرمجاز در تویسرکان
  • تولد ۱۱۷ نوزاد در کرمان
  • فیلم/ خفگی چوپان همراه با ۱۰۰ گوسفندش در کابین تریلی
  • مراجعه ۱۵۰۰ نفر به بیمارستان جزیره کیش در تعطیلات نوروزی
  • تولد ۱۲۷ نوزاد طی یک روز در استان کرمان
  • نوزاد عجول زنجانی در آمبولانس متولد شد 
  • تصادف پراید با سراتو در زنجان پنج نفر را راهی بیمارستان کرد
  • مرگ مرد ۵۸ ساله جوینی براثر سقوط در استخر کشاورزی