Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-03-19@07:02:29 GMT

توصیه انصاری‌فرد به مدیران پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۱۲۲۸۶

مسئولان باشگاه پرسپولیس کماکان به دنبال جذب سرمربی برای تیم خود هستند و رایزنی‌ها در این زمینه ادامه دارد.

اخبار ورزشی_ یکی از گزینه‌های مربیگری تیم پرسپولیس برای فصل آینده تاکیس لیمونیس است که سابقه مربیگری و قهرمانی‌های متعدد با المپیایکوس در لیگ یونان  را در کارنامه دارد و جالب اینجاست که این مربی در این تیم یونانی با کریم انصاری‌فرد و احسان حاج‌صفی دو ملی‌پوش کشورمان کار کرده و تجربه کار با بازیکنان ایرانی را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئولان باشگاه پرسپولیس برای کسب اطلاعات بیشتر از این مربی یونانی پیش از سفر به ترکیه و مذاکره مستقیم با لیمونیس از کریم انصاری‌فرد مهاجم ملی‌پوش کشورمان که سابقه حضور در پرسپولیس را دارد، راجع به این مربی یونانی پرس و جو کرده واطلاعاتی از او به دست آوردند.

انصاری‌فرد در این ارتباط اینترنتی به مسئولان پرسپولیس اعلام کرده که لیمونیس گزینه خیلی خوبی برای پرسپولیس خواهد بود و او می‌تواند نتایج خوبی را همراه با قهرمان سه فصل اخیر فوتبال کشورمان به دست بیاورد. با اطلاعاتی که انصاری‌فرد به مدیران پرسپولیس داد آنها با شناخت بیشتری پای میز مذاکره با این مربی یونانی نشستند.

لیمونیس هنوز هم یکی از گزینه‌های پرشانس پرسپولیسی‌ها برای هدایت این تیم است. اما قرار است تصمیم‌گیری نهایی تا یکی دو روز آینده در این خصوص انجام شود.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس پرسپولیس فصل آینده ترکیه فوتبال انصاری فرد باشگاه پرسپولیس پرسپولیس ترکیه یونان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۱۲۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال گسترده تجهیزات نظامی از سوی آمریکا به یونان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پراودا، دولت آمریکا به منظور تقویت ائتلاف نظامی ناتو، تجهیزات نظامی زیادی را به یونان ارسال کرده است.

رسانه های یونانی روز دوشنبه گزارش دادند که بندر الکساندروپلیس پر از ده ها خودروی جنگی پیاده نظام «بردلی» و تانک های «آبرامز» آمریکا است.

این رسانه ها اعلام کردند که هدف آمریکا از این اقدام تقویت ناتو در اروپا است.

روز شنبه هم یک رسانه یونانی گزارش داد دولت آتن بسته کمکی جدیدی را برای ارسال به اوکراین آماده می کند. بنا به نوشته رسانه یونانی «کاثیمرینی» کمک های نظامی جدید به اوکراین شامل موشک، قطعات توپخانه و مهمات است.

بنا به گزارش این رسانه یونانی، مقامات یونانی می گویند که این همان مهماتی است که اوکراین بیشترین نیاز را به آنها دارد و ارسال آنها به رفع نیازهای اوکراینی ها کمک می کند.

کد خبر 6058270

دیگر خبرها

  • ارسال گسترده تجهیزات نظامی از سوی آمریکا به یونان
  • جندی‌شاپور کهن‌ترین دانشگاه جهان نبود!
  • ابراهیمی: فوتبال مثل بسکتبال نیست/ سرخابی ها باید از مالکیت دولت خارج شوند
  • حسینی: بازی سختی را پیروز شدیم/ استقلال در دربی کارمان را سخت کرد
  • حسینی: بازی بعد از دربی همیشه سخت است
  • مهاجم در تراکتور، مدافع در پرسپولیس!
  • پیکان به دنبال سومین غول‌کشی مقابل پرسپولیس/ تقابل شجاعی و نکونام در قامت مربی
  • کمک‌های نظامی جدید یونان در راه اوکراین
  • گل‌محمدی دلیل کنار گذاشتن سیدجلال از پرسپولیس را فاش کرد
  • واکنش دور از انتظار یحیی گل‌محمدی به حضور اوسمار روی نیمکت پرسپولیس