Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سید پرویز فتاح روز پنجشنبه در نشستی با امام جمعه و فرماندار خلخال افزود: در کنار افزایش قابل توجه سقف تسهیلات اشتغال زا، در پرداخت تسهیلات به مددجویان کمیته امداد مرزها برداشته شده و هیچ صفی وجود ندارد.

وی با تقدیر از مردم ولایت مدار استان اردبیل در کمک های قابل توجه به سیل زدگان کشور در سال گذشته اظهار داشت: مردم اردبیل برغم شرایط سخت اقتصادی کمک‌های مناسبی به مددجویان کمیته امداد انجام و همچنین بیش از ۲۰ میلیارد ریال بصورت های مختلف به سیل زدگان کشور کمک کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به افزایش میزان کمک‌های مردمی اردبیل نسبت به سال‌های قبل در کمک به نیازمندان گفت: با اینکه سال ۹۷ از نظر اقتصادی سال سختی بود ولی مردم استان اردبیل با کمک ۳۵۰ میلیارد ریالی به نیازمندان حس نوع دوستی خود را به نحو احسن به نمایش گذاشتند.

او اظهار داشت: ۲ هزار و ۳۰۰ خانوار نیازمند به مسکن شناسایی شده و بر اساس تنظیم تفاهم نامه با استانداری اردبیل قرار شد ۵۰ درصد اعتبارات مورد نیاز برای ساخت مسکن این مددجویان از طریق منابع دولتی و ۵۰ درصد مابقی نیز توسط کمیته امداد و کمک‌های مردمی تامین شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: ساخت هزار واحد مسکونی برای مددجویان اردبیل در حالی آغاز می‌شود که عملیات احداث هزار و ۳۰۰ واحد مسکونی دیگر با مساعدت انجام شده توسط دولت به زودی آغاز خواهد شد تا تمام مددجویان شناسایی شده صاحب مسکن شوند.

او گفت: بر این اساس ساخت و احداث ۱۸۳ واحد مسکونی مددجویان نیازمند به مسکن در شهرستان خلخال احداث خواهد شد.

فتاح اظهار داشت: کمیته امداد در نظر دارد امسال از مجموع ۶۰۲ خانواده شهدای شهرستان های جنوب استان ۳۰۰ خانوار را با تامین هزینه از منابع داخلی خود عازم کربلای معلی و ۳۰۲ خانوار دیگر را به مشهد مقدس اعزام کند.
او با تقدیر از تلاش کارکنان کمیته امداد امام خلخال افزود: وضعیت رسیدگی به نیازمندان خلخال در شرایط مطلوبی از لحاظ سطح کمک های مردمی، زکات فطریه و صدقه قرار داشته ولی با این حال در اجرای طرح محسنین باید در این شهرستان بیشتر تلاش شود.

وی گفت: در صورت نیاز افراد نیازمند غیر تحت پوشش به تسهیلات قرض الحسنه اعطایی از کمیته امداد در صورت درخواست شهرستان ها این اعتبار از محل صندوق تسهیلات اعتباری کمیته تامین خواهد شد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در جریان این سفر با حضور در منزل تعدادی از مددجویان شهرستان خلخال از نزدیک با مشکلات آنها آشنا شده و دستورات لازم را برای کمک به این خانواده ها و حل مشکلات مالی آنها صادر کرد.

۷۱۱۹/‏۶۰۱۸

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۱۲۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، جلال محمودیان مدیر صندوق امداد ولایت استان کردستان عنوان کرد: از طریق این صندوق در سال ۱۴۰۲ پنج هزار و ۳۸۷ فقره تسهیلات به نیازمندان استان کردستان پرداخت کرده است.

وی با بیان اینکه مبلغ تسهیلات قرض الحسنه پرداختی سال گذشته ۱۳۳ میلیارد تومان بوده، افزود: حدود ۶۵ میلیارد و ۲۳۶ میلیون تومان از این تسهیلات به تعداد ۳۲۰۰ فقره در زمینه مشکلات معیشتی و درمانی و خدمات حمایتی پرداخت شده است.

محمودیان گفت: ۳۱ میلیارد و ۲۸۶ میلیون تومان این تسهیلات نیز در زمینه اشتغال بوده که با این مبلغ ۸۰۰ طرح اشتغال و خودکفایی برای مددجویان استان ایجاد شده است.
وی ادامه داد: ۲۳ میلیارد تومان به تعداد ۷۹۹ مورد نیز در زمینه کمک به تامین مسکن مددجویان و پنج میلیارد تومان و به تعداد ۲۶۹ فقره نیز در زمینه کمک به تحصیل مددجویان پرداخت شده است.

مدیر صندوق امداد ولایت استان کردستان تصریح کرد: هشت میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از این تسهیلات از محل سپرده خیران به ۳۳۲ نیازمند پرداخت شده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898940

دیگر خبرها

  • توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است
  • سقف تسهیلات اشتغال امسال افزایشی ندارد
  • ایجاد ۳۰۰ هزار طرح اشتغالزایی در سال ۱۴۰۳/ سقف تسهیلات اشتغال امسال افزایشی ندارد
  • خودکفایی ۴ هزار و ۵۹۸ مددجوی استان همدان
  • مهارت‌آموزی ۳۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌ جنوبی
  • پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی 
  • مهارت‌آموزی سه هزار و ۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌جنوبی
  • پرداخت 133 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی
  • تولید، اشتغال و تأمین معاش خانواده، ثمره پشتکار بانوی اراکی
  • اختصاص ۲۰۰ میلیاردتومان تسهیلات اشتغال مددجویان مازندران