Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-18@08:26:39 GMT

آیت الله خاتمی: ایران زیربار ذلت مذاکره نمی‌رود

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۱۲۴۲۷

آیت الله خاتمی: ایران زیربار ذلت مذاکره نمی‌رود

خبرگزاری مهر: جت‌الاسلام سیداحمد خاتمی، امروز در مراسم بزرگداشت شهدای هفتم تیر در مسجد روضه محمدیه یزد با گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و ۷۲ تن از یاران انقلاب به ویژه شهدای استان یزد در واقعه هفتم تیر، شهیدان پاک‌نژاد اظهار داشت: دشمن سال‌ها علیه ملت ایران انواع جنایت‌ها را به کار بست و صدها نفر از یاران انقلاب را به شهادت رساند اما سوال اینجاست که آیا توانست انقلاب اسلامی ایران را از مسیر خود خارج کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به سالروز واقعه سوء قصد به مقام معظم رهبری عنوان کرد: باید از این دشمنان پرسید که مگر حضرت آیت‌الله خامنه‌ای یا شهدای محراب از جمله شهید صدوقی، شهید بهشتی و یارانش و دیگر شهدا چه کرده بودند که اینگونه یا مورد سوء قصد قرار گرفتند یا مظلومانه به شهادت رسیدند.

خاتمی خاطرنشان کرد: یکی از اصلی‌ترین سرمایه‌های نظام جمهوری اسلامی ایران که سبب موفقیت‌های پی‌درپی این نظام اسلامی شده، مقام معظم رهبری است و دشمنان ما نیز متوجه این جایگاه هستند اما در وقایعی نظیر فتنه ۸۸ تلاش کردند شأن ایشان را در حد یک رهبر سیاسی پایین بیاورند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه کسانی که در پی تخریب نهاد ولایت فقیه هستند، خائن به این کشورند، افزود: این افراد خائن به کشور، ملت، آرمان‌های امام و شهدا و خائن به اسلام هستند.

خاتمی تصریح کرد: افرادی که عکس امام خمینی (ره) را در دست می‌گیرند ولی به‌عکس ایشان عمل می‌کنند افرادی هستند که به این نظام و انقلاب خیانت زیادی کرده‌اند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با توجه به سالروز شهادت شهید بهشتی گفت: امروز آن خطی را که شهید بهشتی در قوه قضائیه ترسیم کردند، آیت‌الله رئیسی دنبال می‌کند.

وی با بیان اینکه سختکوشی یکی از ویژگی‌های بارز آیت الله رئیسی است، گفت: نحوه فعالیت ایشان معنای واقعی مدیریت جهادی است و ایشان در طول فعالیت ۱۰۰ روزه خود اقدامات بسیار خوبی انجام دادند که شروع آن از اصلاح دستگاه قضا بوده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جنایت‌های آمریکا در گوشه گوشه کره خاکی علیه ملت‌های مسلمان تصریح کرد: امروز آمریکای جنایتکار در حال کشتار مردم مظلوم یمن است آن وقت همین آمریکای جنایتکار وقتی در اقدام خود برای فرستادن پهپاد جاسوسی رسوا و زمین‌گیر می‌شود، می‌گوید می‌خواستیم ایران را بزنیم اما چون انسان‌هایی کشته می‌شدند از این کار جلوگیری کردیم.

خاتمی خاطرنشان کرد: باید به این آمریکای جنایتکار گفت که ای نامرد، آیا تو دلت برای انسان‌ها می‌سوزد، تو نماد جنایتکاری هستی و قرآن به چون تویی اشاره و لعن کرده است.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه بعضی از ضعیف النفس‌ها دم از مذاکره با آمریکا می‌زنند، گفت: امروز مذاکره تسلیم است و با توجه به اینکه تسلیم در برابر استکبار و دشمنان جنایتکار ذلت است، ملت ایران به هیچ عنوان زیر بار ذلت نمی‌روند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه ما مذاکره را تجربه کردیم و چند سال کشور درگیر مذاکره بود اما هیچ چیزی عاید کشور نشد، عنوان کرد: تجربه ثابت کرده که مذاکره جواب نمی‌دهد و تنها چیزی که پوزه استکبار را به خاک می‌مالد، ایستادگی و مقاومت است.

اخبار داغ تصویری تکاندهنده از جنین دوقلو‌ها در زباله‌های رشت! فیلم | دزدی از ماکسیما در روز روشن و مقابل دوربین فیلم | پرواز شیئی عجیب و نورانی در آسمان سنندج فیلم | کلاهبرداری ۱۰ میلیاردی یک دهه هفتادی فیلم | زنی که تنها ساکن یک شهر در آمریکاست! زندگی تلخ دختری که در11سالگی عروس شد و حالا شوهرش پس از سالها حتی به دیدن فرزند خود نیامده

منبع: فردا

کلیدواژه: عضو مجلس خبرگان رهبری آیت الله خاتمی مذاکره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۱۲۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید آیت الله نوری همدانی بر وحدت بیش از پیش علمای جهان اسلام

 آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید در دیدار با نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر همراهی با رهبری در تصمیمات در مقابل دشمن بویژه رژیم صهیونیستی اظهار داشت: باید هر گونه اختلاف را کنار گذاشت و با ایشان همراهی کرد، باید بدانیم امروز دنیای استکبار باهم متحد و آشکارا در یک صف واحد در مقابل ایران و گرو‌های مقاومت هستند.

وی وضعیت امروز جهان اسلام را حساس دانسته و با تقدیر مجدد از نیرو‌های مسلح در پاسخ بجا و قانونی و به موقع نسبت به رژیم صهیونیستی اظهار داشت: لازم است کشور‌های اسلامی خصوصاً علمای جهان اسلام بیش از گذشته وحدت و ارتباط داشته باشند تا بتوانند اثرگذار باشند.

وی افزود: براین اساس بر وحدت جهان اسلام تأکید می‌کنم و امروز لازم است مراکز علمی قم و نجف و الازهر با هم ارتباط عمیق داشته باشند.

شایان ذکر است در ابتدای این دیدار آیت‌الله عباس کعبی گزارشی از حوادث اخیر در منطقه و جهان اسلام ارائه کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • رژیم خبیث صهیونیستی با یک تنبیه سنجیده مات و مبهوت شد
  • آمادگی یگان‌های نظامی و انتظامی در خراسان شمالی
  • تاکید آیت الله نوری همدانی بر وحدت بیش از پیش علمای جهان اسلام
  • محسن مهرعلیزاده عزادار شد /پیام سیدمحمد خاتمی
  • احمد خاتمی : در عملیات « وعده صادق » مردم را ترساندند که رژیم صهیونیستی چنین و چنان می‌کند، در حالی که هیچ غلطی نتوانست بکند
  • آیت‌الله خاتمی: «وعده صادق» خواست عمومی مردم بود
  • علما در طول تاریخ با تبیین حق و حقیقت هدایتگر مردم بوده‌اند
  • مجلس خبرگان رهبری بیانیه صادر کرد
  • پیام سید محمد خاتمی به خانواده شهید انتظاریان
  • ابلاغ تسلیت سید محمد خاتمی به خانواده شهید انتظاریان