Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  فارس، وزارت امور خارجه روسیه، «کارگاه اقتصادی منامه» را که سه‌شنبه و چهارشنبه در بحرین برگزار شد مورد انتقاد قرار داد.

به نوشته خبرگزاری «اسپوتنیک»، بر اساس گفته‌های این وزارتخانه، کارگروه منامه یا همان بخش اقتصادی طرح «معامله قرن» که پیشبرد آن را «جرد کوشنر» داماد و مشاور رئیس جمهور آمریکا بر عهده دارد و مدعی برقراری صلح بین فلسطین و رژیم صهیونیستی است، رویکردی غیرسازنده دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هدف نشست منامه، گرد آوردن نمایندگان کشورهای ثروتمند عربی برای سرمایه‌گذاری در پروژه‌های فلسطینی و جذب ۵۰ میلیارد دلار کمک مالی بود که دولت «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا حامی آن است و قصد دارد از این طریق اهداف سیاسی خود را در درگیری فلسطینی‌ها با رژیم صهیونیستی پیش ببرد.

نمایندگان فلسطینی این نشست را تحریم کردند و آن را به‌عنوان تلاشی برای تطمیع آن‌ها دانستند.

خبرگزاری فلسطینی «صفا» نزدیک به حماس، در واکنش به برگزاری این نشست امروز (پنجشنبه) گزارش کرد که «تحلیلگرانی که با ما گفت‌وگو کردند می‌گویند، بدون طرح حقوق سیاسی فلسطین و بدون حل عادلانه کشمکش فلسطین-اسرائیل، هیچ توسعه‌ و شکوفایی اقتصادی در خاک فلسطین اشغالی رخ نخواهد داد».

با این حال، کوشنر که برای توضیح طرح آمریکا در نشست منامه حضور داشت، ادعا کرد: «فکر می‌کنم که این کارگروه موفقیت چشمگیری داشت، نخست از نظر مشارکت؛ زیرا اشخاصی از سراسر جهان حضور داشتند که بیانگر توجه زیاد برای کمک به مردم فلسطین است».

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۱۲۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت ۱۶ اسیر فلسطینی اهل غزه در زندان‌ های رژیم صهیونیستی

به گزارش جام جم آنلاین، کمیته امور اسرا و آزادگان فلسطین اعلام کرد که از آغاز جنگ در غزه، ۱۶ نفر از اسرای ساکن این باریکه در زندان‌های رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند.

کمیته مذکور اشاره کرد که ملت فلسطین در معرض حملات و جنایات شهرک‌نشینان اشغالگر و مسلح صهیونیست است که تحت فرمان مستقیم دولت رژیم صهیونیستی قرار دارند.

این هیئت بیان کرد که به رغم ادامه شکنجه اسرای فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی، دنیا ساکت نشسته و با اشغالگران همدست است.

منابع آماری روز گذشته اعلام کردند که از آغاز جنگ غزه دستکم سه هزار نفر از اهالی غزه از سوی ارتش رژیم صهیونیستی به اسارت گرفته شده اند.

دیگر خبرها

  • گاف جدید بایدن: به اسراییل گفتم به «حیفا» حمله نکنید+ فیلم
  • گاف جدید بایدن: به اسراییل گفتم به «حیفا» حمله نکند+ فیلم
  • تغییر رویکرد بانک‌های استان بوشهر به توسعه محوری
  • ادعای رسانه آمریکایی: روسیه قصد دارد آمریکا را ضعیف کند
  • دو کشوری که حمله ایران به اسرائیل را محکوم نکردند علیه آمریکا متحد می شوند
  • اتحاد روسیه و چین علیه آمریکا پس از حمله ایران به اسرائیل
  • شهادت ۱۶ اسیر فلسطینی اهل غزه در زندان‌ های رژیم صهیونیستی
  • عضویت کامل فلسطین در شورای امنیت به رای گذاشته می‌شود
  • نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان با رویکرد طرح نور
  • برگزای تظاهرات حامیان فلسطین در مکزیک