Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار کلاله گفت: عملیات روکش اسفالت جاده یلی بدراق به کچی سو با اعتبار یک میلیارد و ۸۲۰ میلیون تومان اجرایی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کلاله خبر، علی اصغر بیانی با بیان اینکه عملیات روکش اسفالت جاده یلی بدراق به کچی سو با اعتبار یک میلیارد و ۸۲۰ میلیون تومان اجرایی شد؛ گفت:

شهرستان کلاله به جهت داشتن اماکن زیارتی و گردشگری مورد توجه فراوان مردم از اقصی نقاط کشور و حتی دنیا قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی راه ارتباطی را یکی از شاخصه های مهم برای توسعه صنعت گردشگری عنوان کرد و افزود: با توجه به مورد اقبال بودن زیارتگاه خالد نبی (ع) و تپه ماهور های زیبای منطقه، ۶/۵ کیلومتر از جاده روستایی یلی بدراق به گچی سو با اعتبار یک‌ میلیارد و ۸۲۰ میلیون تومان روکش اسفالت شد؛ تا علاوه بر استفاده مردم روستاهای منطقه و عشایر، رفت و آمد برای زائران و گردشگران منطقه هم مناسب تر شود

بیانی تصریح کرد: امسال ۵/۵ کیلومتر از محور روستایی عزیز اباد به یل جشمه بخش پیشکمر با ۱/۵ میلیارد تومان در طرح روکش اسفالت قرار دارد که به زودی اجرا می شود.

فرماندار کلاله در ادامه خاطر نشان کرد: مجموع این اعتبار از محل اعتبارات ملی سال ۹۷ سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای تامین و تخصیص یافته است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۱۲۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات جمع آوری فاضلاب منطقه سیاه اسطلخ رشت

علیرضا غیاثی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به آغاز عملیات پروژه شبکه جمع آوری فاضلاب منطقه سیاه اسطلخ رشت اظهار کرد: کلنگ آغاز این پروژه مهم گیلان و رشت با حضور استاندار و جمعی از مسؤولان به زمین نشست.

مدیرعامل آبفای گیلان با اشاره به جزئیات بیشتر پروژه شبکه جمع آوری فاضلاب منطقه سیاه اسطلخ رشت بیان کرد: لوله گذاری سایز ۲۰۰ این پروژه به‌طول ۸ هزار ۳۲۸ متر انجام می‌شود.

غیاثی ادامه داد: طول لوله گذاری در سایز ۲۵۰ و ۳۱۵ و ۴۰۰ پروژه جمع آوری فاضلاب منطقه سیاه اسطلخ به ترتیب ۲۲۰، ۲۱۲ و ۵۸۷ متر انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ۲ هزار و ۳۵۰ فقره تعداد انشعابات منطقه سیاه اسطلخ است، افزود: بر اساس داده‌های آماری ۱,۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای این پروژه در نظر گرفته شده است.

کد خبر 6083978

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات لایروبی رودخانه‌های رشت
  • روکش آسفالت خیابان هشت بنگله مسجدسلیمان
  • روکش آسفالت محور روستایی اسلامیه سرند
  • اجرای ده‌ها طرح عمرانی فعال راهداری در استان مرکزی
  • اجرای ۵۶ طرح عمرانی فعال در حوزه راهداری
  • آغاز سرشماری قرقاول در استان گلستان
  • آغاز اجرای پروژه عمرانی در جاده کرج_چالوس/ سفر به مازندران از مسیرهای جایگزین ممکن است
  • آغاز عملیات جمع آوری فاضلاب منطقه سیاه اسطلخ رشت
  • اختصاص ۵۰ میلیارد ریال اعتبار جهت تعریض و بهسازی پل فجر شهرستان ساری
  • اختصاص ۵۰ میلیارد ریال برای تعریض و بهسازی پل فجر ساری