Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-19@22:16:01 GMT

۲ هزار مسکن محرومان در گیلان احداث می شود

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۱۲۵۶۸

۲ هزار مسکن محرومان در گیلان احداث می شود

فتاح از ساخت نزدیک به ۲ هزار مسکن محرومان در گیلان خبر داد و گفت: در صورت تامین زمین، عملیات ساخت مسکن برای ۱۰۹ مددجوی شهرستان آستارا آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا،«پرویر فتاح» امروز(پنج‌شنبه، ۶ تیر) در دیدار با مددجویان و کارکنان کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره)،اظهارکرد: کمیته امداد امام خمینی(ره) به مسئله اشتغال توجه جدی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور به ۲ برابر شدن سهم شهرستان‌ها در پرداخت تسهیلات اشتغال اشاره کرد و افزود: با مشارکت دولت و مجلس شورای اسلامی اعطای تسهیلات اشتغال نسبت به سال گذشته، بیش از 2 برابر شده است.

 

وی با اشاره به اینکه حقوق مددجویان و کارمندان کمیته امداد امام خمینی(ره) بدون هیچ تاخیری به آنان پرداخت می‌شود تصریح‌کرد: در پرداخت مستمری به مددجویان مشکلی نداریم.

 

فتاح به اعطای تسهیلات ضروری کمیته امداد به افراد واجدشرایط اشاره کرد و ادامه داد: منابع اعطای تسهیلات ضروری به افراد متقاضی از کمیته امداد تامین می‌شود و دولتی نیست.

 

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور از ساخت نزدیک به ۲ هزار مسکن محرومان در گیلان خبر داد و افزود: در صورت تامین زمین، عملیات ساخت مسکن برای ۱۰۹ مددجوی شهرستان آستارا آغاز می‌شود.

 

فتاح گفت: همچنین در سال جاری ۸۳ نفر با اولویت ایتام به سفر کربلای معلی و عتبات عالیات اعزام می‌شوند.

پایان پیام/163

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت مجلس اوقات فراغت خبرگزاری شبستان طنین مسجد جشنواره طنین مسجد صفاری نطنزی ظریف استان بوشهر اردبیل مسکن محرومین اعطای تسهیلات بندر آستارا کمیته امداد امام خمینی ره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۱۲۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه تسهیلات اشتغال به مددجویان اردستانی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ قائم مقام اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان در مراسم تکریم ابوالقاسم صادقی رئیس قبلی و معارفه محمد جواد شفیعی رئیس جدید کمیته امداد اردستان گفت: برای ۸۳۷ مددجوی استان مسکن تهیه شده است که با توجه به تعداد بالای مددجویان بدون مسکن سهم استان کم بوده است.
نبی اله دادی با بیان اینکه ۲۴۰۰ خانوار با جمعیتی بیش از ۴۸۰۰ نفر تحت پوشش کمیته امداد اردستان هستند، افزود: محدودیتی برای حمایت از افراد نیازمند وجود ندارد و هر خانواده‌ای که تا دهک ۳ باشد می‌توانند تحت پوشش کمیته امداد قرار بگیرد.
وی ادامه داد:با تفاهمی که با بسیج سازندگی سپاه صورته گرفته برای مددجویان مستأجر مسکن احداث می‌شود.
قائم مقام کمیته امداد استان اصفهان با بیان اینکه در شهرستان اردستان ۲۰۰ مددجو مستاجر هستند گفت: کمیته امداد آمادگی دارد تا زمین در اختیار متقاضیان قرار بگیرد و این افراد صاحب مسکن شوند.
اله دادی اضافه کرد: سال گذشته ۱۷۰ نفر در شهرستان اردستان آموزش دیدند که ۱۰۸ درصد تعهد صورت گرفته محقق شده است.
وی به اختصاص ۵۵۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال زایی به شهرستان اردستان هم اشاره کرد و افزود: توانستیم ۹۰ درصد این تسهیلات را جذب کنیم.

دیگر خبرها

  • اولویت کمیته امداد، توانمندسازی مددجویان در حوزه اشتغال و مسکن است
  • قدردانی آیت الله نورمفیدی از تلاش‌ها و خدمات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان 
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان حمیدیه
  • تخصیص ۵۵۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در اردستان
  • ارائه تسهیلات اشتغال به مددجویان اردستانی
  • پرداخت ۸۵۰ میلیارد تومان تسهیلات برای احداث ۱۵۰۰ واحد مسکونی در ماکو
  • پرداخت تسهیلات ۵۵۰میلیاردی به مددجویان اردستان
  • لزوم حمایت از زندانیان و خانواده آن‌ها
  • هزار و ۲۶۴ نوعروس خراسان‌جنوبی راهی خانه‌بخت شدند
  • واگذاری دو هزار و ۸۷ واحد مسکونی ویژه مددجویان در فارس