Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-29@04:48:48 GMT

نکته مثبت پرسپولیس؛ شروع 21 نفره!

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۱۲۵۸۵

پرسپولیسی ها تمرین خود را با 21 بازیکن آغاز کردند که این موضوع اتفاق مثبتی برای آن ها به شمار می رود.

به گزارش "ورزش سه"، تیم پرسپولیس روز گذشته اولین تمرین خود در پیش فصل لیگ نوزدهم را زیر نظر کریم باقری برگزار کرد. باقری که 4 سال دستیار ایرانی برانکو ایوانکوویچ بود، فعلا مسئولیت فنی سرخ ها را برعهده دارد و امیدوار است با تکیه بر تجربیات دوران بازی و همچنین مربیگری، بتواند تمرینات پسا برانکو را تا قبل از انتخاب مربی مدیریت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نکته مثبت برای پرسپولیس که این روزها با حواشی و  بحران های مختلفی دست و پنجه نرم می کند، این است که تعداد بازیکنان زیادی در تمرینات حضور دارند. روز گذشته 21 بازیکن در تمرین دور هم جمع شدند و انتظار می رود در روزهای آینده این تعداد بیشتر هم بشود.

 

نوراللهی، علیپور، بیرانوند، رادوشوویچ، احمدزاده و عالیشاه مهم ترین غایبان تیم پرسپولیس در تمرین دیروز بودند که با اضافه شدن آن ها و همچنین چند خرید دیگر، تیم پرسپولیس سروشکل رسمی خود را پیدا خواهد کرد.

 

موضوع مهم برای قرمزها این است که کمبود مهاجم نوک در تیمشان بسیار واضح است و باید هرچه سریع تر فکری به حال این پست شود. اکنون مهدی شریفی و سعید کریمی درتمرینات هستند و تکلیف علیپور نیز مشخص نشده اما در صورت جدایی آقای گل سرخ ها و باتوجه به ترک ایران توسط بودیمیر، انتظار می رود که 2 مهاجم دیگر به فهرست این تیم اضافه شود.

 

در شرایطی که پرسپولیسی ها کار را با 21 بازیکن آغاز کردند، تیم تراکتور دور دوم تمریناتش را با 16 بازیکن شروع کرد. همچنین باید توجه داشت که تمام بازیکنان پرسپولیس سابقه بازی در کنار یکدیگر را دارند و می توانند با تلاش زیر نظر مربی جدید، به فرم خوب قبلی بازگردند.

 

 

تمرینات پرسپولیس پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمپین ستاره ها تمرینات پرسپولیس پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۱۲۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه تمرینات پرفشار سپاهان بدون ملی‌پوشان

به گزارش "ورزش‌سه"، این سومین جلسه تمرینی طلایی‌پوشان اصفهانی در شروع سال جدید بود. مورایس روز ششم فروردین ماه تمرینات تیمش را آغاز کرد و به زودی با پایان بازی های ملی دو ملی پوش تیم که رامین رضاییان و امید نورافکن هستند نیز به سایر نفرات اضافه خواهند شد. 

سپاهان برنامه فشرده‌ای در شروع سال جدید دارد و مورایس باید شاگردانش را آماده برگزاری ۶ مسابقه در ٢٣ روز کند. 

دیدارهای فشرده سپاهان با مصاف تراکتور در تبریز که روز ١۵ فروردین ماه برنامه‌ریزی شده آغاز می‌شود و با مصاف برابر استقلال ملاثانی آبی پوش در جام حذفی خاتمه پیدا می‌کند. سپس آنها باید آماده مصاف‌های مهم دیگری نظیر دیدار با پرسپولیس به عنوان یکی از رقبای اصلی در ورزشگاه آزادی شوند. 

احتمالا تمرین روز پنج شنبه سپاهان با حضور بازیکنان ملی‌پوش دنبال خواهد شد و رفته رفته مورایس فشار بیشتری برای آماده سازی شاگردانش وارد خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • تلاش می‌کنیم با بهترین شرایط وارد پلی‌آف شویم/دلیرزهان بازیکن تیم‌ملی پنج‌نفره است یا سه‌نفره؟
  • ادامه تمرینات پرفشار سپاهان بدون ملی‌پوشان
  • برگزاری تمرینات پرسپولیس با حضور اوسمار و ترابی
  • عکس| بازگشت اوسمار به تمرینات پرسپولیس
  • اولین تمرین سال جدید پرسپولیس با حضور اوسمار
  • بازگشت اوسمار به تمرینات پرسپولیس/ ترابی هم تمرین کرد
  • آخرین تمرینات تیم ملی بسکتبال سه نفره ایران
  • دلیل غیبت ۳ بازیکن پرسپولیس در تمرینات مشخص شد!
  • باشگاه استقلال قیمت گذاری شد
  • غیبت ستاره ناراضی پرسپولیس در اولین جلسه تمرینی سال جدید