Web Analytics Made Easy - Statcounter

فاز نخست پروژه فاضلاب و تصفیه‌خانه روستای بدرآباد خرم‌آباد امروز با حضور وزیر نیرو افتتاح شد. ۰۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۳ استانها لرستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، فاز نخست پروژه فاضلاب و تصفیه‌خانه روستای بدرآباد خرم‌آباد امروز با حضور اردکانیان وزیرنیرو افتتاح شد.

فاز نخست پروژه فاضلاب و تصفیه‌خانه روستای بدرآباد که برای اجرای آن 40 میلیارد ریال هزینه شده است روستای بدرآباد را با چهار هزار و 97نفر جمعیت تحت پوشش قرار می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

5 تصفیه‌خانه لرستان تا سال 1400 به بهره‌برداری می‌رسد‌400 کیلومتر از شبکه‌های برق لرستان اصلاح و بهینه‌سازی می‌شود‌لرستان| سد کمندان ازنا امسال آبگیری می‌شود

در این پروژه 1.7 کیلومتر خط و 11 کیلومتر شبکه فاضلاب اجرا شده و همچنین  یک دستگاه تصفیه‌خانه با 5500 مترمربع محوطه احداث شده که در آن 383 مترمربع دیوار بتنی پیش‌ساخته به کار رفته است.

انتهای پیام/ش

R41450/P/S6,72/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۱۲۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار گاز یک خانه روستایی در گناباد را تخریب کرد

به گزارش قدس خراسان، حسن علی حسینی اظهار کرد: نشت گاز موجب انفجار و حریق و تخریب منزل مسکونی در روستای نجم آباد شد.

رییس شورای اسلامی روستای «نجم‌آباد» گناباد ادامه داد: به دلیل آنکه در زمان وقوع انفجار شخصی در منزل حضور نداشت، این حادثه مصدوم و یا خسارت جانی به دنبال نداشت و تنها موجب تخریب آن شد.

وی بیان کرد: شدت این انفجار به اندازه‌ای بود که شیشه‌های واحدهای مسکونی تا فاصله یکصد متر اطراف این منزل شکست.

دیگر خبرها

  • برگزاری جلسه تحویل خط انتقال آب روستای آغبلاغ ولدیان شهرستان خوی
  • ۶۰۰ هزار مترمکعب تصفیه خانه وارد مدار شد/آبرسانی به ۵۰۰۰ روستا
  • روزنامه‌نگاران رکن اصلی جهاد تبیین هستند
  • افتتاح ۲۸۸ پروژه کشاورزی در دولت سیزدهم
  • اجرای طرح آبرسانی پایدار در ۲۱۱ روستای ایلام
  • استاندار ایلام: تصفیه‌خانه آب ملکشاهی تا خرداد تکمیل شود
  • تکمیل تصفیه خانه فاضلاب شهر مرزی مهران با اعتباری بالغ بر ۱۵۰۰ میلیارد ریال
  • افزایش ۲ برابری ظرفیت تصفیه خانه‌های فاضلاب مشهد تا ۲ سال دیگر
  • انفجار گاز یک خانه روستایی در گناباد را تخریب کرد
  • مصائب سفیدرود؛ از صید غیر مجاز تا آلودگی +تصاویر