Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امروز خبرگزاری رویترز از بروکسل و محل تشکیل اجلاس وزیران دفاع عضو ناتو، پس از اعلام نماینده آمریکا مبنی بر اینکه به دنبال جنگ با ایران نیستیم، پاریس به واشنگتن هشدار داد که ناتو را وارد ماموریت های نظامی در خلیج فارس نکند.

دیپلمات های حاضر در نشست امروز وزیران دفاع سازمان پیمان آتلانتیک شمالی به رویترز گفتند که مارک اسپر رئیس تازه کار پنتاگون به همتایان خود گفت که آمریکا به دنبال جنگ با ایران نیست ولی دیگر نمی تواند حوادث بیشتر را تحمل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از سخنرانی اسپر که پشت درهای بسته انجام شد، فرانسه به وی هشدار داد که ناتو را در هیچ ماموریت نظامی در خلیج فارس وارد نکند.

خبرگزاری آسوشیتدپرس نیز دو روز گذشته - ۴ تیر- نوشت: مارک اسپر در حالی به سوی اروپا سفر می کند که تلاش دارد هم پیمانان اروپایی ناراضی و به شدت نگران آمریکا در ناتو را به همکاری با دولت ترامپ در مورد تحریمهای ایران و مسئله امنیت در خاورمیانه متقاعد کند.

از سوی دیگر، امانوئل مکرون رییس جمهوری فرانسه روز پنجشنبه گفت که سعی می کند دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا را متقاعد کند تا با هدف کاهش تنش ها در منطقه، برخی تحریم های ضد ایران را متوقف کند.

مکرون که برای شرکت در اجلاس دو روزه گروه ۲۰ به ژاپن رفته است، روز پنجشنبه در قطار مسیر توکیو به کیوتو به خبرنگاران گفت: می خواهم ترامپ را قانع کنم که نفع او در بازگشت به مسیر مذاکره و گفت و گو از طریق کاهش تحریم های ایران است.

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۱۲۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احمد اقتداری، پدر مطالعات خلیج فارس بود + فیلم

احمد اقتداری متولد ۳ خرداد ۱۳۰۴ و در ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ درگذشت، که با نام احمدخان اقتداری نیز شناخته می‌شود.

 وی ایران‌شناس، پژوهشگر خلیج فارس و جغرافیای تاریخی و فرهنگی مناطق جنوبی ایران و استاد دانشگاه ایرانی بود.

 عمدهٔ شهرت اقتداری به علت پژوهش در حوزهٔ خلیج فارس است و به همین علت به «پدر مطالعات خلیج فارس» مشهور است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • هشدار کارشناسان نظامی چین به خطرات افزایش تنش‌ها در خاورمیانه
  • صدور هشدار سطح نارنجی برای تردد‌های دریایی در خلیج فارس
  • هشدار سطح نارنجی برای ترددهای دریایی در خلیج فارس صادر شد
  • احمد اقتداری، پدر مطالعات خلیج فارس بود + فیلم
  • هشدار فرمانده اسبق ناتو به واشنگتن درباره قطع حمایت از اوکراین
  • صدور هشدار قرمز دریایی در هرمزگان
  • ببینید | هشدار فرمانده کل ارتش به آمریکا: مداخله نکنید
  • هشدار فرمانده کل ارتش به آمریکا: مداخله نکنید
  • هشدار؛ فعالیت‌های دریایی را تعطیل کنید!
  • سیاستمدار فرانسوی: تسلیم باج‌خواهی ناتو نشوید