Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - با حضور علي لاريجاني رييس مجلس شوراي اسلامي، عمليات ساخت مجهزترين مرکز درمان سرطان کشور، در شهرک سلامت خاتم و با سرمايه‌گذاري بانک‌پاسارگاد آغاز شد.
به گزارش خبرگزاري آريا، علي لاريجاني نماينده مردم قم در مجلس شوراي اسلامي از پروژه احداث شهرک درماني، آموزشي و سلامت خاتم که با سرمايه‌گذاري بانک‌پاسارگاد و توسط هلدينگ نسيم سلامت پاسارگاد در حال ساخت است، بازديد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همزمان با اين بازديد عمليات احداث مجهزترين مرکز درمان سرطان در کشور در کنار بيمارستان هزار تختخوابي خاتم آغاز شد.
نماينده مردم قم در مجلس: بيمارستان خاتم، سطح کيفي ساخت بيمارستان در کشور را ارتقاء خواهد داد
علي لاريجاني در اين بازديد ضمن تقدير از تلاش و همت دکتر مجيد قاسمي مديرعامل بانک‌پاسارگاد و همکاران وي براي ساخت اين پروژه گفت: جايگاه شهر قم با توجه به وجود حوزه علميه و مرقد مقدس حضرت معصومه(س) در اين شهر، اقتضا مي‌کرد که کار ساخت اين بيمارستان با استانداردهاي بالا انجام شود.
وي خاطرنشان کرد: از ابتداي اجراي اين پروژه احساس کردم در تراز خوبي دنبال مي‌شود و شائق بودم براي پيگيري موضوعات آن وقت بگذارم تا کار ساخت بيمارستان خاتم پيشرفت کند. وي تصريح کرد: همت آقاي قاسمي و بانک پاسارگاد جهت ساخت اين بيمارستان، براي استان قم و کشور نمونه خوبي خواهد بود که سطح بيمارستان‌سازي در کشور را ارتقا خواهد داد. دکتر لاريجاني افزود: گزارش‌ها نشان مي‌دهد ساخت اين بيمارستان از نظر اجرا به لحاظ سرعت و دقت خوب پيش مي‌رود که ارزشمند است، به همين جهت از همه مهندسان و شرکت‌هاي فعال در اين پروژه تشکر مي‌کنم.
رييس مجلس شوراي اسلامي با بيان اينکه موانع پيش‌روي ساخت بيمارستان خاتم قابل رفع است، اظهار داشت: با توجه به سرعتي که در تکميل اين بيمارستان وجود دارد، اکنون مهم‌ترين موضوع تأمين سرمايه‌انساني است که بايد از جوانان متخصص، آموزش‌ديده و با فرهنگ رفتاري جديد استفاده شود تا به‌طور کامل همه استانداردها در بيمارستان خاتم لحاظ گردد.
نماينده مردم قم در مجلس شوراي اسلامي تأکيد کرد: از هم‌اکنون تيمي را براي گزينش سرمايه‌انساني از افراد در حال تحصيل جهت فعاليت در بيمارستان خاتم ايجاد کنيد، زيرا بايد سرمايه‌انساني نيز با استانداردهاي بيمارستان توازن داشته باشد.
مديرعامل بانک‌پاسارگاد: مهم‌ترين سرمايه هر سازماني، سرمايه‌انساني آن است
مجيد قاسمي مديرعامل بانک‌پاسارگاد ضمن قدرداني از دکتر لاريجاني به‌دليل پيگيري‌ دقيق که منجر به تسريع در عمليات ساخت بيمارستان خاتم قم شد، گفت: خوشحال هستيم که با الطاف الهي، اين توفيق نصيب گروه مالي پاسارگاد شد. مراقبت‌‌ها و پيگيري‌هاي مستمر و منظم آقاي دکتر لاريجاني نيز کار ما را هم سخت و هم سهل کرد. چراکه هم احساس مسئوليت ما را افزايش داد و هم مسير را براي تحقق اين امر هموارتر کرد.
وي با بيان اينکه توجه ويژه‌اي به امر تأمين سرمايه‌انساني کارآمد براي اين بيمارستان خواهد شد، ادامه داد: ما معتقد هستيم مهم‌ترين سرمايه‌‌ي ما، سرمايه‌انساني است. در بانک‌پاسارگاد نيز همين اعتقاد وجود دارد و آنچه را که به‌ عنوان سرمايه در صورت‌هاي مالي ذکر ‌مي‌کنيم در حقيقت دست‌مايه است.
مديرعامل هلدينگ نسيم سلامت پاسارگاد: مرکز تخصصي درمان سرطان در بيمارستان خاتم، مجهزترين مرکز درمان سرطان خواهد شد
دکتر مخبر مديرعامل هلدينگ نسيم سلامت پاسارگاد ضمن ارايه توضيحاتي در خصوص پروژه شهرک سلامت خاتم گفت: شهرک سلامت خاتم به مساحت 100 هکتار، در سه قطب آموزشي، خدماتي –رفاهي و درماني-سلامتي در حال احداث است. قطب درماني- سلامتي شامل باغ گياهان دارويي، اورژانس هوايي، کلينيک‌ها، بيمارستان 1000 تختخوابي و ... است. در باغ گياهان دارويي که حاصل دو سال مطالعه است، 101 نوع گياه دارويي ارزنده قابل کشت است که در حال حاضر 36 گونه از آن در فضايي مدرن کشت شده‌است که آماده فرآوري و توليد هستند. بزرگ‌ترين بخش در قطب خدماتي-رفاهي نيز ساخت يک هتل 5 ستاره است.
وي ادامه داد: بيمارستان خاتم با زيربناي حدود 180 هزار مترمربع، يک مرکز تخصصي در کشور است که در خاورميانه مشابه آن را نداريم. فاز يک اين بيمارستان با 650 تختخواب و زيربناي 120 هزار مترمربع، به زودي افتتاح خواهد شد. اين فازکه کاملاً مجهز است و کليه‌ي بخش‌هاي تخصصي درماني را شامل مي‌شود، از بزرگ‌ترين بيمارستان کشور، از لحاظ زيربنا نيز بزرگ‌تر است.
وي تصريح کرد: بزرگ‌ترين مرکز تخصصي درمان سرطان کشور که عمليات احداث آن را آغاز کرديم، بخشي از طرح توسعه ساختمان بيمارستان است که به طور تخصصي، به يکي از اصلي‌ترين مراکز ارايه خدمات سرطان در کشور تبديل خواهد شد. در اين مرکز پيشرفته‌ترين دستگاه‌هاي پزشکي مرتبط که در ساير نقاط کشور وجود ندارند، تأمين خواهد شد که تعداد بسياري از بيماران را از مراجعه به بيمارستان‌هاي خارج از کشور بي‌نياز خواهد کرد.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۱۲۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۵/۵ برابری تولید گندم در استان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، حاجی حسینی در مراسم روز ملی گندم و نان که در شهرستان خاتم برگزار شد، با اشاره به اهمیت تولید گندم در کشور گفت: ما باید همچون تقویت نظامی کشور به تولید این محصول ارزشمند که در سبد غذایی مردم است باید توجه داشته باشیم.

مدیر جهاد کشاورزی خاتم هم تولید گندم در این شهرستان را افزایشی عنوان کرد و ادامه داد: سال گذشته پنج هزار و ۵۰۰ تن گندم در شهرستان تولید و به سیلو‌های استان تحویل داده شد.

فتحی خاطرنشان ساخت: شهرستان خاتم در جذب و توزیع نهاده‌ها رتبه اول را داراست.

دیگر خبرها

  • حـذف کودکان مهاجر از سلامت
  • رشد تولید گندم در استان یزد
  • فاز دوم ساخت بیمارستان تأمین‌اجتماعی مهاباد کلید خورد
  • رشد ۵/۵ برابری تولید گندم در استان
  • در اکثر خانواده‌های ایرانی یک مورد ابتلا به سرطان دیده می‌شود | ابتلای مردان به این سرطان بیشتر شده است
  • مشکل تامین ارز دارو داریم؛ اما وعده درمان سرطان رایگان می دهند! بودجه 1403 برای تامین دارو چه می گوید؟
  • کم‌تحرکی عامل بسیاری از بیماری‌ها
  • هتل در بوستان‌های جنگی تهران احداث می‌شود؟
  • جزئیات جدید از احداث هتل در بوستان‌های جنگی تهران
  • احداث بزرگترین پارکینگ مکانیزه کشور در اصفهان