Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اسپایروس کاپرالوس، رئیس کمیته المپیک یونان که روز گذشته در نشست کمیته بین المللی المپیک در مرکز کنوانسیون تکنولوژی لوزان سوئیس به عنوان یکی از اعضای این نهاد بین المللی انتخاب شد، طرح یونان را برای برگزاری این رویداد ارائه داد. این شهر تنها کاندیدای میزبانی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توماس باخ ممکن است در محل نشست ۲۰۲۱ کمیته بین المللی المپیک در زادگاه بازی‌های المپیک مدرن بار دیگر به ریاست این سازمان بین المللی انتخاب شود، زیرا انتخاب رئیس مهمترین دستور جلسه‌ی آن جلسه خواهد بود.

این پایان نخستین دوره هشت ساله ریاست باخ خواهد بود و انتظار می‌رود که او به دنبال ریاست برای چهار سال دیگر باشد.

کاپرالوس اعلام کرد که جلسه ۲۰۲۱ شامل سفر به المپیای باستانی خواهد بود. اعضای IOC روز ۲۷ ژوئن، یک روز بعد از پایان جلسه، به سایت منتقل می‌شوند.

پیش بینی می‌شود که IOC هزینه‌های پرواز به Araxos را پرداخت کند.

کاپرالوس گفت این سفر شامل بازدید از استادیوم باستانی و موزه المپیک آتن ۲۰۰۴ خواهد بود.

پیش بینی می‌شود هیئت اجرایی کمیته بین المللی المپیک که از ۲۱ تا ۲۲ ژوئن، یک روز قبل از مراسم افتتاحیه نشست در ورزشگاه اولین بازی‌های المپیک مدرن با هم دیدار کنند.

خود این نشست برای روز‌های ۲۴ تا ۲۶ ژوئن در ورزشگاه صلح و دوستی، برنامه ریزی شده است.

در سال ۱۸۹۶، که پیر دو کوبرتن به عنوان رئیس IOC انتخاب شد، این هشتمین باری است که آتن میزبان نشست کمیته بین المللی المپیک می‌شود.

اما از سال ۲۰۰۴، این اولین باری است که پایتخت یونان میزبان اجلاس IOC می‌شود.

این رویداد از آن جهت به یاد ماندنی بود که بین شهر‌هایی که برای میزبانی بازی‌های المپیک و پارالمپیک ۲۰۱۲، پیشنهاد داده بودند، مخصوصا لندن و پاریس، کمتر از یک سال قبل از این که میزبانی رویداد به پایتخت انگلیس اعطا شود، لابی شدیدی در جریان بود.

علاوه بر این هند هم برای میزبانی نشست سال ۲۰۲۳ کمیته بین المللی المپیک اعلام آمادگی کرد.

نامزدی هند از سوی نارینر باترا رئیس کمیته المپیک هند، که دیروز به عنوان عضو IOC انتخاب شد، به توامس باخ رئیس این نهاد جهانی ارائه شد.

بیشتر بخوانید:

دعوت کمیته بین المللی المپیک از صالحی امیری جهت افتتاحیه ساختمان جدید IOC

تماشاگران مسابقات المپیک توکیو ۲۰۲۰ از عکس برداری منع شدند

مشعل المپیک ۲۰۲۰ توکیو از نیروگاه اتمی فوکوشیما عبور می‌کند

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دنیای ورزش اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۱۲۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبریک کمیته ملی المپیک و وزیر ورزش به فرنگی‌کاران

کمتیه ملی المپیک و وزارت ورزش، قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی ایران در مسابقات قهرمانی آسیا را تبریک گفتند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در متن پیام تبریک کمیته ملی المپیک آمده است: قهرمانی مقتدرانه و ارزشمند تیم ملی کشتی فرنگی در رقابت‌های قهرمانی آسیا که با کسب 4 مدال طلا، 3 مدال نقره و 2 مدال برنز همراه بوده است و رقابت‌های دلاورانه و جانانه نمایندگان کشورمان برابر حریفان، دل ایرانیان اقصی نقاط جهان را به وجده آورده و مایه خوشحالی و شور شعف ملت بزرگ ایران شد.

علیزاده اولین طلایی کشتی فرنگی؛ تکرار قهرمانی با برد تکراری

ضمن تبریک این قهرمانی به مسئولان زحمتکش فدراسیون،کادر فنی و افتخار آفرینان تیم ملی کشتی فرنگی برای افتخار آفرینان کشتی کشورمان در رقابت‌های پیش رو آرزوی موفقیت داشته و امید است در سایه لطف باری تعالی و دعای خیر مردم و تلاش شما عزیزان نمایندگان کشتی آزاد و فرنگی کشورمان در رقابت‌های المپیک پاریس نیز با درخشش خود همچون گذشته دل مردم را شاد کنند.

کیومرث هاشمی، وزیر ورزش نیز در پیامی کسب مقام نخست ایران در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا را تبریک گفت:

رویداد رقابتی کشتی فرنگی قهرمانی آسیا به عرصه‌ دیگری برای بروز توانمندی ورزش ایران تبدیل شد تا با فتح جام قهرمانی، موفقیت‌های کشتی کشورمان استمرار یابد و همچنان این رشته‌ی پرافتخار، ارمغان‌آور نشاط ملی باشد.

اقتدار کشتی ایران در قاره‌کهن در رشته‌ی فرنگی نیز با 4 مدال طلا، 3 نقره و 2 برنز، بروز و ظهور یافت و طلیعه‌ سال جدید را با یک قهرمانی باارزش دیگر مزین ساخت تا این موفقیت، روزهای پرافتخار‌تری را برای این ورزش مدال‌آور، نوید دهد.

تلاش همه‌ عزیزانی را که برای موفقیت کشتی در سراسر کشور، نقش‌آفرینی می‌کنند، ارج می‌نهم و عنوان قهرمانی آسیا را به ملی‌پوشان، کادر‌فنی و سرپرستی و مسئولان فدراسیون همچنین مردم کشتی دوست کشورمان تبریک می‌گویم و از خداوند متعال پایداری در سلامتی و موفقیت این عزیزان افتخارآفرین را طلب می‌کنم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تبریک کمیته ملی المپیک به قهرمانی مقتدرانه فرنگی کاران در آسیا
  • پیام نشست کمیته مشترک قضایی سوریه، عراق و ایران؛ تقابل با تروریسم و صهیونیسم
  • نشست ستاد برگزاری اجلاسیه شهدای شهرستان دنا
  • دانشگاه آزاد آبادان میزبان نشست سراسری مرکز آموزش زبان فارسی به غیرفارسی‌زبانان
  • آغاز به کار کمیته مشترک قضائی سوریه، عراق و ایران در دمشق
  • تبریک کمیته ملی المپیک و وزیر ورزش به فرنگی‌کاران
  • برگزاری نشست سازمان لیگ، کمیته داوران و کمیته فنی مسابقات لیگ بسکتبال
  • همدان میزبان بزرگترین رویداد کاراته کشور است/ نمره عالی میزبانی
  • کرمان میزبان همایش بین‌المللی راه ابریشم
  • برگزاری ششمین نشست ستاد اجرایی بازی‌های پارالمپیک پاریس