Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-03-29@13:18:28 GMT

ویدیو؛ گل های گونزالو هیگواین روی پاس گل های کوادرادو

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۱۳۲۶۴

‍‍‍‍‍‍

ویدیو؛ گل های گونزالو هیگواین روی پاس گل های کوادرادو.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۱۳۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هواشناسی هشدار زرد صادر کرد / این استان ها آماده باشند

قدس به نقل از مهر، سازمان هواشناسی کشور با صدور هشدار سطح زرد هواشناسی از بارش باران، رعدوبرق، در ارتفاعات و نواحی سردسیر برف، وزش باد شدید، برخی نقاط گردوخاک، در نقاط مستعد تگرگ، در جاده‌های کوهستانی و گردنه‌ها همراه با مه را طی روزهای شنبه تا دوشنبه هفته آینده خبر داد.

خبر مرتبط هشدار بارش برف صادر شد/ این استان‌ها هوشیار باشند

طی سه روز آینده در شرق کشور وزش باد شدید و در مناطق مستعد گاهی همراه با گردوخاک پیش‌بینی شده است. خلیج‌فارس، تنگه هرمز و دریای عمان طی دو روز آینده مواج است.

بر اساس این هشدار، طی روز شنبه (۱۱ فروردین) نیمه شمالی اردبیل، چهارمحال و بختیاری، شرق خوزستان، شمال شرق آذربایجان شرقی، شرق کهگیلویه و بویراحمد، جنوب اصفهان و ارتفاعات استان فارس، طی روز یکشنبه (۱۲ فروردین) چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، جنوب اصفهان، نیمه شمالی استان‌های فارس و کرمان، جنوب یزد، ارتفاعات استان‌های تهران، سمنان، البرز، گیلان و مازندران، طی روز دوشنبه (۱۳ فروردین) چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، جنوب اصفهان، نیمه شمالی فارس، کرمان، ارتفاعات هرمزگان، گلستان، خراسان شمالی، ارتفاعات استان‌های البرز، تهران، سمنان و مازندران تحت تأثیر فعالیت سامانه بارشی قرار می‌گیرند.

در این شرایط احتمال آب‌گرفتگی معابر عمومی، احتمال جاری شدن روان آب، مه، وزش باد نسبتاً شدید، لغزندگی و کاهش دید بویژه در جاده‌های کوهستانی و گردنه‌ها، احتمال خسارت به سازه‌های موقت، احتمال خسارت به نهال و محصولات کشاورزی وجود دارد.

توصیه می‌شود در این شرایط احتیاط در سفرهای برون شهری، عدم توقف در بستر و حاشیه رودخانه‌ها، احتیاط در عبور از حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها، احتیاط در فعالیت‌های کوه‌نوردی و جابجایی عشایر، آمادگی دستگاه‌های اجرایی و امدادی و پاک‌سازی دهانه پل‌ها، لایروبی کانال‌ها و آب‌روها، تمهیدات لازم جهت حفاظت از تولیدات کشاورزی و احتیاط در انجام هر گونه عملیات کشاورزی انجام شود.

دیگر خبرها