Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-16@16:49:57 GMT

سفر مقتدا صدر به ایران

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۱۳۳۱۶

برخی از رسانه های عراقی و ایرانی از سفر مقتدا صدر به ایران خبر دادند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  بغداد الیوم نوشت: یک منیع در جریان صدر اعلام کرد که مقتدی صدر راهی ایران شده است.

این منبع گفته است که سفر صدر رسمی نیست بلکه یک سفر خانوادگی است.

وی گفت است که رهبر جریان صدر احتمالاً با مسئولان ایرانی دیدار داشته باشد اما تاکنون هیچ چیز در این رابطه گفته نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مقتدا صدر هفته گذشته از عبدالمهدی، نخست وزیر عراق خواسته بود ظرف 10 روز 4 وزیر باقیمانده را معرفی و کابینه را کامل کند.جریان صدر، برنده انتخابات پارلمانی عراق بیش از 50 کرسی در اختیار دارد.

منبع: شبکه خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۱۳۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ سپاه به اسراییل جریان بزرگ تمدنی را قوت بخشید

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام قاسم جعفرزاده بعدازظهر دوشنبه در دیدار با مسئولین سپاه حضرت عباس (ع) اردبیل ضمن تقدیر از حماسه آفرینی دلاورمردان سپاه در پاسخ به شرارت رژیم صهیونیستی اظهار کرد: استقلال و امنیت بزرگترین نعمت در انقلاب اسلامی ایران است که این امر را مدیون رشادت غیورمردان سپاه هستیم.

وی افزود: به فرموده امام خمینی (ره) اگر سپاه نبود انقلاب و ایران نبود، این نشان از قدرت و صلابت نیروهای نظامی و فرزندان غیور ایران اسلامی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل عقلانیت و ولایت مداری را دو خصیصه مهم سپاه عنوان و تاکید کرد: همگی قدردان سپاه هستیم که با اطاعت از فرمان ولی امر مسلمین مقام معظم رهبری حماسه بزرگی در تحقق وعده صادق خلق کرده است.

حجت الاسلام جعفرزاده با بیان اینکه در پاسخ سپاه به شرارت‌های رژیم صهیونیستی، برخی معاندان داخلی به جای غرور ملی به رواج ترس و واهمه در کشور می‌پردازند، افزود: جریان انقلابی اصیل و ناب به هیچیک از جریان‌ها اعتنا نمی‌کنند و با تبعیت فرمان رهبر معظم انقلاب به دفاع از خاک میهن اسلامی و ارزش‌های انقلاب می‌پردازد.

وی افزود: مردم دنیا بر قدرت نظامی ایران اقرار کرده و از این اقدام قاطعانه ایران متحیرند چرا که غیرت و مردانگی، شجاعت و در صحنه حاضر بودن دلاورمردان سپاه در دنیا بی‌نظیر است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل افزود: دشمن پس از این اقدام شجاعانه سپاه، در صدد بی ارزش جلوه دادن آن بوده و در بین مردم به القای ناامیدی می‌پردازد که در مقابله با این جنگ روانی باید تبلیغ و امید آفرینی توسط صاحبان تریبون، روحانیون و مبلغین انجام شود.

کد خبر 6078966

دیگر خبرها

  • رئیسی: لبنان رکنی مهم برای جریان مقاومت است
  • جنایت دمشق واکنش صهیونیست‌ها در برابر سیاست های ایران بود/ باید سیاست‌های منطقه ای را تغییر داد!
  • هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود
  • پاسخ سپاه به اسراییل جریان بزرگ تمدنی را قوت بخشید
  • انگلیس: ما از حمله ایران به اسرائیل از قبل آگاهی نداشتیم
  • آزمون از فردا در تمرینات رم
  • آنچه اسرائیل در مورد «وعده صادق» نمی‌گوید
  • شیب ریزش شاخص بورس کند شد
  • لحظه فرار شهرک نشینان به پناهگاه‌ها در جریان بمباران ایران
  • ارتقاء رکورد ماده سرعت زنان ایران توسط محیا دارابیان