Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد جعفر منتظری عصر پنجشنبه در بیست و نهمین سالگرد شهادت حجت الاسلام محمد حسین افتخاری نماینده دوره سوم شهرستان فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی که در مسجد بالا محله شهر فومن برگزار شد با اشاره به شخصیت افتخاری، اظهار کرد: ایشان برای خدمت به مردم در زلزله رودبار و منجیل جان خود را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با اشاره به فرارسیدن سالروز شهادت امام صادق (َع) رئیس مکتب شیعه، افزود: بقای مذهب شیعه مبتنی بر معارفی است که آن امام همام با شرایط سخت زمان خود موفق شد گسترش دهد.

دادستان کل کشور همچنین به حادثه تلخ و تروریستی هفتم تیر ماه سال ۶۰ توسط منافقین اشاره کرد و گفت: منافقین سرسپرده و جنایتکار از ۳۱ خرداد سال ۶۰ جنایات بسیاری را علیه ملت ایران انجام دادند که یکی از وحشتناک‌ترین آنها حادثه تلخ هفتم تیر ماه بود حادثه‌ای که به رغم هزینه بر بودن برای انقلاب بسیار تأثیرگذار بود.

وی با بیان اینکه در این حادثه تلخ شهید آیت الله بهشتی که رد ان زمان به فرمان امام خمینی به عنوان عالی‌ترین مقام قضائی و معمار قوه قضائیه انتخاب شده بود به همراه ۷۲ تن از یارانش به شهادت رسیدند، بیان کرد: این حادثه پرهزینه اما در روند رو به رشد انقلاب و نظام تأثیر گذار بوده است.

حجت الاسلام منتظری در ادامه با اشاره به اینکه اگر این حادثه تلخ را با واقعه عظیم کربلا مقایسه کنیم گزافه نگفته‌ایم، تصریح کرد: شهادت امام حسین (ع) و ۷۲ تن از بهترین یارانش برای اسلام بسیاری پرهزینه بود برای بقا و ادامه راه تأثیر فراوانی داشت حادثه هفتم نیز مصداق همان واقعه بوده و برای ادامه مسیر انقلاب و نظام تأثیرگذار بوده است.

ادامه دارد..

کد خبر 4652656

منبع: مهر

کلیدواژه: دادستانی کل کشور فومن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۱۳۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوشحالی مردم ایران و آزادیخواهان جهان از اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان ، اقدامی که خوشحالی مردم ایران و آزادیخواهان جهان را موجب شد.

در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق و به شهادت رساندن فرماندهان و مستشاران نظامی ایران، سپاه پاسداران عملیاتی را با رمز مقدس " یا رسول الله (ص) در سرزمین‌های اشغالی آغاز کرد.

با انجام این عملیات پنج ساعت مرگ آور بر ساکنان فلسطین اشغالی گذشت.

نیویورک تایمز اعلام کرده که ایران بیش از ۳۰۰ پهپاد و موشک به اسراییل شلیک کرد.

در عملیات وعده صادق صد‌ها فروند پهپاد و موشک وارد فلسطین اشغالی شده و صدای ممتد آژیر‌های هشدار از شمال تا جنوب به صدا در آمد.

رسانه‌های اسرائیلی نیزدر سانسور کامل از پخش تصاویر این نمایش قدرت خودداری کردند این در حالی بود که تصاویر رسانه‌ای و مردمی روایت واضحی از اصابت موشک‌های ایرانی به مناطق مختلف منتشر کردند.

موشک‌های سپاه، پایگاه هوایی نواتیم را در جنوب سرزمین‌های اشغالی که آشیانه و پایگاه اصلی جنگنده‌های F-۳۵ رژیم صهیونیستی است هدف قرار دادند.

پایگاهی که اسراییلی‌ها از طریق این پایگاه، بخش کنسولی سفارت ایران را در دمشق مورد اصابت قرار داده بودو حالا خبر می‌رسد که در پی اصابت دستکم ۱۵ موشک از مدار خارج شده و امکان استفاده از آن وجود ندارد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با انتشار اطلاعیه شماره ۲ خود تاکید کرد: هرگونه تهدید امریکا و رژیم صهیونیستی از مبدا هر کشوری با پاسخ متقابل جمهوری اسلامی ایران به منشأ تهدید مواجه می‌شود.

حال اسرائیل که در طول بیش از ۶ ماه از جنگ غزه از هیچ کوششی دریغ نکرده بود، اکنون برای پاسخ به ایران دست به دامن شورای امنیت شده است.

بایدن هم در گفتگوی تلفنی به نتانیاهو اطلاع داده که در هیچ عملیات تهاجمی علیه ایران، شرکت نخواهد کرد.

اقدام نظامی ایران بر اساس بند ۵۱ منشور سازمان ملل و در چارچوب دفاع مشروع و پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به اماکن دیپلماتیک ما در دمشق بود.

بعد از ۱۹۰ روز حمله سنگین و به شهادت رساندن هزاران زن و مرد و کودک، نوار غزه دیشب آرامترین شب خود را سپری کرد و هیچکس در این منطقه کوچک به شهادت نرسید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نماز جمعه یکی از دست آورد‌های مهم انقلاب اسلامی است
  • سیلی پشت سیلی بر صورت اسرائیل نواخته می‌شود
  • خوشحالی مردم ایران و آزادیخواهان جهان از اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • ایران به مرحله جدیدی از تصمیم‌سازیهای سیاسی در خاورمیانه و جهان ورود خواهد کرد
  • هنر متعهد زمینه‌ساز رشد و تعالی انسان است
  • قدردانی نماینده ولیّ‌فقیه از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • برقراری آتش‌بس پایدار در فلسطین تنها راه موثر و مطمئن برای استقرار صلح در غرب آسیا است
  • سالگرد شهادت صیاد شیرازی در بندرانزلی برگزار شد
  • اجرای ۲۸۱ طرح هادی روستایی در کردستان
  • آیت‌الله حسینی همدانی: بلایی که ایران به‌زودی بر سر اسرائیل خواهد آورد، بازدارنده و سنگین خواهد بود؛ و اگر بخواهد احمقی خود را تکرار کنند، پاسخ ایران معنادار خواهد بود/ امروز زبان دنیا، زورگویى و ظلم است