Web Analytics Made Easy - Statcounter

حضور کمپانی در اندرلخت، باعث هجوم هواداران به فروشگاه های این باشگاه بلژیکی شده است.

طرفداری- کاپیتان سابق منچسترسیتی به عنوان بازیکن-مربی باشگاه بلژیکی در روز سه شنبه معرفی شد و این باعث هجوم هواداران به فروشگاه های باشگاه شده است.

به گزارش منچستر ایوینینگ نیوز، پیراهن بنفش و سفید که با نام کمپانی  و شماره 4 که او طی 9 فصل در ورزشگاه اتحاد به تن می کرد، تبدیل به یکی از پر فروش ترین محصولات شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این درحالی است که باشگاه فصل گذشته فقط 8 هزار پیراهن را به فروش رسانده بود و حالا احساس می کند ملی پوش بلژیکی باعث می شود این رقم به 12 هزار تا 15 هزار عدد افزایش یابد. حضور کمپانی همچنین باعث افزایش اشتراک ها و علاقه بیشتر اسپانسر ها شده است.

بازیکن 33 ساله ماه پیش پس از نزدیک به 11 سال که با بردن 4 لیگ برتر و 4 جام حذفی و لیگ کاپ  تمام شد، باشگاه منچستر سیتی را ترک کرد. کمپانی می گوید:

من احساس می کنم که می توانم یک چیز بی نظیر را اینجا شروع کنم. کسانی که مرا می شناسند می دانند من چیزی را بدون برنامه شروع نخواهم کرد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۱۳۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی پاکستان را به مقصد سریلانکا ترک کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، سید ابراهیم رئیسی که به دعوت رسمی رئیس جمهور و نخست وزیر پاکستان به این کشور سفر کرده بود، در روز نخست سفر علاوه بر دیدار دوجانبه با نخست وزیر، نشست مشترک هیئت‌های عالی‌رتبه را نیز به اتفاق وی برگزار کرده و پس از حضور در مراسم امضای ۸ سند همکاری، در نشستی مطبوعاتی نتایج رایزنی‌های خود را تشریح کردند.
روسای مجالس ملی و سنا و فرمانده کل ارتش پاکستان نیز با دکتر رئیسی ملاقات کردند.

همچنین روسای جمهور دو کشور نیز با یکدیگر دیدار و گفتگو کردند و دیدار با جمعی از نخبگان، فعالان اقتصادی و علمای مذهبی پاکستان پایان‌بخش برنامه‌های روز نخست سفر دکتر رئیسی بود.
در روز دوم سفر نیز دکتر رئیسی به شهرهای لاهور و کراچی به عنوان پایتخت‌های فرهنگی و اقتصادی پاکستان سفر کرد. حضور در مجموعه قلعه شاهی و ادای احترام به اقبال لاهوری، حضور در دانشگاه جی‌سی‌یو لاهور و سخنرانی برای جمعی از فرهیختگان و دانشجویان این شهر و حضور در ضیافت نخبگان ایالت پنجاب دیگر برنامه دکتر رئیسی بود.

در ادامه رئیس جمهور عازم کراچی شد و در بدو ورود سروزیر و استاندار ایالت سند به دیدار وی آمدند. حضور در مزار محمدعلی جناح و ادای احترام به قائد اعظم پاکستانی‌ها، حضور در جمع اعضای هیئت علمی دانشگاه کراچی و دریافت دکترای افتخاری و دیدار و گفتگو با جمعی از تجار و فرهیختگان مذهبی و فرهنگی ایالت سند نیز برنامه‌های سفر دکتر رئیسی به شهر کراچی بود.

کد خبر 6087125

دیگر خبرها

  • اتفاق تلخ در میلان: آتش زدن پیراهن زلاتان (عکس)
  • رئیسی به سریلانکا سفر کرد
  • رئیسی پاکستان را به مقصد سریلانکا ترک کرد
  • زنگ خطر برای والیبال ملی؛ لطیفه‌ای با کلیدواژه «همه برای یکی»!
  • آشنایی با محصولات و نمایندگی ABB
  • شکایت ۹ میلیون دلاری بکام از ستاره هالیوود
  • شیطنت مارکوس تورام: قرار دادن پیراهن اینتر روی پرچم میلان! + عکس
  • گلدبرگ: AEW مزخرف است و هرگز به آنجا نخواهم رفت/ اخبار WWE
  • پاسخ به لاپورتا: هیچ بازی‌ای در اروپا تکرار نشده!‏
  • آخرین وضعیت «رویا» درنای بلژیکی + فیلم