Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش شبکه خبری روسیا الیوم، شیخ خالد بن احمد آل خلیفه در گفت و گو با شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم اسرائیل مدعی شد که تهران تهدید اصلی برای ثبات و امنیت منطقه به شمار می‌رود.

وی که کشورش طی دو روز گذشته میزبان یک کنفرانس اقتصادی در باره طرح آمریکایی-صهیونیستی موسوم به «معامله قرن» بود، در خیانتی آشکار به آرمان فلسطین افزود: اسرائیل بخشی از میراث این منطقه تاریخی به شمار می‌رود و ملت یهود در میان ما، دارای جایگاه است و از این رو می‌خواهم به اسرائیلی‌ها بگویم که ما باید با هم گفت وگو کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر بحرینی در پاسخ به پرسشی درباره خوداری فلسطینی‌ها از شرکت در کنفرانس منامه نیز گفت: از دست دادن فرصت برای ایجاد صلح، اشتباه بزرگی است.

طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه (۴ و ۵ تیرماه) نشست منامه در بحرین با عنوان جعلی "صلح به خاطر شکوفایی اقتصادی" در قلب یک کشور عربی آغاز به کار کرد تا مقدمه‌ای برای اجرای معامله قرن باشد.

نمایندگانی از کشورهای عربی شامل: مغرب، اردن، مصر، امارات و عربستان سعودی به علاوه میزبان در این نشست حضور داشتند. اما، همه گروه‌های فلسطینی به اتفاق این نشست را تحریم و از شرکت در آن خودداری کردند.

طرح معامله قرن شامل انضمام کامل قدس اشغالی به سرزمین‌های اشغالی (رژیم صهیونیستی)، انضمام شهرک‌های موجود در کرانه باختری به این رژیم، نابودی کامل حق بازگشت آوارگان فلسطینی به وطن خود و تعیین منطقه " ابودیس" به عنوان پایتخت کشور فلسطین است.

"جرد کوشنر" مشاور و داماد "دونالد ترامپ" رئیس جمهوری آمریکا دو روز پیش در سخنرانی خود در "نشست منامه" با این ادعای پوشالی که سرمایه گذاری پیش شرط پایان درگیری‌ها است، از توطئه اقتصادی ۵۰ میلیارد دلاری در قالب طرح "معامله قرن" پرده برداشت.

برگزاری این نشست با مخالفت بسیاری از گروه‌های فلسطینی، مردم کشورهای عربی و شخصیت‌های مختلف در جهان مواجه شده است، ولی برخی مقامات عربی با حضور در آن برخلاف افکار عمومی خود قدم برداشتند و همین امر موجب ایجاد شکاف بیشتر بین آنان شده است.

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۱۴۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قصه گویی و اجرای نمایش برای کودکان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، این برنامه ها با هدف آشنایی بیشتر این گروه سنی با  مشاهیر،  نویسندگان ، و شاعران بزرگِ ایران اجرا شد.

احمد امین فرد گزارش می دهد:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • بیانیه مشترک آمریکا و ۱۷ کشور دیگر: تمام اسرای اسراییلی باید فورا آزاد شوند
  • نشست کابینه جنگ اسرائیل برای حمله به رفح/ شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۳۰۵ تن رسید
  • نشست کابینه جنگ اسرائیل برای حمله به رفح/ شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۳۰۵ نفر رسید
  • نشست کابینه جنگ اسرائیل برای حمله به رفح
  • تکذیب خروج نظامیان ایران از سوریه
  • مستشاران ایرانی از سوریه خارج شدند؟
  • خروج مستشاران ایران از سوریه از سوی یک مقام محور مقاومت تکذیب شد
  • تکذیب خروج مستشاران ایران از سوریه
  • قصه گویی و اجرای نمایش برای کودکان
  • «بمبی که آمریکا در خاورمیانه نمی بیند»: واشنگتن در حال تکرار اشتباه نادیده گرفتن افکار عمومی جهان عرب است/ آمریکا دود برخاسته از آتش زیرخاکستر غزه را ندید/ انقلاب رسانه های اجتماعی در جنگ غزه