Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا معاون صید شیلات استان خوزستان در مراسم آغاز لایروبی اسکله نهر قصر اظهار داشت: لایروبی اسکله به حجم ۱۰۰ هزار متر مربع به طول یک هزار و ۲۰۰ متر در مدت زمان سه ماه اجرا می شود.

علی دانش مهر گفت: برای لایروبی اسکله نهر قصر اروندکنار ۳۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی اعتبار در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به بکارگیری یک بارج لایروب و یک بیل بوم بلند برای اجرای عملیات لایروبی اشاره کرد و افزود: با اجرای عملیات لایروبی اسکله نهرقصر حرکت شناورهای صیادی از دهانه تا محل اسکله در موقع جذر آب روانتر خواهد شد.

دانش مهر همچنین از اختصاص ۲۰ میلیارد ریال برای لایروبی اسکله صیادی بندرچوئبده آبادان اشاره کرد و گفت: این در این پروژه ۶ هزار و ۲۵۰ متر لایروبی خواهد شد.

به گزارش ایرنا سخنگوی کمیسیون اجتماعی و نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی در این مراسم گفت: با پیگیری انجام شده مشکل کسری بیمه صیادان برطرف شده است.

جلیل مختار گفت: صیادان می توانند با پرداخت حق بیمه کسری خود از امتیاز بیمه به صورت کامل بهره مند شوند.

دراروندکنار ۱۹۰ شناور صیادی وجود دارد که ۹۰ شناور در اسکله صیادی اروندکنار پهلو می گیرند و سایر شناورها از انهار طبیعی منشعب از اروندرود به عنوان بندرگاه استفاد می کنند.

۳۰۱۵/‏۶۰۶۸

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شیلات آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۱۴۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به خدمه مصدوم شناور تانزانیایی در آب‌های بوشهر

ایسنا/بوشهر معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: با حضور به موقع شناور ناجی عملیات امدادرسانی به خدمه شناور تانزانیایی در آب‌های بوشهر با موفقیت پایان یافت.

مصطفی حاجی رضایی روز چهارشنبه در توضیح این خبر اظهار کرد: پیرو اعلام اضطرار شناور یاد شده به مرکز هماهنگی جست و جو و نجات دریایی بوشهر مبنی بر مصدومیت خدمه شناور ویژه حمل کالاهای عمومی پس از هماهنگی لازم شناور ناجی ۲۳ به موقعیت اعزام شد.

وی بیان کرد: شناور اعزامی با رسیدن به موقعیت و تحویل گرفتن فرد مصدوم به پایگاهش بازگشت و خدمه مصدوم را به آمبولانس مستقر در اسکله تحویل داد.

معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر ادامه داد: در دومین عملیات نیز پس از تماس تلفنی شناور سفیر لیان با سامانه ۱۵۵۰ مبنی بر بیماری یک نفر از خدمه، شناور ناجی ۹ به موقعیت اعلامی اعزام شد.

حاجی رضایی ادامه داد: شناور اعزامی پس از رسیدن به موقعیت و تحویل گرفتن فرد مصدوم از شناور ویژه حمل مواد شیمیایی به اسکله مروارید خارگ بازگشت و فرد مصدوم را به آمبولانس مستقر در اسکله تحویل داد.

وی درخواست کردن دریانوردان به محض مواجهه با شرایط اضطرار در اسرع وقت با سامانه تلفنی ۱۵۵۰ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آغاز لایروبی ۲ کیلومتر از کانال درجه یک شبکه آبیاری و زهکشی سرخس
  • آغاز نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ با گروه های آزمایشی ریاضی و انسانی
  • امدادرسانی به خدمه مصدوم شناور تانزانیایی در آب‌های بوشهر
  • اسکله کمک‌رسانی آمریکا به غزه؛ پرده دودی برای حمله به رفح
  • فیلم/ کشف پیکرهای مطهر ۷ شهید در منطقه عملیاتی والفجر ۱
  • کشف پیکر‌ مطهر ۷ شهید در منطقه عملیاتی والفجر ۱ +فیلم
  • آغاز ثبت درخواست نامزد‌های مرحله دوم انتخابات برای استفاده از امکانات تبلیغاتی
  • عملیات وعده صادق تداعی کننده والفجر هشت بود
  • عبور از اروند اوج شکوه رزمنده‌های گیلان در عملیات والفجر ۸
  • آغاز توزیع دفترچه‌های سپرده گذاران اتباع خارجی