Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-24@11:11:01 GMT

رویداد بازی شب مافیا در اصفهان برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۱۴۵۴۰

رویداد بازی شب مافیا در اصفهان برگزار می‌شود

رییس انجمن اوقات فراغت اصفهان از برگزاری رویداد بازی شب مافیا برای اولین بار با تعداد ۵۰ نفر خبرداد.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی انجمن اوقات فراغت استان اصفهان، محمد تقی داستانی با بیان اینکه  انجمن اوقات فراغت تصمیم گرفته است برنامه‌های فراغتی را در طول سال غنی سازی کند، اظهار کرد: می‌خواهیم برای پر کردن اوقات فراغت از ابزار بازی و سرگرمی استفاده کنیم؛ به همین خاطر این انجمن بازی‌هایی را برای رده‌های سنی مختلف طراحی و اجرا می‌کند که تلاش می‌شود جنبه خانوادگی، گروهی و جمعی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ۱۰ تیرماه یک رویداد بازی برای جوانان در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: در این رویداد که تحت عنوان "بازی شب مافیا" برگزار می‌شود یک بازی گروهی با تعداد ۵۰ نفر که برای اولین بار با چنین تعدادی برگزار می‌شود؛ ۵۰ نفر خانم و آقا در این بازی حضور دارند که حرفه‌ای و نیمه حرفه‌ای هستند.

رییس انجمن اوقات فراغت استان اصفهان خاطرنشان کرد: این رویداد استانی است و از شهرستان‌های مختلف استان در این مسابقه شرکت می‌کنند و این بازی ۷ مدیر و گرداننده دارد.

داستانی با بیان اینکه جنس این بازی گروهی، استدلالی و درگیر باهوش ارتباطی و اجتماعی است، افزود: بازی مافیا در زندگی روزمره کارایی زیادی دارد و مردم می‌توانند با انجام این گونه بازی ها به شناخت افراد بپردازند و به روابط اجتماعی‌شان مسلط شوند.

وی با اشاره به اینکه این بازی جمعی به میزبانی مجموعه کافه رستوران ناژلند برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: طراحی و اجرای این بازی با انجمن اوقات فراغت است و کافه رستوران ناژلند میزبان این رویداد است که بستر فیزیکی را فراهم کرده است و اسپانسر مالی برای این رویداد نداریم.

رییس انجمن اوقات فراغت اصفهان تصریح کرد: در این رویداد فضا محدود است و نمی‌توان در این مکان تماشای همگانی داشت اما امیدواریم در نوبت‌های بعدی امکان حضور تماشاگران وجود داشته باشد.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: اوقات فراغت گذراندن اوقات فراغت ورزش همگانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۱۴۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ رویداد بزرگ فرهنگی توسط سپاه خراسان شمالی اجرا شد

معاون فرهنگی و هنری سپاه خراسان‌ شمالی گفت: پیرامون بیانات رهبر انقلاب نسبت به نقل روایت‌های انقلاب اسلامی، رویدادمحوری در سال گذشته مورد توجه سپاه استان قرار گرفت و پنج رویداد بزرگ در سطح استانی و ملی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌شمالی، باقر حمیدی امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ در همایش تجلیل از منتخبین و فعالین فرهنگی بسیج خراسان‌شمالی اظهار کرد: پیرامون فرمایشات مقام معظم رهبری نسبت به نقل روایت‌های انقلاب اسلامی، رویدادمحوری در سال گذشته مورد توجه سپاه استان قرار گرفت و پنج رویداد بزرگ در سطح استانی و ملی برگزار شد.

وی افزود: رزمایش «انوار هدایت» اولین رویدادی بود که برگزار شد؛ ۱۱ هزار اثر در این رویداد به مرکز ارسال شد و خراسان‌شمالی رتبه نخست این رزمایش را کسب کرد.

معاون فرهنگی هنری سپاه خراسان شمالی ادامه داد: رویداد فتح قله‌ها در استان با ارسال هفت هزار اثر برگزار شد که از ۱۱۷ اثر برگزیده تقدیر شد.

حمیدی خاطرنشان کرد: رویداد «امید ملت» از دیگر برنامه‌های سپاه در زمینه روایتگری بود که ۱۸ هزار اثر از خراسان شمالی ارسال شد و استان رتبه دوم را در این رویداد کسب کرد.

وی گفت: رویداد «شهید قدس» با ۶۰ هزار اثر و کسب رتبه نخست کشوری، همچنین رویداد «ایران قوی» با ثبت ۲۱۴ اثر و کسب رتبه نخست کشوری از دیگر رویدادهای برگزار شده در سال ۱۴۰۲ بود.

کد خبر 747239

دیگر خبرها

  • نشست «ارمغان سعدی» برگزار شد
  • آیین اختتامیه هفته بزرگداشت سعدی شیرازی برگزار شد
  • برگزاری 12 ویژه برنامه به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه 2
  • ◄ شکایت آهن فروشان از انجمن کامیونداران + سند
  • ۵ رویداد بزرگ فرهنگی توسط سپاه خراسان شمالی اجرا شد
  • آیین یادبود موسسین انجمن ایرانی مطالعات زنان برگزار می شود
  • برگزاری ۱۲ ویژه برنامه به‌مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه ۲
  • نمایشگاه «دستاوردهای وقف» برگزار می‌شود
  • آغاز ثبت‌نام برنامه‌های اوقات فراغت دانش‌آموزان از اول خرداد
  • کاگنوپل پنجره‌ای به سوی جدیدترین پیشرفت‌های علوم شناختی