Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، وزارت دفاع چین روز پنجشنبه اعلام کرد شناورهای نیروی دریایی کانادا از تنگه تایوان عبور کرده اند.

عبور شناورهای نظامی خارجی از تنگه تایوان همواره موجبات نارضایتی و عصبانیت چین را ایجاد کرده است چرا که تایوان را بخشی از خاک خود می داند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پکن در ماه آوریل از تصمیم فرانسه برای اعزام یک ناوچه از طریق تنگه تایوان انتقاد و آن را محکوم کرد. چین این هفته و در پی تعمیق مناقشه دیپلماتیک و تجاری با کانادا، واردات گوشت را از این کشور ممنوع کرد.

پکن خواستار آن است که اوتاوا یک مدیر ارشد مخابراتی چین را که به درخواست آمریکا بازداشت شده است آزاد کند. وزارت دفاع کانادا عبور دو شناور این کشور را از تنگه تایوان تایید و تاکید کرد کانادا با این اقدام به دنبال ارسال پیام سیاسی خاصی نبوده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: چین آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۱۴۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد ۲ بالگرد نظامی در مالزی با ۱۰ کشته

طبق گفته نیروی دریایی مالزی بر اثر برخورد ۲ بالگرد نظامی در این کشور ۱۰ نفر از سرنشینان این بالگرد‌ها کشته شدند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، در پی برخورد 2 بالگرد نظامی نیروی دریایی مالزی هنگام تمرین نظامی در روز «نیروی دریای مالزی» همه 10 سرنشین این بالگردها کشته شدند.

 

.

 

نیروی دریایی مالزی در بیانیه‌ای گفت: هلیکوپترها در یک پایگاه دریایی در شمال ایالت "پراک" برای جشن نودمین سالگرد نیروی دریایی ماه آینده تمرین می‌کردند که این حادثه رخ داده است.

نیروی دریایی این کشور همچنین گفت: مرگ همه قربانیان در محل تایید شد و بقایای این افراد برای شناسایی به بیمارستان فرستاده شده است.

سقوط 2 فروند بالگرد نیروی دریایی ژاپن3 کشته بر اثر انفجار در شمال ایتالیا

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لحظه عبور قطار آتش‌گرفته از مرکز لندن در کانادا مقابل چشمان پلیس (فیلم)
  • ببینید | تصاویر عجیب از لحظه عبور قطار آتش‌گرفته از مرکز لندن در کانادا مقابل چشمان پلیس!
  • برخورد ۲ بالگرد نظامی در مالزی با ۱۰ کشته
  • فعالیت‌ های دریایی در خزر ممنوع شد
  • امریکا / برنامه تبدیل سکوی نفتی به پایگاه‌‌ موشکی
  • پرهیز شناورها از تردددر تنگه هرمز/احتمال سیلاب در مسیل‌ها از فردا
  • پرهیز تردد شناورها در تنگه هرمز/احتمال سیلاب در مسیل‌ها از فردا
  • آمریکا سکوهای نفتی را به پایگاه‌‌های موشکی تبدیل می کند
  • پکن میزبان مقامات ارشد دریایی ۳۰ کشور
  • تایوان چگونه کمک آمریکا را علیه چین به کار می‌گیرد؟