Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سید علی اکبر حسینی‌نژاد پنجشنبه‌شب در مراسم گرامیداشت شهید میربهزاد شهریاری اولین نماینده مردم رودباران در مجلس شورای اسلامی و بزرگداشت شهدای هفتم تیر که در سالن شهدای خلیج فارس روستای بحیری شهرستان دشتی برگزار شد اظهار داشت: ملتی که روحیه جهادی نداشته باشد ذلیل و به حقارت روحی می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ملتی که ایستادگی در برابر دشمن و فداکاری ندارد قطعاً ذلیلً و به شدت گرفتار و محروم خواهد شد.

حسینی نژاد با بیان اینکه اگر ملتی روحیه شهادت داشته باشد تسلیم نمی شود یادآور شد: اگر جهاد کنیم ناموس مان عزیز، عزیزانمان عزیز و اگر کشته شویم بازهم عزیز خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: اگر بعد از سالیان سال می بینیم مراسم شهدای هفتم تیر با شکوه هر چه تمام تر برگزار می‌شود به واسطه جان فشانی و فداکاری‌های شهدای عزیزمان است.

حسینی نژاد اضافه کرد: مشکلات کنونی جامعه ناشی از ضعف برخی از مسئولان و عدم روحیه جهادی در آنها و برخی از نمایندگان مجلس است.

وی با اشاره به اینکه جامعه ای که روحیه جهادی ندارد بصیرت و آگاهی ندارد، اضافه کرد: اگر روحیه جهادی از بین برود خداوند آزادی را از آن ملت خواهد گرفت و ملتی که این روحیه ندارد از چشم دیگران کوچک میشود.

حسینی نژاد ادامه داد: شهید شهریاری و شهدای هفتم تیر گلچین شده بودند و شهید شهریاری در دفاع از حق هیچ وقت کوتاه نیامد همواره سرباز اسلام بود.

وی تصریح کرد: شهدا زنده هستند و در کنار رسول الله بر اعمال ما نظارت و قضاوت می کنند.

حسینی بر ضرورت روحیه جهادی در ادارات تاکید کرد و گفت: ما باید با دلسوزی پیگیر کار مردم باشیم.

در این مراسم فرماندار دشتی، نماینده مردم دشتی و تنگستان، امام جمعه خورموج، خانواده معظم شهدا و برخی از مسئولین استان و شهرستان حضور داشتند.

کد خبر 4652747

منبع: مهر

کلیدواژه: شهدای هفتم تیر بوشهر دشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۱۵۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لایروبی انهار کشاورزی صومعه سرا


حامد نژاد حسینی، رئیس اداره منابع آب شهرستان صومعه سرا از لایروبی ۲۸ کیلومتر از انهار اصلی دارای اولویت و آبگذاری ۲۰ سردهنه خاکی در این شهرستان خبر داد.

او افزود: نهر‌های روستا‌های نوخاله جعفری، پشتمسار، مه ریزان، نفوت، گازگیشه و هندحاله از جمله انهار لایروبی شده در صومعه سرا هستند.

به گفته مدیر منابع آب صومعه سرا، تمام سردهنه‌های این شهرستان از جمله سه سار، پلنگ ور، سلیمان نهر و چالکسر مرمت، بازسازی و آبگذاری شده اند.

نژاد حسینی همچنین تصریح کرد: ۸ کیلومتر باقیمانده لایروبی نیز بر اساس برنامه زمانبندی شده از پیش، طی چند روز آتی به پایان خواهد رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • مراسم بزرگداشت شهدای راسک و دمشق در میبد
  • منتظریم استقلال پشت سید حسین در بیاید
  • پایان دوران کابوس‌وار استقلال و پرسپولیس
  • حمایت ویژه از سیدحسین: باشگاه پشت او دربیاید
  • شهدای ورزشکار الگو و سرلوحه ما هستند
  • روحیه جهادی و دانش‌پایه بودن نظام دفاعی عامل برتری قدرت نظامی ایران است
  • خدمات آموزشی دانش آموزان عشایر استان بوشهر مطلوب نیست
  • تلاش مسئولان برای گره گشایی از مشکلات جامعه و رسیدگی به مطالبات مردم
  • نامگذاری سه سایت نهضت ملی مسکن استان یزد به نام شهدای حمله تروریستی راسک
  • لایروبی انهار کشاورزی صومعه سرا