Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، مجتبی منتظری رییس سازمان آتش نشانی شهرداری قزوین گفت: دیشب در پی تماس شهروندان مبنی بر مشاهده دود و آتش سوزی در یک مجتمع مسکونی در خیابان حکم آباد، آتش نشانان ایستگاههای۱،۲،۴،۵،۷ به محل اعزام شدند.

منتظری افزود: در این آتش سوزی با توجه به دود گرفتگی ساختمان، آتش نشانان ساکنان طبقات را با استفاده از نردبان هیدرولیکی به بیرون از ساختمان منتقل کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: دود غلیظ در واحد مورد نظر و باریک بودن راه پله‌ها و نصب غیراستاندارد آسانسور، تردد را برای آتش نشانان و ساکنان سخت کرده بود، اما آتش نشانان با استفاده از دستگاه تهویه، باز کردن تمام پنجره‌ها و مسیر خروج دود از مسیر درب ورودی، این مشکل را برطرف کردند.

به گفته رییس سازمان آتش نشانی شهرداری قزوین، ۱۰ نفر از مصدومان این حادثه که دچار دود گرفتگی شده بودند با کمک نیرو‌های اورژانس در محل درمان و یک خانم۶۰ ساله به بیمارستان منتقل شد.

منتظری افزود: علت حادثه در دست بررسی است.

‍ ‍ *سقوط پژو ۲۰۶ به کانال آب در بلوار معلم قزوین

رییس سازمان آتش نشانی شهرداری قزوین گفت: عصر دیروز یک دستگاه خودرو پژو ۲۰۶ پس از انحراف از مسیر اصلی به کانال آب در بلوار معلم سقوط کرد.

منتظری افزود: قبل از رسیدن آتش نشانان، مردم راننده خودرو را از آب خارج کرده بودند.

علت این حادثه در دست بررسی است.

انتهای پیام/ک

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۱۵۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شب پرحادثه برای آتش نشانی قزوین/ سه حادثه طی دو ساعت

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، معروفی بیان کرد: در پی تماس با سامانه 125 سازمان آتش نشانی در ساعت ۱۹ دقیقه حریق یک دستگاه خودرو نیسان در محور شمالی آزادراه قزوین زنجان جنب پمپ بنزین آفتاب درخشان صحرا اطلاع داده شد.

وی افزود: بلافاصله آتش نشانان ایستگاه های ۵ و ۴ به محل حادثه اعزام شدند.

 افسرکشیک سازمان آتش نشانی شهرداری قزوين گفت: آتش نشانان ضمن ایمن سازی مکان حادثه نسبت به اطفای حریق اقدام کردند.

معروفی ادامه داد: در دومین ماموریت در ساعت ۲۰ واژگونی خودرو پرشیا در پل غیر همسطح امام رضا(ع ) به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که در این حادثه آتش نشانان ایستگاه ۱ باغ دبیر در محل حضور یافتند.

وی اضافه کرد: همچنین در حادثه واژگونی خودروی دیگری در ساعت 22 در محور شرقی بلوار آیت الله ابوترابی نرسیده به چهارراه شورا، آتش نشانان ایستگاه ۲ شهید بابایی با حضور در محل با ایمن سازی مکان حادثه و رهاسازی راننده به ماموریت خود پایان دادند.

 

دیگر خبرها

  • مهار آتش سوزی یک مهمانپذیر در مشهد
  • آتش‌سوزی گسترده در پمپ بنزین کرمان + جزئیات
  • مهار آتش سوزی یک واحد آپارتمانی در شهر رشت
  • آتش گرفتن یک واحد آپارتمانی در شهر رشت
  • حریق ناگهانی خودرو در خیابان نواب قزوین
  • آتش سوزی یک واحد مسکونی و یک واحد صنفی در بلوار لاکان رشت
  • شب پرحادثه برای آتش نشانی قزوین/ سه حادثه طی دو ساعت
  • شب پرحادثه برای آتش نشانی قزوین / سه حادثه طی دو ساعت
  • شب پرحادثه در قزوین / ۳ سانحه در ۲ ساعت
  • نجات کارگر حادثه دیده در ارتفاع