Web Analytics Made Easy - Statcounter

در این مطلب فهرستی کوتاه از پربازدیدترین اخبار سرویس وبگردی در هفته‌ای که گذشت را به شما همراهان گرامی ارائه داده ایم؛ پیشنهاد می‌کنیم با ما همراه باشید.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، اگر طی هفته موفق به رصد اخبار سرویس وبگردی در حوزه‌های مجله سرگرمی، خواندنی‌ها، مناسبتی و اخبار مهم دنیای وب نشده‌اید، در ادامه این مطلب ۱۵ خبر منتشر شده پربازدید در این سرویس که از نگاه کاربران جذاب بوده‌اند را برای شما همراهان گرامی قرار داده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زوایای پنهان پرونده «لاله و لادن» به روایت بنیان‌گذار جراحی کودکان در ایران/ می‌توانستم از هم جدایشان کنم اما عده‌ای برای منافع‌ خود آن‌ها را به کشتن دادند

آنچه می‌خوانید گفتگو با پزشکی است که شاید می‌توانست لاله و لادن دوقلو‌های معروف لاله و لادن را از هم جدا کند.

تصویری حاشیه‌ساز از گلزار که قبل از انتشار آن باید حواسش را جمع می‌کرد + عکس

این روزها، فراوانی عکس‌های نامتعارف در شبکه‌های اجتماعی، اصلا و ابدا کم نیست و چند دلیل مهم از منظر روان‌شناسی دارد، اما درباره «محمدرضا گلزار»، ماجرا کمی متفاوت‌تر به نظر می‌رسد.

طرح جدید دولت برای خانه دار کردن کارمندان چیست؟

دولت در روز‌های اخیر برای اجرایی کردن سومین تجربه از این نوع طی ۱۲ سال گذشته مصمم شده و وزیر راه و شهرسازی گفته که هفته‌های آینده شاهد رونمایی از «طرح تام کاد» خواهیم بود.

جزئیات ناپدیدشدن مرموز دختر دوچرخه‌سوار از زبان خواهرش

زوایایی پنهان از ماجرای مفقود شدن لیدا کاوه دختر ورزشکار معروف را به روایت خواهرش می‌خوانید.

قوی‌ترین و پیشرفته‌ترین پهپاد‌های نظامی دنیا + تصاویر

اولین ایده ساخت هواپیما‌های بدون سرنشین و پهپاد‌ها به سال ۱۸۳۹ باز می‌گردد که در آن زمان سربازان اتریشی به شهر ونیز با بالون‌های بدون سرنشینِ حاوی مواد منفجره حمله کردند.

وحشتناک‌ترین و عجیب‌ترین روش‌ها برای لاغری/ از رژیم زیبای خفته تا وصله زدن زبان! در این مطلب با روش‌های عجیب و افراطی آشنا می‌شوید که برای لاغری استفاده شده است.

ناگفته‌های برادر میترا استاد از زوایای جدید جنجالی‌ترین حادثه جنایی ایران / پای چند زن در میان است؟

برادر میترا استاد در گفت‌وگویی از احضار‌های جدید در پرونده قتل خواهرش می‌گوید.

چه کسی دستور شلیک به «پهپاد آمریکایی» را صادر کرد؟

طبیعی است که با مشخص‌شدن هویت آمریکایی پهپاد متجاوز، اولین سوالات و ملاحظات این باشد که دستور مهم و حساس شلیک به این پهپاد را با توجه به تبعات امنیتی و سیاسی آن چه کسی صادر کرده است؟

پشت پرده ادعاهای ضدونقیض دو برادر درباره انتخابات ۸۸ / محمد یا محمدرضا؛ کدامیک از برادران خاتمی دروغ می‌گوید؟ + فیلم

امکان ندارد که هم محمد خاتمی راست بگوید و اعلام کند که تقلب نشده است و هم محمدرضا خاتمی راست بگوید و اعلام کند که ۸ میلیون تقلب شده است، بالأخره ادعای یکی از دو برادر دروغ است.

واکنش مطهری به کشف حجاب بازیگر مشهور

یک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت که اگر یک بازیگر زن در یک برنامه رسمی در خارج از کشور به عنوان نماینده ایران شرکت کند باید پوشش اسلامی را رعایت کند.

انتهای پیام/

پربازدیدترین اخبار وبگردی در هفته‌ای که گذشت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار پربازدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۱۵۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) پریناز ایزدیار همزداش را پیدا کرد؛ شباهت عجیب دو بازیگر زن ایرانی و ترکی!

تصویری از شباهت پریناز ایزدیار به فحریه اوجن بازیگر مشهور ترکیه‌ای مورد توجه کاربران در فضای مجازی قرار گرفته است.

پریناز ایزدیار از چهره‌های مشهور عرصه بازیگری در ایران است. بسیاری از مخاطبان فیلم و سریال پریناز ایزدیار را با بازی در سریال زمانه و بسیاری دیگر با بازی در سریال شهرزاد می‌شناسند. پریناز ایزدیار در سینما نیز خوش درخشیده و برای فیلم ابد و یک روز جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره فیلم فجر را تصاحب کرد. پریناز ایزدیار ۳۷ ساله و مجرد است.

تصویری از شباهت پریناز ایزدیار به فحریه اوجن بازیگر مشهور ترکیه‌ای مورد توجه کاربران در فضای مجازی قرار گرفته است.

ایران و ترکیه دو کشور همسایه هستند و مردمان هر دو کشور چهره‌های شرقی و تقریبا مشابهی دارند. بسیاری از طرفداران سینما‌های این دو کشور، به مقایسه چهره بازیگران ایرانی و ترکی پرداخته و شباهت‌های زیادی را نیز میان قیافه‌های آنها پیدا کرده‌اند.

شباهت حالت چشم‌ها، لب‌ها و بینی این دو بازیگر توجهات را جلب کرده است. البته برخی نیز معتقدند که پریناز ایزدیار و فحریه اوجن خیلی هم شبیه نیستند.

خانم اوجن همسر بوراک اوزچویت بازیگر مشهور ترکیه است.

tags # پریناز ایزدیار سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • (تصاویر) پریناز ایزدیار همزداش را پیدا کرد؛ شباهت عجیب دو بازیگر زن ایرانی و ترکی!
  • ۱۵ عنوان برنامه همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در ساری اجرا می شود
  • ۱۵ عنوان برنامه هفته عقیدتی سیاسی در ساری اجرا می شود
  • گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی با ۱۵ برنامه در سپاه ساری
  • (ویدئو) حملات پهپادی گسترده حزب‌الله به مقرهای نظامی اسرائیل
  • ببینید | لحظه اصابت موشک یا پهپاد شلیک شده از سوی حزب‌الله به خلیج حیفا
  • زنی که زندگی فوتبالیست مشهور ایرانی را نابود کرد
  • شوهرم بوی سیگار و مشروب و عطر زنانه می‌دهد! | طلاق می‌خواهم چون شب‌ها دیر به خانه می‌آید
  • طلاق می‌خواهم، چون شوهرم شب‌ها دیر به خانه می‌آید
  • عکس| سورپرایز 2 بازیگر مشهور توسط بایرنی‌ها