Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ حبیب اسدالله نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا با تاکید بر اینکه قیمت مرغ تازه تغییر نداشته است، اظهار کرد: ستاد تنظیم بازار به دلیل پایین‌تر بودن قیمت مرغ تازه در بازار نسبت به قیمت پیشنهادی با افزایش قیمت آن موافقت نکرد.

وی ادامه داد: پیشنهاد وزارت جهاد کشاورزی افزایش قیمت مرغ به 12 هزار و 960 تومان بود، اما در حال حاضر حداکثر قیمت هر کیلوگرم مرغ در بازار برای مصرف کننده 12 هزارتومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسدالله نژاد با تاکید بر اینکه مرغداران به شدت نسبت به تصمیم ستاد تنظیم بازار معترض هستند، افزود: دلیل ستاد تنظمیم بازار برای تاخیر در افزایش قیمت مرغ تازه قابل پذیرش نیست چرا که مرغداران از نیمه فروردین تا امروز با زیان بالای رو به رو شده‌اند.

وی قیمت منطقی مرغ تازه برای مصرف کننده با توجه به هزینه تولید را 14 هزار تومان دانست.

نائب رئیس کانون انجمن صنفی مرغداران کشور اقدام ستاد تنظیم بازار را ضد تولید توصیف کرد و گفت: فشار بر مرغدار برای حفظ ظاهر تعادل در قیمت بازار مرغ موجب صدمه به تولید خواهد شد که بهای سنگینی به دنبال دارد.

اسدالله نژاد خروج تعداد بیشتری مرغداری‌ها از چرخه تولید را نتیجه فشار بر مرغداران برشمرد که در آینده نه چندان دور گرانی این کالای پر مصرف را به دنبال خواهد داشت.

 

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: افزایش قیمت تنظیم بازار گرانی وزارت جهاد کشاورزی هزینه تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۱۶۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۲۰۳ تن کالای اساسی در بیضا طی سالی که گذشت

صدیقه مویدی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بیضا بیان کرد: به منظور کنترل قیمت‌ها و تنظیم بازار، ۵۵ تن مرغ منجمد، ۵۵ تن شکر، ۷۰ تن برنج و ۲۳ تن گوشت منجمد در این شهرستان تامین و عرضه شد.

او اظهار کرد: در جهت نظارت بر نحوه توزیع و فروش کالا‌های اساسی در پارسال بالغ بر ۷۰۰ مورد بازرسی از اصناف و کسبه توسط بازرسان جهاد کشاورزی به طور مستمر انجام شد که از این تعداد بازدید، ۲۵ مورد گشت مشترک با اداره صمت، فرمانداری، دامپزشکی، بسیج اصناف و مرکز بهداشت برگزار شد.

این مقام مسئول با اشاره به نقش مهم بازرسان در جلوگیری از هرگونه تخلف دلالان و سودجویان در بازار محصولات، افزود: بازرسان ۷ پرونده تخلف در حوزه کالا‌های اساسی و آرد و نان در طی پارسال تشکیل و متخلفان به مراجع ذی‌صلاح جهت پیگیری معرفی شدند.

مویدی گفت: تخصیص این اقلام اساسی با هدف پیشگیری از افزایش نامتعارف قیمت‌ها، مقابله با گران‌فروشی و احتکار از طریق واحد‌های صنفی، تعاونی‌ها و فروشگاه‌های مصرف در بین مصرف‌کنندگان توزیع شد.

او اضافه کرد: گروه‌های بازرسی قرارگاه امنیت غذایی شهرستان در سطح بازار اقلام پر مصرف و کالا‌های اساسی مورد نیاز مردم به صورت شبانه روزی در حال رصد و پایش بازار هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • توزیع ۲۰۳ تن کالای اساسی در بیضا طی سالی که گذشت
  • افزایش واردات گوشت منجمد
  • حداکثر کشتار دام در طول سال ۸ میلیون راس است
  • کلید گرانی بلیت هواپیما در دستان ستاد تنظیم بازار
  • قیمت بلیت هواپیما افزایش می‌یابد؟!
  • کلید افزایش قیمت بلیت هواپیما در دستان ستاد تنظیم بازار
  • قیمت جدید مرغ اعلام شد/ ابراهیمی: مرغداران با ضرر می‌فروشند
  • عرضه تخم‌مرغ پایین‌تر از نرخ مصوب در بازار/ ضرورت حمایت از مرغداران برای مدیریت تقاضا
  • کاهش قیمت ها در بازار مرغ | مرغداران با ضرر می‌ فروشند
  • رانندگان قبل از مصوبه ستاد تنظیم بازار حق افزایش کرایه را ندارند