Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله رسول فلاحتی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه در مصلای امام خمینی رشت با اشاره به شهادت آیت الله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاوران انقلاب، اظهار کرد: انقلاب اسلامی هزینه‌های زیادی پرداخته کرده است و امروز همه ملت‌های مستضعف جهان به انقلاب اسلامی چشم امید دارند.

اولویت دستگاه قضا مبارزه با فساد داخلی باشد

امام جمعه رشت با اشاره به آغاز هفته قوه قضائیه و تأکید مقام معظم رهبری بر شروع مبارزه سختگیرانه از درون قوه قضا، گفت: بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبارزه با فساد درون دستگاه قضا بر مبارزه با فساد در جامعه اولویت دارد زیرا اگر در درون دستگاه قضا، قضات فاسد، بی اراده و سست عنصر وجود داشته باشد کل دستگاه و جامعه آسیب می بیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در دولت خلأ وزارت بازرگانی احساس می‌شود، افزود: سازمان صنعت، معدن و تجارت فعلی در گشایش امور شهرک‌های صنعتی و شرکت‌های تولیدی با سرعت و دقت بیشتری حرکت کند

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به حقوق بشر آمریکایی، بیان کرد: آمریکا در دنیا نام خوشی ندارد و دشمن بشریت است و جای تعجب دارد که هنوز افرادی هستند که دلشان برای آمریکا می تپد!

امام جمعه رشت به آغاز سفر حجاج به عربستان نیز اشاره کرد و گفت: حجاج ایرانی بدانند که چیزی که از بازار عربستان می خرند گلوله شده و بر سر مسلمانان می‌ریزند به همین دلیل حجاج قبل از سفر سوغاتی‌های خود را از بازارهای داخلی تهیه کرده و تنها به برای کسب معنویت به حج سفر کنند.

آیت الله فلاحتی در ادامه به جا به جایی استاندار گیلان و مطالبه مردم از وزارت کشور در انتخاب استاندار جدید اشاره و تصریح کرد: مسئولان باید در تعامل همه جانبه با دولت باشند و انتظار می‌رود وزیر کشور استانداری انقلابی، با اراده، مردمی، پرتلاش که خود را وقف کار و خدمت به مردم گیلان کند برای این استان انتخاب کند.

شورا و شهردار رشت به دور از زد و بندهای سیاسی با هم تعامل کنند

امام جمعه رشت با بیان اینکه پس از حدود یک‌سال تلاش شهرداری برای رشت انتخاب شد، افزود: از شورای شهر و شهردار می‌خواهیم در تعامل ویژه با یکدیگر به دور از زد و بند سیاسی باشند و کارهای مربوط به شهر را به تعویق نندازند.

وی با تأکید بر لزوم تعامل شهردار رشت با شورای اسلامی شهر، تصریح کرد: اگر در مجموعه شهرداری رابطه‌های رانتی و زد و بندهای سیاسی و مالی رخ دهد در وهله نخست شهردار مسئول است.

امام جمعه رشت تأکید کرد: رفع مشکلات دو رودخانه زرجوب و گوهررود، پسماند سراوان، تالاب عینک، چاله و چوله های شهر و کوچه‌های رشت و توجه ویژه به زیردستان و کارگران شهرداری باید مورد توجه شهردار قرار گیرد.

حذف و انتقال عوارض رودبار_ رشت

آیت الله فلاحتی با تأکید بر لزوم حذف جایگاه اخذ عوارض رودبار -رشت و انتقال آن به قبل از لوشان، گفت: این عوارضی سبب شده است که این‌طور به نظر برسد مردم رستم آباد، رودبار و لوشان جز استان گیلان نیستند.

وی با اشاره به محصول زیتون در گیلان، ادامه داد: گیلان دارای سازمان چای است و انتظار داریم سازمان برای زیتون به عنوان محصولی استراتژیک ایجاد شود.

کد خبر 4652960

منبع: مهر

کلیدواژه: خطبه های نماز جمعه استانداری گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۱۸۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر مهم وحیدی درباره مرحله دوم انتخابات مجلس

وزیر کشور اعلام کرد که مرحله دوم انتخابات مجلس در ۲۲ حوزه برای انتخاب ۴۵ نماینده در ۲۱ اردیبهشت ماه جاری برگزار می شود.

به گزارش مشرق،احمد وحیدی عصر امروز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه با پشت سر گذاشتن بسیار عالی مرحله اول انتخابات و انتخاب ۲۴۵ نماینده منتخب، انتخاب ۴۵ نماینده به‌دور دوم کشیده شد، اظهار داشت: مرحله دوم انتخابات در ۲۲ حوزه انتخابیه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در هشت حوزه، انتخابات به‌صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود، عنوان کرد: حوزه‌های که قرار است بیش از یک نماینده انتخاب شود، انتخابات به‌صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود.

وزیر کشور در ادامه با بیان اینکه در خرم‌آباد نیز انتخابات به‌صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود، افزود: انتخابات در وقت خودش، یعنی ۲۱ اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد.

وحیدی در بخش دیگری از سخنان خود در پاسخ به سؤالی با بیان اینکه تمام وزرا به دنبال این هستند قوی‌ترین مدیران را انتخاب کنند و با تفاهم مشترک بین استاندار و وزیر، مدیر انتخاب می‌شود، ممکن است کسی از دیدگاه بعضی رسانه‌ها موردپسند نباشد، اما آنچه که مهم است این بوده که مدیر باید بتواند به مردم خدمت کند، در خدمت مردم باشد، گفت: قالب مدیران ما هم به این صورت هستند.

وی، تأکید کرد: وزرا به دنبال این نیستند که مدیر ضعیف انتخاب کنند، بنای انتخاب هم بین استاندار و وزیر مربوطه است.

وزیر کشور در پاسخ به این سوال که تغییر استانداران استمرار دارد؟ گفت: ما فعلاً این دو استاندار مازندران و لرستان را تغییر داده‌ایم.

دیگر خبرها

  • اراده مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان برای پیروزی فلسطین و جایگزینی نظامی عادلانه در جهان قطعاً محقق خواهد شد
  • خبر مهم وحیدی درباره مرحله دوم انتخابات مجلس
  • ظهور قدرت اراده ملت ایران در عملیات «وعده صادق»
  • زیرساخت‌های رفاهی سواحل متعلق به دستگاه‌های دولتی باید مورد استفاده همه مردم قرار گیرد
  • وزیر کشور: استفاده از پلاژ‌های دولتی برای همه
  • گره‌گشایی با دیپلماسی اقتصادی در دولت سیزدهم
  • مردم آلبانی استرداد و خروج اعضای گروهک منافقین را از دولت خود مطالبه کنند
  • راه‌اندازی دانشکده داروسازی در قزوین پس از سال‌ها مطالبه‌گری
  • یوسف نوری استاندار مازندران می‌شود
  • ضرورت تقویت و حمایت از نیروهای مسلح کشور