Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا حجت الاسلام سید سعید لواسانی در خطبه‌های این هفته نماز عبادی - سیاسی جمعه لواسانات از توابع شهرستان شمیرانات ضمن تبریک هفته قوه قضائیه تاکید کرد: بنده امیدی به ادارات دولتی ندارم؛ این دو سال باقی مانده را باید با این امید تحمل کنیم که دولت بعدی انقلابی است.

این مقام مسئول تصریح کرد: قانون‌گریزان قانون دان، در کنار قانون فروشان، و و اسطه‌های شر در نظام دولتی و قضایی ما نفوذ کردند و با کمال تأسف آن‌چه نباید بشود، شده و لازم است سریع نسبت به آن برخورد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: سرریز اختلاس‌ها در لواسان است و با تخلفاتی به شکل پدیده‌های بسیار زشت زمین‌خواری، کوه‌خواری و تجاوز به منابع طبیعی و محیط زیست و ساخت ویلاها و شهرک‌های آنچنانی و تبعیض در اجرای قانون همگی نشان می‌دهد قوۀ قضائیه در دورۀ جدید چه وظیفۀ سنگینی بر عهده دارد؛ باز هم تاکید می‌کنم لواسان پایلوت بسیار خوبی برای اقدامات قوه قضائیه است.

خطیب جمعه لواسانات ضمن بیان اینکه اگر با تخلف برخورد نکنیم مسئول هستیم گفت: من موظف هستم و فریاد می زنم، قوه قضائیه نیز باید مراقب باشد و کارش را انجام دهد.

لواسانی خاطرنشان کرد: ما در عدالت و مبارزه با فساد فقط خواستار حرکت بر مبنای اسلام و شرع هستیم؛ باید مراقب باشیم در دام چپ‌رویی‌ها گرفتار نشویم زیرا همان قدر که سرمایه‌داری غربی خطرناک است، دیدگاه‌های کمونیستی و سوسیالیستی و چپ هم خطرناک هستند. ما با افرادی که با مال حلال ساخت و ساز می‌کنند و به لواسان می آیند کاری نداریم، قدمشان هم روی چشم.

امام جمعه لواسانات با اشاره به افزایش نرخ کرایه منازل نیز اظهار داشت: عجالتاً امیدی به دولت نیست تا بتواند کاری بکند، بنگاه‌ها هم دنبال سود خود هستند، اما شما صاحب‌خانه‌های چرا بی‌انصافی می‌کنید؟ و این‌چنین می‌تازید؟ از خدا بترسید و بدانید روزی رسان خداست. به مردم رحم کنیم تا خدا به ما رحم کند. این روزها خواهد گذشت و خدا نکند حسرت ابدی برای ما بماند.

وی با اشاره به سقوط پهپاد آمریکایی نیز یادآور شد: این روزها خبرگزاری‌های خارجی به نقل از کارشناسان، مکرر اذعان می‌کنند که ملت ایران را نمی‌توان با فشار و تهدید و تحریم به زانو درآورد.

لواسانی افزود: البته این واقعیت ناشی از حوادث ماه‌های اخیر نیست، بلکه نتیجۀ چهل سال ایستادگی، عزت، عظمت و اقتداری است که ملت ایران از خود نشان داده است.

لواسانات یکی از بخش‌های شهرستان شمیرانات در ۱۱ کیلومتری شمال شرقی تهران واقع شده که طی چند سال اخیر زمین خواری، کوه خواری و تصرف زمین‌های ملی و تخریب محیط زیست در آن خبرساز بوده است.
تهرام/۹۸۹۷

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هفته قوه قضاییه اراضی کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۱۸۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه سوم پلیس درباره حجاب

به گزارش خبرآنلاین، مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی کشور در اطلاعیه‌ای ضمن قدردانی مجدد از مردم قانون‌مدار ایران برای همکاری و همراهی در اجرای «طرح نور»؛ گزارشی از اقداماتِ فراجا را از آغازِ طرح تاکنون تشریح کرد.

در اطلاعیه شماره سه فرماندهی انتظامی کشور در خصوص "طرحِ نور"(عفاف و حجاب) آمده است: با اجرای طرح نور از روز شنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ اکثر بانوان این مرز و بوم با مجریان قانون و حافظان امنیت در تعامل، همکاری و همراهی بودند. گزارش‌های میدانی و بررسی‌های دقیق با ابزار هوشمند نشان‌داده است که وضعیت عفاف و حجاب در سطح کشور نسبت به قبل از اجرای طرح مطلوب‌تر بوده و این شرایط در روزها و هفته‌هایِ آینده روندِ بهتر و مناسب‌تری خواهد یافت. براین اساس اجرای طرح نور منطبق با خواست و ساخت عمومی جامعه و مسئولین اجرایی کشور و براساس وظایف محوله به پلیس بعنوان مجری قانون در کنار دیگر ماموریت‌های امنیتی و انتظامی، تداوم خواهد داشت و برخی شیطنت‌های رسانه‌ای توسط جریان سازی معاندین در اجرای سناریوهای ساختگی بر عزم و اراده پلیس تأثیری نخواهد داشت.

ناگفته پیداست که پلیس عاری از خطا و اشتباه نبوده و با هرگونه رفتار و کُنش اشتباه احتمالی ماموران نیز برخورد خواهد شد. فضای فعلی و راهبرد فراجا در شرایط کنونی حفظِ نظم و انضباطِ اجتماعی در قالبی ایجابی و تذکره ای است و صِرفاً با هنجارشکنانی که به حریم و حُرمتِ شهروندِ ایرانی تعدی می‌کنند برخورد قانونی توام با دقت و حساسیت خواهد کرد.

در پایان ضمن تقدیر وسپاس از مامورین وظیفه شناس پلیس که با سعه صدر و خویشتنداری توام با اقتدار، در اجرای این ماموریت مهم تلاش میکنند، قدردان شما ملت فهیم و عزیز هستیم که همواره و پیوسته برای ارتقای امنیت روانی و اجتماعی جامعه با پلیس همگام و همراه هستید.

۲۳۳۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897202

دیگر خبرها

  • اطلاعیه سوم پلیس درباره حجاب
  • علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
  • حبس بیت‌المال و توزیع با تأخیر آن، از زمان خلیفه دوم شروع شد/مقابله امام علی با ویژه‌دانی در بیت‌المال
  • بازگشت «بسته پیشنهادی» با عابدزاده و «پرویز خان»/ ساعت تغییر کرد
  • ۴ کلان‌پروژه قوه قضاییه در سال ۱۴۰۳
  • لزوم رفع تبعیض بین دانشگاه آزاد و دانشگاه‌های دولتی در جذب اعتبارات پژوهشی و آموزشی
  • سرقت ۱۰ میلیاردی نظافتچی از خانه‌ای در لواسان
  • جزییات فصل اول سند جدید تحول قوه قضاییه اعلام شد
  • «قاطعیت و همسان انگاری همگان در اجرای قانون»؛ استاد علیدوست: امام علی (ع) «قاطعیت» در اجرای قانون دارند
  • از تحول در نظام مدیریتی تا رفع موانع تحقق مأموریت‌ها