Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-19@21:56:53 GMT

پیروزی حسن یزدانی در حساسترین مسابقه انتخابی

تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۱۸۵۱۳

حسن یزدانی در دیدار انتخابی وزن 86 کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد مقابل کامران قاسم پور به پیروزی رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی آزاد به منظور حضور در مسابقات جهانی قزاقستان در ۵ وزن المپیکی ۶۵، ۷۴، از ساعت ۱۱:۳۰ صبح امروز (جمعه ۷ تیرماه) در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی تهران آغاز شده است که در حساس‌ترین مسابقه امروز حسن یزدانی، قهرمان المپیک و جهان در دیدار وزن ۸۶ کیلوگرم به مصاف کامران قاسم پور قهرمان جوانان جهان رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مسابقه که در بین تشویق پرشور تماشاگران جویباری همراه بود به محض امتیاز گرفتن یزدانی و خاک کردن حریف سالن یک پارچه تشویق شد.

تماشاگران با صدای سوت‌ها و تشویق‌های خود با وجود اینکه هر دو کشتی گیر از یک شهر هستند بیشتر از یزدانی حمایت می کردند، اما بعد از اینکه قاسم پور در تایم دوم موفق به خاک کردن یزدانی شد صدای تشویق تماشاگران به هوا رفت و با شعار کامران با تعصب از وی حمایت کردند.

یزدانی که در پایان وقت اول با نتیجه ۴ بر صفر به پیروزی رسیده بود در نهایت ۶ بر ۳ برنده شد تا حضورش در مسابقات جهانی را مسجل کند.

منبع: فارس

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۱۸۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهم‌ترین اخبار ورزشی ۳۰ فروردین

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مهمترین اخبار و رویداد‌های ورزشی پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ را در بسته زیر بخوانید.

لیگ برتر فوتبال؛ اعلام ترکیب پرسپولیس مقابل صنعت‌نفت ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس برای دیدار مقابل صنعت نفت آبادان مشخص شد.   اعلام رای کمیته انضباطی درباره شکایت ذوب آهن از پرسپولیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای خود را درباره شکایت باشگاه ذوب آهن از پرسپولیس اعلام کرد.     روئینگ انتخابی المپیک آسیا و اقیانوسیه؛ معرفی رقبای نمایندگان ایران رقبای قایقرانان روئینگ ایران با برگزاری جلسه سرپرستان مسابقات انتخابی المپیک آسیا و اقیانوسیه مشخص شدند   کشتی انتخابی المپیک؛ نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند قرعه کشی رقابت‌های کسب سهمیه المپیک کشتی آزاد و فرنگی امروز برگزار شد.   لغو مسابقات مچ اندازی آسیا در کیش مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا در کیش با اعلام کنفدراسیون آسیا، به تعویق افتاد.   فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ پیروزی ایران در اولین قدم هفدهمین دوره جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ پنج شنبه با برد تیم ملی ایران در بانکوک تایلند ادامه یافت.   درستکار، برترین مربی سال ۲۰۲۳ آسیا شد پژمان درستکار، سرمربی سابق تیم ملی کشتی آزاد کشورمان، بعنوان برترین مربی سال ۲۰۲۳ آسیا انتخاب شد. میرزازاده، برترین فرنگی کار سال ۲۰۲۳ آسیا شد امین میرزازاده بعنوان برترین فرنگی کار سال ۲۰۲۳ آسیا انتخاب شد.

دیگر خبرها

  • رزرو بلیت پاریس برای ۴ کشتی‌گیر و ابهام در ۵۷ و ۸۶ کیلو
  • مبارزه قاسمپور با یزدانی برای حضور در پاریس جدی شد
  • عکس| بغض کشتی‌گیر سرشناس ترکید؛ اگر بخواهم حرف بزنم...
  • حذف کامران قاسم‌پور از المپیک/ کسب ۲سهمیه کشتی آزاد در انتخابی قاره‌ای / استانبول آخرین شانس ۵۷کیلو با سرلک
  • قطعی شدن حضور آذرپیرا در المپیک/ مبارزه قاسمپور با یزدانی برای حضور در پاریس؟
  • سنگ تمام مردم آبادان برای گلزن پرسپولیس (عکس)
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۳۰ فروردین
  • بازگشت پادشاه به تیم ملی آزاد از اردوی بعدی
  • محرومیت حریف استقلال از حضور تماشاگران
  • یک جلسه محرومیت تعلیقی برای حسینی و جریمه نقدی مرادمند و باشگاه استقلال/ محرومیت برای تماشاگران اراکی