Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@13:18:52 GMT

زمان حضور ملی‌پوشان پرسپولیس در تمرین

تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۱۹۱۸۱

زمان حضور ملی‌پوشان پرسپولیس در تمرین

سومین روز تمرینات پرسپولیس در حالی برگزار شده که هنوز ملی پوشان این تیم در آن حاضر نشده‌اند.

به گزارش "ورزش سه"، تمرینات پرسپولیس از روز پنجم تیرماه زیر نظر کریم باقری و در استادیوم شهید کاظمی در حال پیگیری است و این در حالی است که ملی‌پوشان این تیم در آن حاضر نشده‌اند.


محسن خلیلی، سرپرست تیم پرسپولیس درباره وضعیت ملی پوشان و زمان حضور آنها اعلام کرده است که آنها در دهم تیرماه در تمرین حاضر خواهند شد و تمرینات خود را دنبال می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تمرینات پرسپولیس امروز هم در استادیوم شهیدکاظمی و زیر نظر کریم باقری بدون حضور هواداران و اصحاب رسانه برگزار شد. در تمرین امروز 23 بازیکن حضور داشتند و تمرین نوبت فردای این تیم ساعت 18 فردا و در محل استادیوم شهیدکاظمی پیگیری خواهد شد.

 

تمرینات پرسپولیس پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمپین ستاره ها تمرینات پرسپولیس پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۱۹۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) کوین یامگا با چشم بند با استقللال تمرین کرد

انتشار ویدیویی از تمرینات استقلال، خبرهای خوشی برای هواداران این تیم به همراه داشت.

حضور مهدی پاشازاده کنار شاگردان جواد نکونام، شور و انگیزه مضاعفی به تمرینات تزریق کرد. اما بدون شک، مهم‌ترین اتفاق این ویدیو، رونمایی از کوین یامگا، ستاره فرانسوی استقلال بود.

کوین یامگا که در زمستان سال گذشته، بر اثر برخورد با استوک امید حامدی فر، از ناحیه چشم دچار مصدومیت شدیدی شد، روزهای سختی را پشت سر گذاشته است. او پس از انجام چندین عمل جراحی و تحمل دوران نقاهت طولانی، حالا با امیدی دوباره، به جمع هم‌تیمی‌هایش بازگشته است.

کوین یامگا که هنوز به طور کامل بینایی خود را بازیابی نکرده، با بستن چشم بند روی صورتش، در تمرینات گروهی استقلال حاضر شد. او با حرکاتی نرم و احتیاط‌آمیز، زیر نظر کادر فنی به تمرینات اختصاصی می‌پردازد و برای بازگشت به میادین تلاش می‌کند.

اعضای کادرفنی استقلال با قاطعیت اعلام کرده‌اند یامگا در ماه‌های آینده می‌تواند با برطرف شدن مشکل چشمش، به طور کامل به تمرینات بازگردد. آنها ابراز امیدواری می‌کنند این ستاره فرانسوی از هفته‌های ابتدایی لیگ بیست و چهارم، بار دیگر در ترکیب تیم حاضر شده و برای آبی‌پوشان به میدان برود.

  منبع:طرفداری

دیگر خبرها

  • تمرینات سخت و اختصاصی ستاره‌های مصدوم پرسپولیس
  • (عکس) کوین یامگا با چشم بند با استقللال تمرین کرد
  • کوین یامگا با چشم بند با استقللال تمرین کرد + عکس
  • عکس| یامگا با شکل و شمایل جدید در تمرین استقلال
  • بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال
  • استقبال دروازه‌بان‌های پرسپولیس از بازگشت بیرو
  • بیرانوند گچ دستش را باز کرد | حضور مهمان ویژه زن در تمرینات پرسپولیس!
  • حضور بانوان ملی پوش در تمرین امروز پرسپولیس (+عکس)
  • استارت پرسپولیس برای ایرالکو
  • فاینورد قهرمان جام حذفی هلند شد