Web Analytics Made Easy - Statcounter

دارنده مدال‌های طلای جهان و المپیک گفت: وظیفه هر کشتی‌گیری است که در انتخابی برای رسیدن به دوبنده تیم ملی کشتی بگیرد.

حسن یزدانی پس از پیروزی مقابل کامران قاسمپور درباره حضور در انتخابی تیم ملی کشتی آزاد تاکید کرد: وظیفه هر کشتی گیری است که در انتخابی شرکت کند کما اینکه من نیز همیشه طی سال‌های گذشته در انتخابی شرکت کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معتقدم همه و حتی حسن یزدانی هم باید در صورت خواست کادر فنی در انتخابی کشتی بگیرند و من هم هیچوقت نسبت به این موضوع اعتراضی نداشتم.

دارنده مدال‌ طلای المپیک ریو گفت: قاسمپور همشهری و دوست نزدیک من است و کشتی گیر بسیار خوبی است.با کشتی هم آشنا بودیم و بخوبی همدیگر را می‌شناختیم و مبارزه سختی داشتیم.

وی در پایان با قدردانی از حمایت پرشور تماشاگران حاضر در سالن 12 هزار نفری آزادی تصریح کرد: واقعا از مردم ممنونم و امیدوارم همیشه با حمایت‌های خود حامی تیم ملی و کشتی گیران باشند چرا که با حمایت های آنان ما هم انگیزه بیشتری می‌گیریم.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۱۹۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معافیت ۲ قهرمان نامدار روسیه از شرکت در مسابقه انتخابی

حاجی‌مراد گاتسالوف اعلام کرد که زائوربک سیداکوف و آرتور نایفونوف از شرکت در مسابقات انتخابی روسیه که هفته آینده برگزار می‌شود، معاف شده‌اند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بعد از برگزاری مرحله نهایی انتخابی تیم ملی آمریکا، مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی روسیه برای انتخاب تیم اعزامی‌شان به المپیک نیز هفته آینده برگزار می‌شود.

سرمربی تیم ملی روسیه به تازگی عنوان کرده که زائوربک سیداکوف و آرتور نایفونوف از شرکت در این رقابت‌ها معاف شده‌اند، دلیلش نیز مصدومیت هر دو کشتی‌گیر عنوان شده است.

حاجی‌مراد گاتسالوف همراه با کمیته فنی کشتی روسیه این تصمیم را گرفته‌اند. سیداکوف ظاهرا از مسابقات جهانی بلگراد با آسیب‌دیدگی شانه دست به گریبان است، نایفونوف هم که سهمیه وزن 86 کیلوگرم را برای روس‌ها در مسابقات گزینشی اروپایی در باکو را گرفت، آسیب‌دیده است.

به نظر می‌رسد این دو کشتی‎‌گیر در یکی از تورنمنت‌های پیش رو که احتمالا مسابقات رنکینگ‌دار آخر باشد، پیش از حضور در المپیک محک خورده و آنجا صاحب دوبنده اوزان 74 و 86 کیلوگرم روسیه در بازی‌های المپیک شوند.

امینی: پژمان درستکار گفت باید به کشتی کمک کنی

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دوئل دو کشتی‌گیر ایرانی / کادرفنی تصمیم خود را برای یزدانی و قاسمپور اعلام کرد
  • چرا تیم ملی ایتالیا و جام جهانی، مانع حضور روبرتو باجو در لیگ‌های خارجی شدند؟
  • تصمیم کادرفنی برای یزدانی و قاسمپور
  • اعزام حسن یزدانی و کامران قاسمپور به تورنمنت رنکینگ جهانی
  • معافیت ۲ قهرمان نامدار روسیه از شرکت در مسابقه انتخابی
  • واکنش عجیب جانشین تیلور به رویارویی با ایرانی ها
  • بین یزدانی و قاسمپور انتخابی برگزار شود
  • شکست تیلور به نفع ایران شد/بین یزدانی وقاسمپور انتخابی برگزار شود
  • نابودگر دیوید تیلور را بیشتر بشناسید
  • باخت تیلور برنامه‌های یزدانی را به هم ریخت!