Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویستون درنته به دونی فن ده بیک هشدار داد که اگر شخصیت لازم را برای حضور در مادرید نداشته باشد، موفق نخواهد شد.

طرفداری- رویستون درنته، وینگر سابق رئال مادرید، به دونی فن ده بیک برای پیوستن به رئال مادرید هشدار داد.

به گزارش گل، دونی فن ده بیک، پدیده 22 ساله هلندی باشگاه آژاکس که به واسطه درخشش در لیگ قهرمانان، مورد توجه بسیاری از باشگاه های مطرح اروپایی قرار گرفته بود، در آستانه پیوستن به رئال مادرید قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا رویستون درنته که خود بین سال های 2007 و 2012 در عضویت کهکشانی ها قرار داشت در گفتگو با تلگراف به هم وطن هلندی خود هشدار داد:

انتقال به باشگاهی به عظمت رئال مادرید روی شما تاثیر خواهد گذاشت. به یاد دارم که مراسم معارفه من در برنابئو، با شور و هیجان زیادی برپا شد و یک چهارم ورزشگاه پر شده بود (در مقایشه با مراسم معارفه کریستیانو رونالدو). در آن زمان، بازیکنانی مانند رود فن نیستلروی، گوتی و میشل سالگادو برای کمک به بازیکنان جوان حضور داشتند ولی به عقیده من شما باید به تنهایی فشار ها را در باشگاه رئال مادرید مدیریت کنید. این درست است که بازیکنانی برای کمک به او در مادرید حضور دارند، اما دونی باید شخصیت قدرتمندی را از خود نشان دهد تا به سرعت با جو برنابئو و سطح توقعات تطبیق پیدا کند؛ تنها در این صورت می تواند رشد کند و به بازیکن بهتری تبدیل شود.  انتقال به رئال مادرید، اتفاق بسیار زیبایی برای فن ده بیک محسوب می شود. من او را تنها از طریق رسانه ها می شناسم. دونی بازیکن بسیار خوبی است و فصل درخشانی را در آژاکس سپری کرد. اینکه بتوانید بدون فشار و استرس بازی خود را ارائه دهید، بهترین اتفاق ممکن است و من امیدوارم دونی قادر به انجام این کار باشد. او نباید سطح فشار ها در آژاکس را با رئال مادرید مقایسه کند. اگر او به بزرگی باشگاه آژاکس در هلند فکر کند (فن ده بیک باید ذهنیت خود را تغییر دهد)، احتمالا از درک عظمت رئال، عاجز خواهد بود. او می تواند اولین هلندی باشد که بعد از من، کلاس یان هونتلار، وسلی اسنایدر و رافائل فن در فارت در رئال مادرید بازی می کند.

رویستون دوران موفقی را در رئال سپری نکرد. او در این خصوص گفت:

فکر می کنم هر کسی نمی تواند با فشار ها و سطح انتظارات در مادرید کنار بیاید. 

باشگاه آژاکس قیمت بازیکن را 65 میلیون یورو می داند و باید دید آیا رئال مادرید حاضر به پرداخت این مبلغ خواهد شد یا خیر. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۲۰۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی؛ جود بلینگام برنده جایزه بیشترین پیشرفت سال لوریوس شد

در بخش ورزشکارانی با بیشترین پیشرفت، جود بلینگام از رئال مادرید برنده شد.

طرفداری | جود بلینگام ستاره جوان و انگلیسی رئال مادرید برنده جایزه لوریوس در سال 2024 شد.

به مانند برگزاری مراسم اسکار که برندگان توسط آکادمی انتخاب می شود نحوه برگزاری مراسم جایزه لوریوس نیز به همین شکل است. جود بلینگام که پیش از این و با درخشش در ترکیب رئال مادرید برنده جایزه پسر طلایی شده بود، امشب برنده یک جایزه دیگر و آن هم جایزه بیشترین پیشرفت سال لوریوس شد.

جایزه لوریوس در بخش "ورزشکار پدیده سال" که به ورزشکارانی با بیشترین پیشرفت در طول یک سال اخیر اهدا می‌شود، بلینگام از رئال مادرید با لیندا کایسدو بازیکن کلمبیایی تیم زنان رئال مادرید، سالما پارایوئلو بازیکن تیم زنان بارسلونا، کوکو گوف (تنیس)، کین هاییانگ (شنا) و جاش کر (دو و میدانی) رقابت داشت. سرانجام این جایزه ارزشمند به هافبک جوان انگلیسی رئال مادرید تعلق گرفت.

 

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • نشانه‌گیری اتفاقی اما بسیار دقیق فران تورس در پایان ال‌کلاسیکو / فیلم
  • تمجید دل‌پیرو از بلینگام: جود استثنایی است
  • میلان علاقه مند به جذب دنی سبایوس
  • با وجود علاقه اتلتیکو مادرید، رئال مادرید تمایلی به فروش دنی سبایوس ندارد
  • ستارگان تیم رویایی رئال مادرید اکنون کجا هستند؟ / فیلم
  • ناراحتی لامینه یامال پس از گل پیروزی بخش جود بلینگام در ال کلاسیکو / فیلم
  • برتری 4-3 منچستریونایتد مقابل رئال مادرید در شب هت تریک رونالدو نازاریو (2003/4/23) / فیلم
  • ببینید | رئال مادرید و کوروش یغمایی؛ شادی جود بلینگام با آهنگ «گل یخ»
  • رسمی؛ جود بلینگام برنده جایزه بیشترین پیشرفت سال لوریوس شد
  • مودریچ یک فصل دیگر در رئال مادرید می‌ماند