Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه استقلال در صورتی که نتواند اردوی خارجی برگزار کند، اردوی داخلی برگزار خواهد کرد.

طرفداری- هادی مباشری، معاون اجرایی باشگاه استقلال درباره بحث مطرح شده پیرامون اردوی این تیم در استانبول ترکیه با میزبانی فنرباحچه گفت:

طبق توافقاتی که با باشگاه فنرباحچه شده بود، باید از یکم تیر راهی ترکیه می‌شدیم ولی با توجه به آغاز دیرهنگام تمرینات، بحث تست پزشکی بازیکنان و بحث تمدید قراداد بازیکنان و عقد قرارداد با بازیکنان جدید، این فرصت را از دست دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ان‌شاءالله درصدد تهیه یک اردوی جایگزین هستیم. با فراهم شدن مقدمات از سوی اسپانسر یک اردوی خارجی را در دستور کار قرار داده‌ایم و اگر هم این امکان برایمان فراهم نشد، حتما یک اردوی داخلی برگزار می‌کنیم.

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، وی درباره بحث مطرح شده در فضای مجازی پیرامون ورزشگاه دیهیم و مرغوبکار، بیان کرد:

درباره ورزشگاه دیهیم که باید بگویم این ورزشگاه بعد از انقلاب اسلامی، اختیارش در دست تربیت بدنی یا همان اداره کل ورزش و جوانان بوده و هیچگاه در اختیار باشگاه استقلال نبوده است. اما درباره مرغوبکار، این ورزشگاه در دولت نهم و دهم به استقلال واگذار شد و ورزشگاه درفشی فر هم به پرسپولیس داده شد. همان زمان هم ورزشگاه مرغوبکار شرایط خوبی نداشت و قابلیت بهره برداری نداشت و در زمان مدیریت وقت یعنی در سال 91، مدیریت وقت این ورزشگاه را به اداره کل ورزش و جوانان استان تهران بازگرداند. با این‌حال در چند ماه گذشته مذاکراتی از سوی باشگاه استقلال، مبنی بر واگذاری آن به شرکت پیشکسوتان استقلال وجود داشته است. در پایان با توجه به تعلق خاطر هواداران و پیشکسوتان باشگاه استقلال نسبت به این دو ورزشگاه، انتظار می‌رفت برای بهره برداری از این دو ورزشگاه، با پیشکسوتان باشگاه استقلال ابتدا این موضوع مطرح می‌شد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۲۰۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهم پنج درصدی استقلال و پرسپولیس به چه کسانی می‌رسد؟

آیین واگذاری مالکیت استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی از صبح امروز آغاز شد که طی آن، وزیر اقتصاد و اموردارایی و وزیر ورزش و جوانان در کنار مسئولین سازمان خصوصی سازی و مدیران عامل دو باشگاه و دیگر مدیران دو تیم، در این مراسم شرکت کردند.

در بحث واگذاری مالکیت سرخابی‌ها و طی روز‌های اخیر مقرر شده بود که ۸۵ درصد از سهام استقلال و پرسپولیس به ترتیب به کنسرسیومی از شرکت‌های پتروشیمی خلیج فارس و کنسرسیومی متشکل از ۶ بانک واگذار شود. پیش از این نیز ۱۰ درصد از سهام دو تیم در بازار بورس به مردم واگذار شده بود و ابهاماتی درخصوص پنج درصد باقی مانده نیز به وجود آمده بود.

حالا و با اعلام وزیر ورزش و جوانان، مشخص گردید که پنج درصد باقی مانده نیز قرار است که به پیشکسوتان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس واگذار شود. کیومرث هاشمی همچنین خبر داد که سهم وزارت در باشگاه‌داری صفر خواهد بود

او گفت: همیشه می‌گفتیم کار ما تیم‌داری نیست و سیاست‌گذار و ناظر هستیم. به‌دنبال محقق شدن اراده خصوصی‌سازی بودیم و می‌گفتند این عمل شدنی نیست، اما اراده دولت محقق شد و توانستیم. برنامه‌ای ۵ درصدی برای سهام پیشکسوتان قرار دادیم که برای صاحبان اصلی یعنی پیشکسوتان است. با هماهنگی وزارت اقتصاد و مشورت‌ها، مسیر واگذاری ۵ درصدی هم رخ می‌دهد تا وزارت کاملا از باشگاه‌داری خودش را جدا کند.

tags # استقلال ، پرسپولیس سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • واکنش ضرغامی به گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس/ وزیر میراث فرهنگی و گردشگری: این که گفته می‌شود سفر از سبد خانوار حذف شده حتما نادرست است و همان چیزی است که دشمن می‌خواهد
  • اجرای برنامه های تاکتیکی پرسپولیس پس از جلسه اوسمار با بازیکنان
  • ابهام در میزبانی استقلال در لیگ دسته اول
  • اولین معامله مالکین جدید سرخابی‌ها/ تسویه بدهی میلیاردی استقلال با مالک پرسپولیس!
  • تغییر ورزشگاه بازی استقلال ملاثانی-سپاهان با نظر شورای تأمین
  • سهم پنج درصدی استقلال و پرسپولیس به چه کسانی می‌رسد؟
  • واگذاری 5 درصد از سهام استقلال و پرسپولیس به پیشکسوتان
  • زنگ خطر برای والیبال ملی؛ لطیفه‌ای با کلیدواژه «همه برای یکی»!
  • تاکید معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر خارجه بر توسعه صادرات در جهت جهش تولید
  • پیگیری جلسات کمیته فنی برای انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال