Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم بزرگداشت ارتحال حجت الاسلام و المسلمین سید محمد حسین علوی گرگانی برادر مرجع عالیقدر حضرت آیت الله علوی گرگانی باحضور مراجع و علما در قم برگزار شد. ۰۷ تير ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۲ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، مراسم بزرگداشت ارتحال حجت الاسلام و المسلمین سید محمد حسین علوی گرگانی با حضور مراجع تقلید و علما در مسجد الغدیر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت الله علوی گرگانی مرجع تقلید شیعیان، آیت الله محمدی عراقی عضو مجلس خبرگان رهبری،آیت الله علوی بروجردی تولیت مسجد اعظم،  نمایندگان بیوت مراجع و علما، طلاب و روحانیون و اقشار مختلف مردم در این مراسم حضور داشتند.

حجت الاسلام و المسلمین عالمی سخنران این مراسم بود که درباره خصوصیات اخلاقی این عالم دینی به ایراد سخن پرداخت.

آیت‌الله علوی گرگانی: جامعه با کمبود مبلغ مهدویت روبه‌رو استآیت‌الله علوی گرگانی: مؤسسات دینی برای پاسخگویی به شبهات برنامه داشته باشندآیت‌الله علوی گرگانی: منطق و رفتار طلاب باید برای جامعه الگو باشد

مرحوم حجت الاسلام و المسلمین سید محمد حسین علوی گرگانی فرزند مرحوم آیت الله سید سجاد علوی گرگانی و برادر مرجع عالیقدر حضرت آیت الله العظمی علوی گرگانی می‌باشند.

این عالم دینی در تاریخ 15 آذر1328 در بیت علم و فضیلت حضرت آیت الله سید سجاد علوی به دنیا آمدند و دوره مقدماتی علوم حوزوی را در شهر گرگان آغاز کرد و از خرمن علم پدر بزرگوار خود و علمای گرگان بهره بردند سپس به قم هجرت کرده و دروس خارج فقه و اصول را از محضر آیت الله سبحانی، آیت الله مکارم شیرازی و آیت الله علوی گرگانی استفاده کردند.

این عالم وارسته خطیبی توانا و مبلغی پرتلاش بودند که در اقصی نقاط ایران و در برخی سالها در کشورهای همجوار به هدایت و ارشاد مردم حقیقت جو می‌پرداختند.

مرحوم حجت الاسلام و المسلمین سید محمد حسین علوی گرگانی روز پنجشنبه 14 تیرماه سال 97 در سن 69 سالگی دار فانی را وداع گفت  و پیکر پاک ایشان در باغ بهشت به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/ ع

R7854/P/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۲۰۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات «وعده صادق» منشاء تحولات مهم در نظام بین الملل

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ حجت الاسلام و المسلمین محمد جواد حاج علی اکبری در همایش «در کوی دوست» اتحادیه انجمن‌های اسلامی دختران دانش آموز استان گلستان در گرگان گفت: نظام اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی، در صدد تنبیه رژیم صهیونیستی بوده است و با انجام عملیات وعده صادق این امر مهم محقق شده است.

او افزود: در شرایط کنونی و بدنبال انجام این عملیات غرور آفرین، تحولات مهمی در شرف وقوع و انجام این عملیات بسیاری از معادلات منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای را بر هم زده است.

حجت الاسلام و المسلمین حاج علی اکبری در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران امروز در نتیجه تلاش‌های فرزندان این سرزمین در صنایع نظامی و عرصه‌های دیگر در زمره قدرت‌های برتر آسیا قرار گرفته است.

وی تاکید کرد: پیروزی‌های اخیر نتیجه وحدت و انسجام ملت ایران است و خداوند متعال در قرآن کریم وعده نصرت را برای اتحاد ملت‌ها داده است.

دیگر خبرها

  • سخنان کامل حجت‌الاسلام و المسلمین مرتضی اشراقی در مراسم رونمایی از کتاب «چالش‌های تاریخی»
  • دستور وزیر کشور به استانداران درباره مراسم بزرگداشت امام خمینی (ره)
  • دستور وزیر کشوربه استانداران درباره مراسم بزرگداشت امام خمینی(ره)
  • دستور وزیر کشور به استانداران درباره مراسم بزرگداشت امام خمینی(ره)
  • عملیات «وعده صادق» منشاء تحولات مهم در نظام بین الملل
  • بزرگداشت سالگرد ارتحال آیت‌الله بروجردی در قم برگزار شد
  • ویژه برنامه‌های حرم رضوی به مناسبت وفات حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)
  • گرامیداشت یاد آیت الله بروجردی در قم
  • گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله بروجردی در مسجد اعظم قم
  • نشست تحلیل ریشه های دشمنی امویان با حضرت حمزه(س) برگزار می شود