Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-19@21:44:42 GMT

برانکو پرسپولیس را از نقل و انتقالات محروم کرد

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۲۱۸۲۱

برانکو پرسپولیس را از نقل و انتقالات محروم کرد

درست است که پرسپولیسی‌ها هنوز در جذب بازیکن قدمی برنداشته‌اند، اما بعید است که این بی‌خیالی و سکون آن‌ها ربطی به پر بودن لیست‌شان داشته باشد. شاید حتی بتوان گفت: مدیران باشگاه اصلا از فهرست پرسپولیس خبر ندارند وگرنه چه دلیلی داشت که با بازگرداندن فرشاد احمدزاده که هم‌پستِ او چند بازیکن دارند، فهرست را پر کنند؟

هر تیم لیگ برتری می‌تواند ۱۸ بازیکن بزرگسال در فهرست خود داشته باشد که از فصل گذشته سه سهمیه زیر ۲۵ سال هم به آن اضافه شد، اما این هم مشکل پرسپولیس را حل نمی‌کند چرا که حالا بازیکنان زیر ۲۵ سال این تیم هم جزو سهمیه بزرگسال به حساب می‌آیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تا اینجای کار که هیچ بازیکنی جدایی‌اش قطعی نشده و تنها احمدزاده برگشته، فهرست بزرگسالان پرسپولیس این بازیکنان را در خود دارد؛ علیرضا بیرانوند، بوژیدار رادوشویچ، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، محمد انصاری، حسین ماهینی، مهدی شیری، شایان مصلح، کمال کامیابی‌نیا، احمد نوراللهی، محسن ربیع‌خواه، سروش رفیعی، امید عالیشاه، مهدی ترابی، مهدی شریفی، سیامک نعمتی، علی علیپور، ماریو بودیمیر و فرشاد احمدزاده.

در واقع پرسپولیس الان ۱۹ بازیکن بزرگسال دارد و حتی اگر نخواهد ستاره‌هایش را بفروشد، باید دست‌کم یکی از این بازیکنان را از فهرست خارج کند. آن یک نفر شاید ماریو بودیمیر باشد که خودش دیگر میلی به بازگشت ندارد. با این حال باشگاه اگر بخواهد بازیکن جدید بخرد، باید حتما یکی دو بازیکن دیگر را هم کنار بگذارد که البته احتمالا انتقال بیرانوند و علیپور به تیم‌های خارجی را ترجیح می‌دهد. با فروش آن‌ها هم پولی به جیب می‌زند و هم لیستش را برای بازیکنان تازه‌وارد خالی می‌کند.

مشکل دیگرِ پرسپولیس، همان فهرست زیر ۲۵ سال است که خالی مانده. فصل پیش علی علیپور، مهدی ترابی، محمد نادری، بشار رسن و آدام همتی این فهرست ۵ نفره را پر کرده بودند، اما حالا دیگر علیپور، ترابی و همتی جایی در این فهرست ندارند و فقط می‌ماند رسن و نادری که آن‌ها هم بعید است بعد از برانکو، جایی در پرسپولیس برای‌شان باشد. حداقل تا الان این‌طور بوده.

محمد نادری که در نیم‌فصل با قراردادی قرضی و ۶ ماهه به پرسپولیس آمده بود، به کورتریک بلژیک برگشته و باشگاه از او خواسته که خودش رضایتنامه‌اش را بگیرد! تنها شرط ماندن بشار رسن، اما پرداخت مطالبات ۷۰ هزار دلاری اوست که باشگاه هیچ توجهی به آن ندارد و به نظر می‌رسد بی‌میل است به تمدید قرارداد این بازیکن عراقی.

با این حال سرخ‌ها که میراث بزرگی را از دوران برانکو ایوانکوویچ در اختیار دارند، در شرایط فعلی نیاز حضور کمرنگی در نقل و انتقالات خواهند داشت تا پروفسور سرخ‌ها با جدایی‌اش هم شرایط مناسبی در اختیار آن‌ها قرار داده باشد. در حال حاضر برای جذب بازیکن جدید سرخ‌ها نیاز به خروج چند بازیکن دارند و باید دید استراتژی مدیران تیم برای این موضوع چه خواهد بود.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: برانکو ایوانکوویچ باشگاه پرسپولیس نقل و انتقالات لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۲۱۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسطوره ۵۸ ساله تیم ملی برزیل به مستطیل سبز برگشت! +عکس

اسطوره تیم ملی فوتبال برزیل نام خود را به عنوان بازیکن در فهرست تیمی در ریودوژانیرو، ثبت کرد!

به گزارش مشرق، روماریو، اسطوره ۵۸ ساله سلسائو نام خود را در فهرست بازیکنان باشگاه اف‌سی آمریکا که ریاست آن را برعهده داشت، ثبت کرد.

هیات مدیره باشگاه اف‌سی آمریکا دیروز با استعفای وی از سمت ریاست این باشگاه موافقت کرد و مرد برزیلی که به همراه سلسائو در جام جهانی ۱۹۴ قهرمان شد، حالا به عنوان بازیکن در اختیار سرمربی این تیم دسته دومی آمریکای جنوبی است.

هنوز مشخص نیست که آیا روماریو تمایل به بازی برای این تیم را دارد. او گفته است که در هیچکدام از بازی‌های لیگ حضور نخواهد داشت اما تاکید کرد که قصد دارد با پسرش، رومارینیو که در پست مهاجم بازی می‌کند، همبازی شود. رومارینیو به‌تازگی به این باشگاه پیوسته است.

وی در پیامی در اینستاگرام خطاب به هواداران این تیم نوشت: «قرار نیست در لیگ بازی کنم و صرفا چند بازی در کنار تیم خواهم بود تا یکی دیگر از رویاهایم که بازی کردن در کنار پسرم است را به حقیقت تبدیل کنم. نظرتان چیست؟»

روماریو آخرین بازی رسمی خود را نوامبر ۲۰۰۹ در همین تیم که باشگاه محبوب پدرش، اِدِور بود، انجام داد. او از سال ۲۰۰۹ ریاست این باشگاه را برعهده داشت. مرد برزیلی در سال ۱۹۹۴ پس از کمک به برزیل در مسیر قهرمانی در جام جهانی آمریکا، عنوان بهترین بازیکن سال فیفا را از آن خود کرد.

دیگر خبرها

  • بازیکنان استقلال در بازی فردا به‌طور کامل از سرمربی‌شان محروم‌ند؟
  • اسطوره ۵۸ ساله تیم ملی برزیل به مستطیل سبز برگشت! +عکس
  • گران‌ترین فوتبالیست ایران مشخص شد | دو پرسپولیسی در بین باارزش‌ترین‌ها
  • حمله پرسپولیس به رکورد شگفت‌انگیز مجیدی!
  • فهرست بازیکنان ذوب آهن در دربی اصفهان اعلام شد
  • خطری که از بیخ گوش ستاره پرسپولیسی گذشت!
  • ۱۱ بازیکن بی‌قرارداد برای پرسپولیس فاجعه است/ هرکس از پرسپولیس رفت پشیمان شد/ تیم اوسمار سپاهان را هم می‌زند و قهرمان می‌شود
  • با احترام به اسطوره پرسپولیس؛ جای بازیکن پولکی در قلب‌ها است
  • پروین به کدام بازیکنان پرسپولیس طعنه زد؟
  • نقل و انتقالات پرسپولیس در انتظار لیست سرمربی برزیلی